برندهای بزرگ و مراحل رشد آن ها
کارآفرینان همیشه پیشگام نوآوری با هدف رفع نیازها و خواسته های مردم هستند. برندهای بزرگ راه های پر خطری را پیموده اند. راه اندازی...
چند راهکار برای پروموت کردن برند و محتوا در شبکه های اجتماعی
ما در این مقاله به دنبال راهکارهایی برای حل مشکلات بازاریاب ها برای پروموت کردن برندها و محتوای بازاریابی شان هستیم.
بهبود وضعیت شغلی با حضور در نمایشگاه مدیریت کسب و کار
دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در تاریخ 1 تا 4 دیماه سال جاری در محل نمایشگاه بینالمللی استان اصفهان برگزار میشود.
برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور در تیرماه
روزهای شیرین و نوید بخش پس از کرونا؛ بعد از دو سال تعطیلی پیاپی نمایشگاه ها به واسطه شیوع اپیدمی کرونا، هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور (ایران پنکس) جان تازه ای به رونق صنعت نوشت افزار می دهد.
قیمت گذاری روانشناختی و تاکتیک های آن
در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که قیمت گذاری روانشناختی چیست و چه جوانب مثبت و منفی دارد. همچنین به ۵ مورد از برترین تاکتیک های قیمت گذاری روانشناختی خواهیم پرداخت.
مدیر شرکت ملزومات چاپ مای بنر؛ فرصتی نو برای درخشش
مدیر فروش شرکت ملزومات چاپ مای بنر معتقد است؛ هر برند برتری در هر زمینهای که فعالیت میکند ناگزیر از ثبت برند خود در اذهان مشتریانش است
مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ مسئولان بد قولی کردند
محمد نعمتی مدیر مجموعه هدایای آی پن؛ شرایط به وجود آمده امسال رغبت و انگیزه تولیدکنندگان برای حضور در این آوردگاه را کم میکند.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی برگزار میشود
با خبر شدیم هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با وقفهای یکساله در تاریخ 23 تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود.
خاستگاه کوچینگ
شاید کلمه کوچینگ به گوشتان خورده باشد اما معنی آن و کاربردش را نمیدانید. کلمه coach داستان جالبی در خود دارد؛ با من همراه باشید تا با کوچینگ به صورت ریشهای و اصولی آشنا شوید.
رمز موفیت والمارت به عنوان بزرگ ترین سوپرمارکت زنجیرهای در ایالات متحده
والمارت (Walmart) با درآمد خالص بیش از ۵۵۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰، یکی از بزرگترین خرده فروشان در سراسر جهان است.
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو؛ فرصتی بینظیر
مدیر بازرگانی مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو گفت: نمایشگاهها بزرگترین فرصت تولیدکنندگان و واردکنندگان برای جذب مشتری هستند.
معرفی مجموعه کتاب های برایان تریسی درباره بازاریابی و فروش
«بازاریابی»، «فروش موفق» و «استراتژی های کسب و کار»، از جدیدترین کتاب های برایان تریسی برای مدیران، کارآفرینان و بازاریابان است.
بازاریابی خودکار چیست؟
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی سختی های خاصی به همراه دارد. بسیاری از برندها در پلتفرم های مختلفی مشغول به بازاریابی خودکار و تعامل با مخاطب هدف هستند. این امر در کنار تلاش برای مدیریت بازخوردهای احتمالی کاربران برای هر کسب و کاری دشوار خواهد بود.
۳ راز آرامش فوق العاده استیو جابز
اگر بخواهیم یکی از نکات شخصیتی جالب استیو جابز را نام ببریم، آرامش او گزینه کاملا شایسته ای خواهد بود، با این حال راز...
مدیرعامل شرکت خلاق اریسا:رونق بازار هدایای تبلیغاتی به کمک تولیدات داخلی ممکن است
مدیرعامل شرکت خلاق اریسا: در فرهنگ ما ایرانیان هدیه دادن و هدیه گرفتن بسیار مرسوم است به همین دلیل این بازار هرگز از فعالیت باز نمیایستد مگر آنکه وضعیت اقتصادی کشور عرصه را برای توسعه آن تنگ کند. بااینهمه بازار این حوزه در حال حاضر فعال است و ما نیز امیدوار هستیم فعالان این بخش به سمت استفاده از کالاهای ایرانی روی بیاورند تا عواید این گردش مالی در کشور عزیزمان بماند.
راهکارهای بهبود تاثیرگذاری بر مخاطب هدف
تاثیرگذاری نخست در روابط اجتماعی نقش مهمی دارد. بسیاری از افراد از همان لحظه نخست دیدار با دیگران جلوه ای جذاب و تاثیرگذار از...
دانستنی هایی درباره هویت برند و شخصیت کسب و کار
هویت برند ، نمایش بصری ارزشها و شخصیت یک کسبوکار است و میتوان از آن برای ایجاد احساسات خاص در مخاطبان استفاده کرد.
همانطور که...
کتاب «تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران» منتشر شد
کتاب «تاریخچه تحلیلی تبلیغات تجاری مدرن در ایران» نوشته علیرضا ربیعیراد درباره تحولات تبلیغات تجاری از سال ۱۲۰۰ تا ۱۳۸۰ توسط نشر لوگوس منتشر شد.
استراتژی های رشد و توسعه یک کسب و کار
توسعه یک کسب و کار، اگر مهمترین وظیفه واحد بازاریابی نباشد، یکی از مهمترین وظایف آن است.
جلب رضایت مشتریان با در نظر گرفتن معیارهای اساسی
هر کسب و کاری به دنبال مشتریان خوشحال و راضی است. بدون شک مواجهه با مشتریان ناراضی به معنای از دست دادن بخشی از اعتبار برند است. تعامل با مشتریان برای جلب رضایت شان به برخی از فعالیت های ساده یا حتی نظرخواهی مداوم از آنها محدود نمی شود. اغلب اوقات کسب و کارها به دلیل استفاده از شیوه های نادرست از افزایش رضایت مشتریان در عمل تاثیرگذاری معکوس بر روی آنها به ارمغان می آورند. هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از نکات مهم و تاثیرگذار برای جلب رضایت مشتریان است. این امر در توسعه فعالیت برندها و تبدیلشان به موسسه های کاری حرفه ای با دامنه وسیعی از مشتریان خوشحال نقش اساسی ایفا خواهد کرد.