مدیر فروش مارال چرم؛ ارتباط چهره به چهره مشتریان و تولیدکنندگان

    گفت و گو با مهرداد محسن‌ پور؛ مدیر فروش و بازاریابی مارال چرم

    0
    281
    مارال چرم

    مدیر فروش و بازاریابی مارال چرم در رابطه با هفدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اظهار داشت:یکی از نقاط ضعف نمایشگاه زمان برگزاری آن بود، در مورد سایر موارد ما از حضورمان در این آوردگاه بسیار راضی بودیم.

     

    مارال چرم

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، مارال چرم یکی از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی در کشور است. این مجموعه که ۲۵ سال است در حوزه تولیدات کالاهای چرمی فعالیت می‌کند. به‌تازگی کارخانه‌ ای در شهرستان کرج افتتاح کرده است و در حال حاضر نیز ۵۵ شعبه داخلی و ۴ شعبه بین‌المللی در خارج کشور دارد.

    مارال چرم یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی در کشور است. این مجموعه که ۲۵ سال است در حوزه تولیدات کالاهای چرمی فعالیت می‌کند.

    مهرداد محسن‌ پور مدیر فروش و بازاریابی این مجموعه درباره چگونگی برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به مجله چاپ و نشر گفت: این اولین دوره‌ ای است که مارال چرم در این رویداد شرکت کرده است. بحث فروش سازمانی برای مجموعه ما بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل امسال در نمایشگاه شرکت کردیم تا بتوانیم با مشتریانمان به‌صورت حضوری ارتباط برقرار کنیم و خوشبختانه تا به حال بازخورد بسیار خوبی نیز از حضورمان در این آوردگاه گرفته‌ایم.

     

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل سالنامه رث گرافیک؛ محفلی برای دید و بازدید

    محسن پور در ادامه افزود: یکی از نقاط ضعف نمایشگاه زمان برگزاری آن بود، در مورد سایر موارد ما از حضورمان در این آوردگاه بسیار راضی بودیم و نتایج خوبی نیز از شرکت کردن در نمایشگاه گرفتیم، سال آینده نیز قصد داریم با حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه شرکت کنیم.

    مقاله قبلیچاپ در مسیر توسعه با هم اندیشی فعالان صنعت چاپ
    مقاله بعدیرشد تولید کاغذ در مازندران در سال جاری

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.