اسماعیل معینی مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛ یکی از مهمترین فایدههای نمایشگاه دیدار با مشتریانی است که تا به حال آنها را از نزدیک ندیده بودیم. از سوی دیگر مشتریان میتوانند بدون هیچ واسطهای با ما بهعنوان یک مجموعه تولیدکننده ارتباط برقرار کنند که این قطعاً تأثیر بهتری در سودآوری مجموعه خواهد داشت.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین، شرکت کیهان پوشش سپاهان یکی از شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ گلشن رسالت است. اسماعیل معینی مدیر فروش این شرکت با بیان این نکته که تحریمها و کرونا در کیفیت برگزاری نمایشگاه امسال اثرگذار بوده است، اظهار داشت: یکی از انتقادات بنده کم شدن ساعت نمایشگاه است؛ زیرا از یکسو برای بازدیدکنندگان حضور در ساعات اولیه نمایشگاه سخت بود و از سوی دیگر ما نمیتوانستیم آنطور که باید برای مشتریان و بازدیدکنندگان خود وقت بگذاریم.
وی در ادامه اذعان کرد که با وجود تمام مشکلات، حضور در نمایشگاه برای این شرکت مفید بوده است و افزود: یکی از مهمترین فایدههای نمایشگاه دیدار با مشتریانی است که تا به حال آنها را از نزدیک ندیده بودیم. از سوی دیگر مشتریان میتوانند بدون هیچ واسطهای با ما بهعنوان یک مجموعه تولیدکننده ارتباط برقرار کنند که این قطعاً تأثیر بهتری در سودآوری مجموعه خواهد داشت.
بیشتر بخوانید:مدیر سالنامه ایران زمین؛ راضی بودیم
مدیر کیهان پوشش سپاهان : جای بخش بین الملل خالی است
معینی یکی از دستاوردهای هلدینگ گلشن رسالت را در این نمایشگاه انعقاد قرارداد با برخی از بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: ارمنستان، عراق و قزاقستان ازجمله کشورهایی بودند که ما در جریان نمایشگاه با آنها قرارداد همکاری امضا کردیم. امیدواریم که این روند یعنی حضور بازدیدکنندگان خارجی با همکاری مسئولان نمایشگاه در سالهای آینده بیش از امسال ادامه یابد.