14.9 C
Tehran
پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
مخاطب هدف

۳ تکنیک مهم برای حفظ ارتباط با مخاطب هدف در دوران کرونا

بحران کرونا روی تمام کسب و کارها تاثیر منفی بر جای گذاشته است. در این میان تفاوتی بین حوزه های مختلف کسب و کار...
مطالعه رفتار مشتریان

بررسی و مطالعه رفتار مشتریان در زمان بحرانی

فعالیت کسب و کارها در شرایط بحرانی حالت ویژه ‎ای دارد. بسیاری از کسب و کارها آمادگی مواجهه با بحران را ندارند. این امر به طور مشخص در مورد بحران کرونا قابل مشاهده است. اگر شما توانایی مدیریت بحران به صورت تاثیرگذاری را نداشته باشید، به سرعت با شکست و ورشکستگی مواجه خواهید شد. این امر شرایط دشواری برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده است بنابراین در عمل باید نسبت به بهبود شرایط جاری کسب و کار حتی در طول دوران بحرانی توجه کرد. مطالعه رفتار مشتریان و وضعیت بازار در وضعیت بحرانی همیشه ساده نیست.هدف اصلی مقاله کنونی آشناسازی مخاطب هدف با شیوه ‎های مطالعه رفتار مشتریان و به طور کلی ارزیابی بازار در شرایط ناگوار کرونایی است.
سالنامه پرتو

مدیرعامل سالنامه پرتو: لزوم حمایت بخش دولتی برای بقای بازار سررسید

مدیرعامل سالنامه پرتو معتقد است که بازار سررسید با موانع زیادی مواجه است اما یکی از مهم‌ترین چالش‌های این بازار هم‌اکنون مسئله نوسانات قیمت کاغذ است.
رقابت بازاریابان

بازاریابی هدفمند چیست

بازاریابی بدون داشتن مجموعه ای از بهترین اهداف ممکن برای تمام برندها همراه با شکست خواهد بود. درست مانند هر کاری، در بازاریابی هدفمند به شما در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد کرد.
استراتژی محتوا

طراحی استراتژی محتوا؛ راهنمایی ساده برای بازاریاب ها

استراتژی محتوا گامی به سوی بهبود کیفیت کمپین های بازاریابی است. شما برای این کار قبل از هر کاری باید نیم نگاهی به محتوای سابق تان داشته باشید. خب حتما یک ایرادی در کارتان بوده که شما را به فکر طراحی دوباره استراتژی محتوا انداخته است. اگر هم تا حالا استراتژی محتوا نداشته اید، در لبه پرتگاه قرار دارید.
بازاریابی درونگرا

مزیت ها و ابزارهای بازاریابی درونگرا

 مطلب پیش رو به بررسی پنج مزیت بازاریابی درونگرا و در مرحله بعد شش مورد اساسی ابزارهای جذب در بازاریابی درونگرا را بررسی خواهد کرد. 
تلویزیون شهری

تلویزیون شهری تغییر اساسی در تبلیغات محیطی

در بین روش‌های مختلف تبلیغاتی، این تبلیغات محیطی است که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی تاثیرات شگفت انگیزی بر سود و فروش مجموعه داشته باشد. ما در این مقاله شما را با تلویزیون شهری، یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات محیطی، آشنا خواهیم کرد.
سررسید پارت

مدیرعامل سررسید پارت:حضور مشتریان متنوع در نمایشگاه تبلیغات

مدیرعامل سررسید پارت: یکی از نقاط قوتی که در نمایشگاه‌ها وجود دارد این است که ما می‌توانیم محصولاتمان را بهتر به مشتریانمان عرضه کنیم....
پنل پیامکی تبلیغات پیامکی

بررسی الگوهای مختلف تبلیغات در جهان برای برندها

معتقدیم الگوهای مختلف تبلیغات در جهان باید همیشه دم دست کارآفرینان قرار داشته باشد. البته شما قرار نیست هر محتوای کلیشه ای را به جای تبلیغات درجه یک به مخاطب تان قالب کنید.
بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی و مزایای استفاده آن در کسب و کار

بازاریابی اجتماعی کاربرد فنون بازاریابی در مسائل اجتماعی است تا در افراد انگیزه انجام عمل یا رفتاری را که در نهایت برایشان سودمند است ایجاد نماید.
بلاگری

بلاگری و درآمدزایی

بلاگری حوزه ای است که در طول سال های اخیر آدم های بی نهایت زیادی را به خود جلب کرده است. سالانه شمار زیادی از افراد به امید موفقیت و کسب سودهای کلان وارد دنیای تولید محتوا و بلاگری می شوند. اگرچه همین حالا هم کلی آدم شناخته شده به عنوان بلاگر در دنیا وجود دارد، اما باز هم این سوال مطرح است که آیا واقعا امکان درآمدزایی از این حوزه وجود دارد یا نه؟
سالنامه شفق

سالنامه شفق؛ نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی پر بارتر از گذشته

سالنامه شفق: یکی از مهم‌ترین اهداف ما عرضه کارهای جدیدمان بود و درصدد بودیم تا کیفیت کاریمان را به رقبا و مشتریان نشان دهیم. در چنین رویدادهایی دیدارهای حضوری داریم و این تعامل برای صنایع ضروری است.
ارزیابی وضعیت برند

استفاده تجاری از شبکه های اجتماعی و اشتباهات رایج

به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ در جهان امروز حضور در شبکه های اجتماعی دیگر یک انتخاب نبوده و ضروری ‎ترین اقدام در زمینه...
دنیای استارت آپ ها

دنیای استارت آپ ها؛ جذابیت ها و موفقیت ها

در ادامه به معرفی دنیای استارتاپ‌ ها، بازاریابی، فروش و مدیریت کسب و کار می پردازیم.
مدیران میانی

مدیران میانی موفق؛ نقش‌ها و مهارت‌ها

مدیران میانی بین مدیریت ارشد و ناظران یا کارمندان خط مقدم قرار می‌گیرند. آن‌ها وظیفه ایجاد صلح و بهینه‌سازی انطباق در یک سازمان را به عهده دارند. صادقانه بگوییم، شغل مدیران میانی بسیار دلهره‌آور و پر فشار است.
شرکت زاپوس

بررسی علل موفقیت شرکت زاپوس در جلب رضایت مشتریان

با ما در این مقاله همراه باشید تا ۳ داستان جالب از برخورد شرکت زاپوس با مشتریان را بازگو کرده و استراتژی خدمات مشتری آن را مورد بررسی قرار دهیم.
آمیخته بازاریابی

ضرورت درک چهار P در آمیخته بازاریابی برای بازاریابان

در دهه ۱۹۵۰ نیل بوردن اصطلاح آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) را رایج کرد که شامل بیش از ده عنصر بازاریابی بود.
فرآیند فروش

معرفی ۱۰ الگوی بازاریابی

مدل‌ های بازاریابی دیگری نیز وجود دارد که بازاریابان از آن‌ ها استفاده می‌ کنند. در این مقاله قصد داریم با 10 الگوی بازاریابی آشنا شویم.
شرکت نما پرچم

مدیر شرکت نما پرچم؛ کیفیت خوب برگزاری

مدیر شرکت نما پرچم اظهار داشت: خوشبختانه امسال شرکت‌های خوش‌فکر و موفق در نمایشگاه حضور داشتند که در رونق آن تأثیرگذار بودند.
هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون و استراتژی های بازاریابی آن

در این مقاله، تعدادی از رویکردهای بازاریابی را که هارلی دیویدسون سال‌ها برای حفظ قدرت خود در صنعت موتورسیکلت استفاده کرده است، مورد بحث قرار داده‌ایم