معرفی کتاب معماری بازاریابی

    0
    42
    کتاب معماری بازاریابی

    کتاب معماری بازاریابی به قلم کای ساتو و ترجمه دکتر میثم نصیری، مریم جوفروش مقدم و عصمت عسگری توسط انتشارات مهربان نشر راهی بازار شده است.  

    کتاب معماری بازاریابی کتابی با لحنی روان، عامیانه و قابل فهم برای تشریح نکات و اصول اساسی بازاریابی نوین است.  

    این کتاب به اصول کمتر شناخته شده ای مانند توجه به طراحی و نظم وب سایت شرکت و فعالیت و بازاریابی کارکنان در فضای مجازی گرفته تا رویکردها و اصول شناخته شده ای چون تبلیغات و کالاهای تبلیغاتی پرداخته است.

    این کتاب  برای شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و احتمالا کم تجربه که در ابتدای مسیر تجارت قرار دارند قطعا مفید است.

    بیشتر بخوانید: معرفی کتاب نقشه راه بازاریابی (روش ها، معیارها و ابزارها)

    فهرست مطالب کتاب معماری بازاریابی

     فصل اول: نام تجاری

    فصل دوم: وب سایت

    فصل سوم: محصول

    فصل چهارم: تیم

    فصل پنجم: رسانه های اجتماعی

    فصل ششم: مطبوعات

    فصل هفتم: محتوا

    فصل هشتم:شراکت

    فصل نهم: رویدادها

    فصل دهم: هدایای تبلیغاتی

    فصل یازدهم: الزامات

    فصل دوازدهم: تبلیغات

    فصل سیزدهم: دهان به دهان (تبلیغ شفاهی)

    مقاله قبلیکتاب‌ های حوزه ادبیات در صدر لیست چاپ تیرماه ۱۴۰۳
    مقاله بعدیفردا؛ آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.