تکنیک ‌های مدیریت زمان برای موفقیت در فروش

    0
    46
    تکنیک ‌های مدیریت زمان

    موفقیت در فروش با تکنیک ‌های مدیریت زمان امکان‌پذیر است

    تکنیک ‌های مدیریت زمان برای فروشنده‌هایی که به دنبال بهبود نرخ تبدیل خود هستند مهم است و زمانی که صحبت از زمانی که با مشتریان صرف شده می‌شود، در کمال شگفتی باید گفت که این زمان هرچه کمتر باشد بهتر است. در ادامه به برخی از تکنیک ‌های مدیریت زمان اشاره می کنیم. 

    تکنیک ‌های مدیریت زمانبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از کسب و کار، امروزه، فروشندگان راه‌های زیادی برای یافتن و ارتباط برقرار کردن با مشتریان احتمالی دارند. در واقع، آن‌ها در داده‌های مشتریان و فرصت‌های تعامل و تماس با مشتریان خود غرق شده اند. اما این فرصت‌ها اغلب فروشندگان را دستپاچه می‌کند.

    این برای خبرگان فروش، پارادوکسی را ایجاد کرده است. در سازمان‌هایی با تیم‌های فروش مجهز که در میان داده‌های مشتریان و ردپاهای دیجیتالی آن‌ها غرق شده‌اند، نرخ‌های تبدیل فروش بالاست. اما در فروش سازمانی، این اطلاعات خیلی کارساز نیست. در میان داده‌های نامرتب، بهبود فروش امری مشکل است.

    با این حال، راهی وجود دارد که هر فروشنده می‌تواند آن را امتحان کنید و از میان نویزهای ناشی از داده‌ها و چند نقطه تماس عبور کند و بهبود نرخ تبدیل فروش به بیش از ۵۰ درصد را محقق کند. این راه تکنیک ‌های مدیریت زمان است. 

     

    برای فروش تماس‌هایی کوتاه، و کم برقرار کنید

    تکنیک ‌های مدیریت زمانبعضی از موفق‌ترین فروشنده‌ها، زمانی کمی‌ را برای مشتری صرف می‌کنند؛ حتی برای مشتریان احتمالی جذاب. این شاید کمی‌ برخلاف غزیره یا روال معمولی به نظر برسد؛ اما باید بدانید که امروزه مشتری سازمانی صبر زیادی ندارد. بیشتر اقدامات خرید در مجراهای دیجیتالی رخ می‌دهد. نصف آن‌ها تمایل دارند که زمان کمتری را با فروشنده‌ها تعامل داشته باشند. یک فروشنده موفق، این را محترم می‌شمارد و انتخاب می‌کند که زمان کمتری را با ارباب رجوع صرف کند. نتیجتا، هم مشتری و هم فروشنده سود می‌کنند. بنابراینیکی از تکنیک ‌های مدیریت زمان برای فروش تماس‌هایی کوتاه، و کم است. 

    چگونگی کار یک فروشنده ماهر در یک کسب و کار صنعتی و پیچیده:

    او ۱۵ تا ۳۰ دقیقه‌اش را برای یک ملاقات حضوری با مشتری احتمالی اختصاص داده است. او ۳۰ دقیقه را برای لحاظ کردن سوالاتش در رابطه با مشتری و برنامه ریزی درباره گام‌های بعدی‌اش اختصاص می‌داد.

    او زمانی مازاد را نیز به بلوک زمانی ملاقات با مشتری در حالتی که مشتری به زمان بیشتری نیاز دارد اختصاص می‌داد. به این دلیل که او آمادگی زیادی داشت، مشتری‌ها اغلب از این زمان مازاد استفاده می‌کردند (او هم چنین برنامه روز بعدش را در تقویمش هر شب یادداشت می‌کرد و آن را دست نخورده نگه می‌داشت«تکنیک ‌های مدیریت زمان» و در صورت نیاز می‌توانست زمان پرسش گری‌اش را به آن بلاک اضافه کند.)

    تکنیک ‌های مدیریت زماناو آن زمان دست نخورده را هر هفته برای مطالعه درباره یک مشتری احتمالی بلاک می‌کرد. او تنها به اطلاعاتی که از بازار به دست آورده بود، هر چقدر هم که خوب بودند، اعتماد نمی‌کرد. او این زمان را سرمایه گذاری می‌کرد، چرا که او می‌دانست که مشتریان احتمالی سازمانی، به علاوه اینکه نمی‌توانستند برای تماس زیادی صبر کنند هم چنین از مواجهه با فردی که آمادگی ندارند نفرت داشتند.

    بیشتر بخوانید: یادگیری سازمانی چیست و چگونه رخ می دهد

    نتایج او چه بودند؟ ملاقات‌های موفقیت آمیز با مشتریان احتمالی بیشتر از همتایانش، و یک راهبری برتر و منظم. در عین حال او زمان مشتریان را تلف نمی‌کرد، و زمان خودش را نیز از دست نمی‌داد.

    تکنیک ‌های مدیریت زمان- چه زمان خود چه زمان مشتری- نیاز به تحلیل‌های پیچیده پیش فروش و هم چنین تیم ندارد. این ویژگی تنها در فروشنده است و یک کلید اساسی برای باز کردن قفل نرخ‌های تبدیل بالاتر در مشتری‌های احتمالی است.

    مقاله قبلیفروش و صادرات صنایع دستی با استفاده از بسته بندی های خلاقانه
    مقاله بعدینمایندگان موسسه انتشاراتی روسیه در ایران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.