بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک
با ما همراه باشید تا در این بخش، بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
تغییرات دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۳
دیجیتال مارکتینگ در دوران جدید تغییرات اساسی پیدا کرده است و همواره نیز دستخوش تحول است.مردم عادت دارند وقتی سال نو از راه می رسد، تغییرات گوناگونی در زندگی شان ایجاد کنند.
۱۰ ویژگی کارآفرینان موفق
یکی از سخنران های پر طرفدار در زمینه مدیریت، جاستین کالدبرگ است که تاکنون موفق شده است با توصیه های خود، بسیاری از کارآفرینان و مدیران حال حاضر را به شهرت و موفقیت برساند. وی در جدیدترین مصاحبه خود، به 10 ویژگی کارآفرینان موفق پرداخته است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
Chat GPT و تاثیرات آن بر بازاریابی محتوا و سئو
در چند روز اخیر انتشار یک ربات عجیب باعث شده است تا نظرات مختلفی شکل گیرد. نام این محصول جذاب و در عین حال عجیب Chat Generative Pre-trained Transformer است که به اختصار Chat GPT نامیده می شود. شرکت مادر این برند Open AI است که برخی از مشهورترین موسسان آن ایلان ماسک و سام آلتمن هستند.
نقش گوگل شاپینگ در کمک به کسب و کارها
یکی از جدیدترین نوآوری های گوگل برای کمک به کاربران و صدالبته کارآفرینان سرویس گوگل شاپینگ (Google Shopping) است.
دنیای بازاریابی و آینده شبکه های اجتماعی
اگر شما هم قصد دارید وارد دنیای بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا تولید محتوا در این عرصه شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه باشید و درباره آینده شبکه های اجتماعی بخوانید .
نکات مهم عرصه کارآفرینی
موفقیت در عرصه کارآفرینی نیازمند مهارت بالایی است. اگر شما بدون هیچ آمادگی وارد این حوزه شوید، به احتمال زیاد در مدت زمانی اندک تمام تلاش های تان با شکست همراه خواهد شد.
رموز مدیریت کارآمد
به عنوان یک مدیر شما مسئول تمامی اتفاقات شرکت خواهید بود.اگرچه این پست، مهمترین سمت شرکت محسوب می شود، با این حال آمارها بیانگر آن است که بسیاری از افراد مدیریت کارآمدی ندارند. درواقع آنها اگرچه ممکن است تلاش زیادی را نیز انجام دهند، با این حال نتایج لازم را به دست نمی ورند که این امر به تمامی بخش های شرکت لطمه وارد می کند.
اهمیت «اثر ایکیا» در مدیریت
اثر ایکیا توضیح میدهد که چگونه ما برای چیزهایی که خودمان ساختهایم ارزش بیشتری قائل هستیم.
روش های راه اندازی کسب و کار و جذب سرمایه گذار
راه اندازی کسب و کار چه روش هایی دارد؟ برای فهمیدن آن با ما همراه باشید.
چالش های انتخاب نام برند و محصولات
انتخاب نام برند یا محصولات امر بسیار ساده ای محسوب نمی شود. اغلب برندها بیش از اندازه بر روی فرآیند تولید محصولات تمرکز دارند. به این ترتیب در عمل دیگر فرصتی برای توجه به اهمیت نامگذاری محصولات باقی نخواهد ماند. روند مشابهی در مورد انتخاب نام برند نیز وجود دارد.
کارآفرینان و مهارت هایشان
وقتی شما تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار می گیرید، به طور منطقی باید اول از همه به دنبال شرکت در دوره های آموزشی متنوع باشید. این دوره ها انواع مهارت ها را دربر می گیرد. درست به همین خاطر خیلی از کارآفرینان در عمل کارشان را از مدرسه های کسب و کار شروع می کنند.
هوش مصنوعی در صنعت مارکتینگ
هوش مصنوعی مدتی است سر و صدای زیادی در بازار به راه انداخته و تقریبا همه مردم دنیا دوست دارند استفاده ای هرچند اندک از آن داشته باشند. صرف نظر از نسخه های پولی ابزارهای دارای هوش مصنوعی، کلی نسخه رایگان نیز دم دست کاربران قرار دارد.
بهترین ها در بازاریابی اینستاگرام
امروزه اینستاگرام به یکی از پنج شبکه اصلی جهان تبدیل شده است که مورد حمایت ابربرند فیس بوک می باشد. مزیت این شبکه، حضور تعداد زیادی از سلبریتی ها می باشد که باعث شده است تا تمایل برای حضور کاربران، افزایش پیدا کند.
ضرورت تولید محتوا برای کسب و کارها
بدون تردید یکی از اقدامات اصلی برندها در زمینه بازاریابی، تولید محتوا است. با این حال آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا باید این اقدام را به عنوان مهمترین روش بازاریابی در عصر حاضر به حساب آورد؟ درواقع اگر در شکل و کار شما این اقدام اولویت اول نباشد، متاسفانه در حال از دست دادن فرصت های موجود در بازار هستید و تحت این شرایط طبیعی است که شاهد رشد بالاتر برندهای رقیب باشید.
عوامل دشواری بازاریابی و تاثیر آن بر روی سود برندها
عرصه بازاریابی روز به روز در حال سخت تر شدن است. دشواری بازاریابی برای بسیاری از کارآفرینان امر بی نهایت ناگواری محسوب می شود.
۴ الگو بازاریابی برای خرده فروشی های آنلاین
امروزه نیاز به بازاریابی برای ایجاد تمایز میان خرده فروشی های آنلاین بیش از هر زمان دیگری حس می شود. اگر شما هم به تازگی یک خرده فروشی آنلاین برای خودتان راه انداخته اید، این مقاله به شما یاد می دهد چه راه هایی برای بازاریابی کسب و کارتان پیش رو دارید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا مدل های بازاریابی برای خرده فروشی ها را زیر و رو کنیم.
بازاریابی شبکه ای، واقعیتی افسانه ای
بازاریابی شبکه ای یکی از استراتژی های جذاب و بحث برانگیز در دنیای کسب و کار است که طی دهه های متمادی توانسته توجه بسیاری از کارآفرینان و علاقه مندان به کسب وکارهای مستقل را به خود جلب کند.
اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا
دنیای بازاریابی و شبکه های اجتماعی پر از مفاهیمی است که شباهت بسیار زیادی به هم دارند. به طوری که هر آدم حرفه ای را هم به شک می اندازد. حالا اگر یک بازاریاب بخت برگشته هیچ اطلاعی از تفاوت میان مفاهیم مختلف در این میان نداشته باشد، احتمالا کارش حسابی سخت خواهد شد. از جمله مفاهیمی که اغلب اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند، اینفلوئنسر (Influencer) و تولیدکننده محتوا (Content Creator) است.
تربیت کارمندان بازاریاب
بازاریابی در شبکه های اجتماعی باید از سوی تمام اعضای شرکت به خوبی دنبال شود در غیر این صورت دردسرهای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. تربیت کارمندان بازاریاب برای حل این مشکل پیشنهاد می شود.