مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: سودمندی برپایی هم‌زمان نمایشگاه تبلیغات و چاپ

    0
    48
    شرکت کیانیکو کیانیکو مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو

    مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه باید توجه داشته باشند که یک برند قدرتمند می‌تواند چندین هزار بازدیدکننده برای نمایشگاه به همراه بیاورد؛ بنابراین در واگذاری غرفه‌ها باید موارد این‌چنینی در نظر گرفته شود.

    کیوان کیانی مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو است، این سالنامه در بخش چاپ و تبلیغات سال‌ها است که به فعالیت مشغول است؛ سالنامه، سررسید، ست‌های تبلیغاتی و مدیریتی، تقویم‌های رومیزی ازجمله کارهایی است که کیانیکو در سال‌های فعالیتیش انجام داده ‌است.

    کیانیکو مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکوکیانی که در تمامی دوره‌های نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی حضور داشته است، درباره چگونگی کیفیت برپایی این آوردگاه بیان داشت: افرادی که در نمایشگاه امسال شرکت داشتند از متخصصان این حوزه بودند و به نسبت آوردگاه خوبی بوده است. امیدوار هستیم که بازارش هم به همان اندازه خوب باشد.

    وی در ادامه افزود: یکی از موارد مهمی که مسئولان برپایی نمایشگاه باید به آن توجه کنند برگزاری نمایشگاه چاپ و تبلیغات با یکدیگر است؛ یعنی اگر بتوانند طوری برنامه‌ها را تنظیم کنند که این دو رویداد مهم صنعتی و اقتصادی با یکدیگر برگزار شوند کمک فراوانی ‌به بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان خواهد شد.

    کیانی اظهار داشت: نمایشگاه چاپ و تبلیغات به یکدیگر وابسته هستند؛ از طرفی بخشی از بازدیدکنندگان از شهرستان‌ها تشریف می‌آوردند، زمانی که این دو نمایشگاه به‌صورت مجزا بر پا می‌شود، مشتریان اهل شهرهای دیگر مجبور می‌شوند دو بار به تهران مراجعه کنند و مجموعه‌ها نیز مجبور می‌شوند دو بار هزینه کنند. این مسائل معقول و مناسب نیست؛ اگر مسئولان بتوانند این مهم را در سال آینده سازمان‌دهی کنند مشکل بزرگی را حل کرده‌اند.

    مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو افزود: حضور چشمگیر دوستان و همکاران نقطه قوت نمایشگاه بود. متأسفانه امسال مسئولان برگزارکننده در واگذار کردن غرفه‌ها تنها منافع را در نظر گرفتند و بدون توجه به قدمت برندهای مجموعه‌ها، غرفه‌ها را واگذار کردند.

    مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: حضور برندهای قدرتمند

    وی اظهار داشت: شرکت‌های برگزارکننده نمایشگاه باید توجه داشته باشند که یک برند قدرتمند می‌تواند چندین هزار بازدیدکننده برای نمایشگاه به همراه بیاورد؛ بنابراین در واگذاری غرفه‌ها باید موارد این‌چنینی در نظر گرفته شود. متأسفانه آنچه مسئولان به آن بها می‌دهند مبالغ اضافی است که شرکت‌های دیگر برای واگذاری غرفه‌ها پرداخت می‌کنند. برای هرچه باشکو‌ه تر برگزار شدن نمایشگاه این روند باید تغییر کند و برای اعطای غرفه‌ها به سابقه برندها توجه شود.

    بیشتر بخوانید: مدیر عامل مجموعه صبا:جانمایی خوب و سالن‌های مناسب در نمایشگاه تبلیغات

    کیانی بیان داشت: مجموعه ما امسال ست‌های پزشکی خاص و کاربردی را ارائه داده است. ما سعی داشتیم با توجه به تورم وحشتناکی که در کشور وجود دارد هزینه‌ها را جوری تنظیم کنیم که اکثر مشتریانمان توانایی خرید داشته باشند. به‌صورت خاص نیز ست‌ها را تقسیم‌بندی کردیم؛ به شکل گروه‌های طلایی، نقره‌ای و آبی، به این صورت همه مشتریان می‌توانند با توجه به میزان توانایی خریدشان هزینه کنند. طلایی برای کسانی که کیفیت و قیمت بالاتری را طلب می‌کنند، نقره‌ای و آبی نیز برای مشتریانی که می‌خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند.

    مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو افزود: امیدوار هستیم سال آینده، سال خوبی برای مردم ایران باشد و دلی شاد برای همه آرزو می‌کنم؛ باید دانست زمانی که روح و روان افراد یک جامعه آرام نباشد قطعاً حال کسب و کار هم نمی‌تواند خوب باشد.

    مقاله قبلیکاهش قیمت کاغذ در بازار با عرضه کاغذ ایرانی
    مقاله بعدینمایشگاه آینده چاپ ایران «IFPEX» افتتاح شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.