13.9 C
Tehran
پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
دارایی‌های نامشهود

همسویی دارایی‌های نامشهود با استراتژی (بخش سوم)

سازمان‌هایی که از دارایی‌های نامشهود خود برای فرآیندهای ارزش‌آفرین و قابل‌ارائه به مشتری بهره می‌گیرند، رهبران صنعت خود خواهند بود.
گوگل بیزینس

کارکرد گوگل ریویو (Google Review) در بازاریابی

کسب و کارها در پایان روز بیشتر از هر نکته دیگری به میزان اثرگذاری شان بر روی مشتریان نگاه می کنند. اینکه یک برند چقدر در طول روز نگاه مثبت مشتریان را جذب کرده، معیار مهمی برای داوری درباره عملکرد آن محسوب می شود. درست به همین خاطر در حوزه بازاریابی و فروش کلی معیار به غیر از تعداد فروش مورد توجه قرار می گیرد.
بازاریابی مناسبتی

تغییرات در دنیای بازاریابی آینده

زمانی نه چندان دور تصور اینکه آدم هایی در این دنیا با گوشی های کوچک و هوشمند کلی از کارهای روزمره شان را انجام دهند، بی نهایت عجیب به نظر می رسید. انگار که قرار بود تا ابد وضعیت مردم در دهه 80 و 90 میلادی باقی بماند. دنیای فناوری اما این حساب و کتاب های ایستا را لحاظ نمی کند.
همسویی دارایی‌ های نامشهود

همسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی (بخش دوم)

در  بخش دوم مقاله همسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی با من همراه باشید تا نحوه آمادگی و تبدیل سرمایه انسانی و سرمایه اطلاعاتی به نتایج مالی را با هم بررسی کنیم.
تولید محتوا بازاریابی محتوا

تولید محتوا برای بازاریابی موفق

محتوا یکی از گران ترین دارایی هایی است که هر کسب و کاری روانه بازار می کند. بسیاری از برندها فکر می کنند همین که هزینه های تولید محتوا را به هر قیمتی پایین بیاورند، دیگر نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت.
فرآیند بازاریابی بازاریابی طرفداری

آنالیز فرآیند بازاریابی در دنیای کسب و کار

هر کارآفرینی در دنیا کلی برنامه و نقشه گوناگون برای خودش در بازار دارد. از راه اندازی کسب و کاری تازه گرفته تا فروش های چند میلیون دلاری، همگی در رویاپردازی های کارآفرینان جای خاص خودش را دارد. در این میان شاید وضعیت تیم بازاریابی از همه سخت تر باشد
خدمات آنلاین جلسات آنلاین

چگونگی فروش خدمات آنلاین

فروش خدمات آنلاین اغلب اوقات چالش برانگیز است. خب مردم در حالت عادی محصولات مختلف را نیز به طور آنلاین کمتر می خرند؛ چراکه همیشه شک و تردیدهایی درباره برندهای این حوزه و همچنین بحران اعتماد به آنها وجود دارد.
بازاریابی صنعتی

همه چیز درباره بازاریابی صنعتی

بازاریابی صنعتی نوعی بازاریابی میان کسب‌‌وکارها است که برای تبلیغ کالاها و خدمات یک شرکت به کسب‌‌وکاری دیگر استفاده می‌شود. فروش صنعتی حول محور تولیدکنندگان، تأمین‌‌کنندگان و خریداران صنعتی می‌چرخد و کانالیزه شدن آن با سفارش‌های گسترده و روابط بلندمدت همراه است، چراکه فرآیند فروش در بازاریابی B2B  ممکن است ماه‌ها یا حتی سال‌ها به طول بیانجامد.
دارایی‌ های نامشهود

همسویی دارایی‌ های نامشهود با استراتژی (بخش اول)

دارایی‌ های نامشهود دقیقاً چه مواردی هستند؟ بهتر است ابتدا به معنای لغوی نامشهود توجه کنیم. نامشهود در لغت به معنای عدم امکان تشخیص یا شناسایی است؛ بنابراین دارایی‌ های نامشهود به دارایی‌ هایی در سازمان گفته می‌ شود که نمی‌ توان آن‌ ها را کاملاً تشخیص داد و شناسایی کرد.
دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ و انواع بازاریابی اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به‌اصطلاح استفاده از مدیاهای جدید در دنیای تجارت محسوب می‌شود که این نوع از بازاریابی تا حد زیادی متکی به شبکه‌اینترنت است و به همین خاطر عنوان دیجیتال مارکتینگ را از آن خود کرده است.
برند جذاب

نگاهی به شیوه‌ های خاص ساخت برند جذاب و به‌ یادماندنی

ماهیت یک برند جذاب و بزرگ این است که مشتریانش احساس می‏کنند که با بودن در کنار آن و در اختیار داشتن محصول یا خدماتش، چیزی فراتر از رفع نیاز خود به دست می‌آورند.
برند برندهای موفق

بازیابی هویت برند در عصر مدرن

در دنیای پویای امروز برندها برای حفظ ارتباط با مخاطبان خود و باقی ماندن در رقابت دائمی با دیگران همواره به دنبال راه های جدیدی برای نوآوری و بازسازی هویت خود هستند. در این میان شبکه ‎های اجتماعی به عنوان ابزاری قدرتمند نقشی حیاتی در بازسازی هویت برند ایفا می کنند.
بازاریابی عصبی بازاریابی بین نسلی

 بازاریابی عصبی چیست

بازاریابی عصبی چیست و از کجا آمده است؟ بازاریابی در طول دهه های اخیر بیشتر از اینکه یک حوزه جدی برای کارآفرینان باشد، بیشتر شبیه تکنیکی بود که از آن برای دستیابی به اهداف موردنظرشان استفاده می کردند.
محیط زیست برندینگ سازگار با محیط زیست

دستیابی به برند سبز برای حفظ محیط زیست

محیط زیست در طول دو دهه اخیر بدل به مسئله ای بی نهایت مهم برای افکار عمومی و حتی دولت ها شده است. به طوری که خیلی از دولت ها جلوی فعالیت کارخانه های تولیدکننده آلودگی بیش از اندازه را می گیرند.
اقناع مشتری

بررسی روش‌ های اقناع مشتری برای خرید محصولات و خدمات یک شرکت

طبیعتاً اگر روش‌های اقناع مشتری به‌درستی صورت‌پذیرند، با افزایش تعداد مشتریان و به طبع افزایش فروش نیز مواجه خواهید شد.
تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل ادز و محلی سازی محتوا

تبلیغات در گوگل همیشه برای بازاریاب ها حس و حال خاصی دارد. اینکه آدم با یکی از بزرگ ترین برندهای دنیا در عرصه دیجیتال همکاری داشته باشد، حس برنده بودن به آدم می دهد.
فرنچایز مارکتینگ

فرنچایز مارکتینگ؛ مزایا و استراتژی ها

ما در این مقاله قصد داریم نکات اساسی مربوط به فرنچایز مارکتینگ را با شما در میان بگذاریم. خب اول از همه باید یک تعریف درست و حسابی از این حوزه به دست آورد.
پرسش‌ های استراتژیک

پرسش‌ های استراتژیک

در این راستا از چند مطلب قبل به بررسی پرسش‌ های استراتژیک رابرت سایمونز پرداختیم که از هفت پرسش اصلی تشکیل شده بود و هر پرسش چندین زیر پرسش در خود داشت.
چابک‌ سازی

چابک‌ سازی و ارتقای کسب‌وکار

از اواخر دهه نود و حوالی سال‌های 2001 شرکت‌ها برای مدیریت پروژه‌ها به سمت روشی جدید حرکت کردند. این روش که مدیریت پروژه چابک‌ سازی یا agile نام داشت خیلی زود توانست آمار موفقیت تیم‌های توسعه‌دهنده‌ فناوری را بالا ببرد
ویدئو مارکتینگ

نکات کلیدی ویدئو مارکتینگ به شیوه خلاقانه

وقتی صحبت از بازاریابی می شود، کمتر کسی فکرش سراغ ویدئو مارکتینگ نخواهد رفت. خب این روزها فرمت ویدئو محبوب ترین گونه محتوا در دنیای دیجیتال محسوب می شود.