مدیرعامل شرکت کیانیکو: این آوردگاه بهرغم همزمانی با چند نمایشگاه دیگر، بازدیدکنندگان کمنظیری را جذب خود کرد و ما با توجه به اینکه فکر نمیکردیم بازدید خوبی از این رویداد صورت بگیرد از این حجم شلوغی و تخصصی بودن مراجعانمان راضی بودیم. البته نمایشگاه از نظر بازدیدکنندگان خارجی، از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین: مجموعه چاپ، نشر و تبلیغات کیانیکو با پیشینه ۳۵ ساله در زمینه خدمات چاپی، تولید سالنامه، هدایای تبلیغاتی و ستهای مدیریتی فعالیت دارد. کیوان کیانی مدیرعامل این شرکت در توضیح فعالیتهای کیانیکو بیان داشت: محصولات جدید ما که شامل سالنامه، سررسید، تقویم رومیزی، هدایای تبلیغاتی و ستهای مدیریتی و همچنین اقسام خدمات چاپی میشود امسال نیز بهرسم هرساله در این آوردگاه به نمایش گذاشته شد.شرکت کیانیکو
من ۱۸ دوره است که در این رویداد شرکت میکنم و باید بگویم که دوستان با برخوردهای صرفاً مالی به روند رو به رشد نمایشگاه آسیب وارد کردهاند. متأسفانه با این برخوردها و عدم مدیریتهای درست برندهای خوب و مطرح یا از حضور در این نمایشگاه منصرف شدهاند یا در آینده نزدیک این اتفاق برایشان خواهد افتاد. امسال هم دیدیم که برخی برندهای جدید به دلیل همین روابط مالی در ابتدای سالنها جای گرفتند و برندهای شناختهشده و خوب در حاشیه نمایشگاه بودند. به عقیده بنده این برندهای قدیمی و بزرگ هستند که میتوانند جلوهگر نمایشگاه باشند و از این منظر مجریان نمایشگاه باید برای آنها سوبسیدهایی را در نظر بگیرند.
شرکت کیانیکو؛ تغییر زمان برگزاری نمایشگاه به فروش مجموعه ها یاری می رساند
وی در رابطه با هدف خود از حضور در این آوردگاه گفت: نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی برای ما تبدیل به یک روتین سالانه شده است و به این حضور عادت کردهایم. دیدار و جذب مشتریان جدید، ارائه و رونمایی از محصولات نوین و ارائه کاتالوگ بهقصد معرفی تواناییها، خدمات و محصولات به بازدیدکنندگان ازجمله اهداف ما برای شرکت در این رویداد است. شرکت کیانیکو
کیانی اظهار داشت: امسال شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویم را دیر به تولیدکنندگان ارائه کرد و به همین دلیل ما نتوانستیم با مجموعه کاملی از کارهای جدیدمان در نمایشگاه شرکت کنیم از این منظر بهترین پیشنهادی که میتوانم به مجریان نمایشگاه بدهم این است که زمان برگزاری نمایشگاه را در اوایل دیماه در نظر بگیرند و اگر میشود این رویداد را همزمان با نمایشگاه چاپ و بستهبندی تهران برگزار کنند، چراکه این دو نمایشگاه هم از لحاظ کاری با یکدیگر شباهت دارند و هم اینکه مشتریان مشترکی دارند. شرکت کیانیکو
بیشتر بخوانید: مدیر سالنامه آینده؛ تأثیر عرضه و تقاضا در بازار سررسید
مدیرعامل شرکت کیانیکو خاطرنشان کرد: جالب است که این آوردگاه بهرغم همزمانی با چند نمایشگاه دیگر، بازدیدکنندگان کمنظیری را جذب خود کرد و ما با توجه به اینکه فکر نمیکردیم بازدید خوبی از این رویداد صورت بگیرد از این حجم شلوغی و تخصصی بودن مراجعانمان راضی بودیم. البته نمایشگاه از نظر بازدیدکنندگان خارجی، از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم سال پرباری برای همکاران پیش رو داشته باشیم و بتوانیم نتایج تلاشهایی که در ۹ ماه ابتدایی سال بهانجام رساندیم را در سه ماه باقیمانده تا پایان سال ببینیم.