15.7 C
Tehran
پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کانون پدیده سما

کانون پدیده سما؛ جای خالی تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

کانون پدیده سما: یکی از نقاط ضعف آوردگاه تبلیغات عدم اطلاع‌رسانی صحیح بود. مسئولان برپایی نمایشگاه می‌توانستند با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی، صداوسیما و تلویزیون تبلیغات گسترده‌تری داشته باشند که متأسفانه باید بگویم فقدان این مهم کاملاً احساس می‌شد؛ بااین‌همه هم‌زمانی این رویداد با نمایشگاه شیلات و اوراسیا باعث شد تا بازدیدکنندگانی که برای شرکت در آن آوردگاه‌ها به نمایشگاه آمده بودند از نمایشگاه تبلیغات نیز بازدید به عمل بیاورند.
بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

با ما همراه باشید تا در این بخش، بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
بازاریابی تعاملی

بازاریابی تعاملی؛ مزایا و معایب و نمونه هایی از آن

بازاریابی تعاملی فرآیندی است برای ایجاد ارتباط دو طرفه بین مشتریان و شرکت، جایی که مشتریان دیدگاه‌ها، انتخاب‌ها و ترجیحات خود را در مورد محصول به اشتراک می‌گذارند تا بازاریاب بتواند آن را بهبود بخشد.
حلقه OODA

نقش حلقه OODA در تصمیم‌گیری کسب و کارها

حلقه OODA، که همچنین به عنوان Boyd’s Cycle نیز شناخته می‌شود، ابزاری برای تصمیم‌ گیری است که در اصل برای کمک به خلبانان جنگنده...
سرمایه گذاری روی کارمندان

اهمیت سرمایه گذاری روی کارمندان

سرمایه گذاری روی کارمندان مفهومی است که از مدت ها قبل در دنیای کسب و کار رواج پیدا کرده است. خیلی از کارآفرینان برای اینکه اوضاع شان در بازار را بهتر کنند، دنبال استخدام نیروی کار حرفه ای می روند. ما در این مقاله سعی کردیم نشان دهیم تقویت مهارت های کارمندان چطور به سود خودِ شرکت ها هم هست. 
سالنامه پرتو

مدیرعامل سالنامه پرتو: لزوم حمایت بخش دولتی برای بقای بازار سررسید

مدیرعامل سالنامه پرتو معتقد است که بازار سررسید با موانع زیادی مواجه است اما یکی از مهم‌ترین چالش‌های این بازار هم‌اکنون مسئله نوسانات قیمت کاغذ است.
رقابت بازاریابان

بازاریابی هدفمند چیست

بازاریابی بدون داشتن مجموعه ای از بهترین اهداف ممکن برای تمام برندها همراه با شکست خواهد بود. درست مانند هر کاری، در بازاریابی هدفمند به شما در مسیر تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف خواهد کرد.
استراتژی محتوا

طراحی استراتژی محتوا؛ راهنمایی ساده برای بازاریاب ها

استراتژی محتوا گامی به سوی بهبود کیفیت کمپین های بازاریابی است. شما برای این کار قبل از هر کاری باید نیم نگاهی به محتوای سابق تان داشته باشید. خب حتما یک ایرادی در کارتان بوده که شما را به فکر طراحی دوباره استراتژی محتوا انداخته است. اگر هم تا حالا استراتژی محتوا نداشته اید، در لبه پرتگاه قرار دارید.
بازاریابی درونگرا

مزیت ها و ابزارهای بازاریابی درونگرا

 مطلب پیش رو به بررسی پنج مزیت بازاریابی درونگرا و در مرحله بعد شش مورد اساسی ابزارهای جذب در بازاریابی درونگرا را بررسی خواهد کرد. 
محصولات جدید تبلیغاتی

ارائه محصولات جدید تبلیغاتی

مدیر مجموعه نرم‌افزار چاپیار گفت: مجموعه‌ هایی که حرفی برای گفتن در زمینه تبلیغات داشتند و محصولات جدید تبلیغاتی را ارائه داده‌ اند، حضور داشتند.
کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانی‌ترین شرکت می‌برد»

معرفی کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانی‌ترین شرکت می‌برد»

کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانی‌ترین شرکت می‌برد» تازه‌ترین اثر مارک دبلیو شفر از سوی نشر نقد فرهنگ منتشر شد.
تولید محتوا بازاریابی محتوا

تولید محتوا برای بازاریابی موفق

محتوا یکی از گران ترین دارایی هایی است که هر کسب و کاری روانه بازار می کند. بسیاری از برندها فکر می کنند همین که هزینه های تولید محتوا را به هر قیمتی پایین بیاورند، دیگر نگرانی در این رابطه وجود نخواهد داشت.
برند هیوندای

برند هیوندای الگویی برای استراتژی بازاریابی و تبلیغات

برند هیوندای در چند سال اخیر استراتژی تبلیغاتی موفقی را در پیش گرفته است و برای توسعه محصولاتش در بازاراقدام به استفاده از ایده‌های تازه و جذاب تبلیغاتی می‌کند.
پنل پیامکی تبلیغات پیامکی

بررسی الگوهای مختلف تبلیغات در جهان برای برندها

معتقدیم الگوهای مختلف تبلیغات در جهان باید همیشه دم دست کارآفرینان قرار داشته باشد. البته شما قرار نیست هر محتوای کلیشه ای را به جای تبلیغات درجه یک به مخاطب تان قالب کنید.
سالنامه دموت تولید سررسید

مدیر سالنامه دموت: سرسید بازاری پر تقاضا دارد

 مدیر سالنامه دموت: معضلات ما به اقتصاد کلان و عملکردهای دولتی بازمی‌گردد. البته دوستان و همکاران پیشنهاد‌هایی به وزارت صمت و ارشاد داده‌اند و منتظریم پیگیری‌های لازم انجام شود؛ برای مثال بزرگ‌ترین مسئله ما به تهیه کاغذ بازمی‌گردد. این کالا وارداتی است و به همین دلیل نمی‌توانیم در چگونگی وارداتش و یا قیمت آن اقدامی انجام دهیم.
بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی و مزایای استفاده آن در کسب و کار

بازاریابی اجتماعی کاربرد فنون بازاریابی در مسائل اجتماعی است تا در افراد انگیزه انجام عمل یا رفتاری را که در نهایت برایشان سودمند است ایجاد نماید.
سئو گوگل

قانون های طلایی سئو گوگل

در عوض برای ساده سازی این فرآیند سراغ بررسی و طرح برخی از اصول کلی در زمینه سئو گوگل رفته ایم. اگر شما این نکات را به خوبی رعایت کنید، در واقع قانون های طلایی سئو گوگل دم دستتان خواهد بود.
ارزیابی مشتریان

هفت سوال برای ارزیابی مشتریان و چشم‌اندازها

مشاغل برای به دست آوردن و نگه‌ داشتن مشتری سخت کار می‌ کنند. ما برای این روابط ارزش قائل هستیم و در نتیجه تمایل داریم که با همه‌ ی مشتریان با احتیاط و توجه زیادی رفتار کنیم. بر همین اساس باید همواره سوالاتی را برای ارزیابی مشتریان در نظر داشته باشیم که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
سالنامه رث گرافیک

مدیرعامل سالنامه رث گرافیک؛ محفلی برای دید و بازدید

مدیرعامل سالنامه رث گرافیک گفت: اطلاع ‌رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ‌ای می‌ تواند در کیفیت برگزاری نمایشگاه تأثیرگذار باشد.
محتوای برندشده

ویژگی های محتوای برندشده

در این مقاله با داده های آماری ای آشنا می شویم که اثبات می کند محتوای برند شده کار می کند و چه تاثیری بر استقبال مصرف کننده و میزان خرید آنها می گذارد.