مدیر فروش شرکت ملزومات چاپ مای بنر معتقد است؛ هر برند برتری در هر زمینهای که فعالیت میکند ناگزیر از ثبت برند خود در اذهان مشتریانش است و یک چنین رویدادهایی قطعاً برای هر برندی یک فرصت محسوب میشود.
یگانه محمودی مدیر فروش شرکت ملزومات چاپ مای بنر، واردکننده مستقیم بنر خام جیتکس، ملزومات چاپ (بنر، فلکس، وینیل، مش، استیکر و جوهر) با برند جیتکس است. وی درباره هدف شرکتش از حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به خبرنگار مجله چاپ و نشر آنلاین گفت: یکی از مهمترین اهداف ما از شرکت در این دوره از نمایشگاه تبلیغات، بحث برندینگ و معرفی برندمان است. همانطور که میدانید شیوع بیماری کرونا باعث شد تا بسیاری از نمایشگاهها برگزار نشوند، ما انتظار داشتیم بعد از دو سال دوری از چنین مجامعی بتوانیم با مشتریانمان دیداری تازه کنیم و با افراد بیشتری در حوزه مربوط به فعالیتمان آشنا شویم.
وی در ادامه یکی از مهمترین نقاط ضعف نمایشگاه را ساعات برگزاری آن دانست و بیان داشت: در قراردادی که منعقد شده است، ساعت برگزاری تا پنج و نیم عصر قید شده؛ این در حالی است که نمایشگاه در این مدت رأس ساعت سه و نیم به کار خود خاتمه داده است. این موضوع نه تنها از نظر بنده بلکه از دیدگاه سایر شرکتکنندگان شایسته نبود و باعث شد تا بسیاری از آنان و بازدیدکنندگان نتوانند از نمایشگاه دیدار داشته باشند.
بیشتر بخوانید:مدیر شرکت انصار گرافیک؛ رعایت وجهه بینالمللی نمایشگاه
مدیر شرکت ملزومات چاپ مای بنر: جای خالی تبلیغات در برگزاری نمایشگاه محسوس بود
محمودی همچنین با مهم دانستن بحث اطلاعرسانی و تبلیغات در برگزاری چنین آوردگاههایی اظهار داشت: بنده خیلی اتفاقی متوجه شدم که این نمایشگاه قرار است برگزار شود. در صورتی که مسئولان نمایشگاه باید تبلیغات گستردهای در جهت اطلاعرسانی به صنایع مرتبط این بخش انجام دهند. این نکته بسیار مهمی است که از نظر بنده مسئولان از آن غافل ماندهاند.
وی در پایان افزود: با وجود تمام مطالبی که عرض کردم؛ مجموعه ما سال آینده نیز در این آوردگاه حضور پیدا خواهد کرد؛ هر برند برتری در هر زمینهای که فعالیت میکند ناگزیر از ثبت برند خود در اذهان مشتریانش است و یک چنین رویدادهایی قطعاً برای هر برندی یک فرصت محسوب میشود.
شرکت ملزومات چاپ مای بنر