15.7 C
Tehran
پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
راه اندازی کسب

روش های راه اندازی کسب و کار و جذب سرمایه گذار

راه اندازی کسب و کار چه روش هایی دارد؟ برای فهمیدن آن با ما همراه باشید. 
شرکت کی اف سی

بررسی استراتژی شرکت کی اف سی

سرهنگ هارلند سندرز صدق نمی‌کرد؛ کسی که در شصت و پنج سالگی بدون کار و منبع درآمد، کسب و کار فست فود مرغ کنتاکی را ایجاد کرد که امروزه با نام شرکت کی اف سی شناخته می‌شود.
برآورده کردن انتظارات مشتریان

تکنیک های جذب و حفظ مشتریان در شرایط کنونی بازار 

امروزه بسیاری از برندها برای جذب یا حفظ مشتریان شان با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند.
مایکل پورتر

مایکل پورتر و نظریه ‌های تاثیرگذارش

مایکل پورتر اقتصاددان، محقق، نویسنده، مشاور، سخنران و مدرس است. وی در طول فعالیت خود در مدرسه بازرگانی هاروارد، مفاهیم نظریه اقتصادی و استراتژی را برای بسیاری از چالش برانگیزترین مشکلات پیش روی شرکت‌ها، اقتصاد و جوامع به وجود آورده است.
مهارت

مهارت های کاری در دوران پسا کرونا

ویروس کرونا جهان را به طور کامل تحت تاثیر قرار داده است. بسیاری از کسب و کارها تا مدت‏ ها تعطیل بودند. همین امر...
توانایی فروش

چگونه توانایی فروش را بالا ببریم

کارآفرینان در زمینه مدیریت کسب و کار نیاز به مهارت های متعددی دارند. یکی از مهارت های اصلی در این میان توانایی فروش کالا و خدمات مختلف است.
کمپین های اینترنتی

۶ راز کمپین های اینترنتی در مسیر دستیابی به موفقیت  

کمپین های اینترنتی، موثرترین روش بازاریابی  امروزه موثرترین روش بازاریابی، ایجاد کمپین های اینترنتی است. در این زمینه دو نکته را باید مورد توجه داشته...
استراتژی ورود

استراتژی ورود به بازار و کاربردهای آن در عصر مدرن

 استراتژی ورود به بازار برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند مشتریان ایده‌آل خود را تعریف کنید، پیام‌های خود را هماهنگ سازید و محصولتان را برای عرضه آماده کنید.
روابط عمومی بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

مشتریان سختگیر را کنار بگذارید

سر و کار داشتن با مشتریان سخت گیر مختلف در دنیای کسب و کار همیشه تجربه ای شیرین نیست. بسیاری از اوقات شما در کسب و کارتان با مشتریان سختگیر رو به رو هستید که هیچ جوره امکان جلب رضایت شان وجود ندارد. در این صورت شاید برخی از کارآفرینان اقدام به استفاده از تکنیک های مختلف یا تلاش بیش از اندازه برای جلب رضایت افراد مورد نظر نمایند. با این حال برخی دیگر به راحتی از کنار مشتریان سختگیر مورد نظر عبور می کنند. 
کسب و کار

باید ها و نبایدهای شروع یک کسب و کار موفق

بنا بر آمارهای منتشر شده، بیش از 20 درصد کسب و کارها در کشور پیشرفته آمریکا حتی موفق نمی‎ شوند که سال اول فعالیت خود را به پایان برسانند.
مجموعه سالنامه سپیدان

مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ یک رویداد فرصت‌ساز

مدیر مجموعه سالنامه سپیدان؛ بازار سررسید هرسال از برج یازدهم داغ می‌شود اما برگزاری این نمایشگاه موجب می‌شود تا سفارشات در زمان مناسب‌تری انجام شود و از این لحاظ ما فرصت بیشتری برای انجام کارهای باکیفیت در اختیار خواهیم داشت.
بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک

بخش دوم؛ هفت پرسش استراتژیک

مطالعات دکتر رابرت سایمونز در ارتباط با هفت پرسش استراتژیک را مورد بررسی قرار دادیم
تماس های ویدئویی

کدام جملات جادوئی را در تماس های ویدئویی خود به کار ببریم

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، برقراری ارتباط با دیگران از طریق تماس ویدئویی از سوی کسب و کارهای مختلف گزینه ای بسیار محبوب است.
کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

بخش چهارم: کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین

همواره یکی از مهم‌ترین ابزارهای به دست آوردن اطلاعات کسب‌ و‌ کار در دنیای نوین؛ پرسشگری است. در ادامه به وجوه مختلف این مبحث بااهمیت پرداخته خواهد شد.
روش های استخدامی بدون ریسک

استخدام صحیح کارمند در شرکت های معتبر

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز: یکی از مهم ترین چالش های مدیران و کارآفرین ها این است که اقوام و نزدیکان خود را در شرکت استخدام نمایند.
سئو

نکاتی طلایی برای موفقیت سئو

بدون شک سئو یکی از ارکان موفقیت هر کسب و کاری محسوب می‎ شود. درواقع امروزه اینترنت به بستر اصلی فعالیت ‎های افراد تبدیل شده است. در این رابطه حتی ممکن است افراد بیش از آنکه در اجتماع حضور داشته باشند، زمان خود را در اینترنت سپری نمایند. این امر به معنای فرصتی طلایی برای کسب و کارها خواهد بود.
کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار

معرفی کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار

کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار نوشته کیندرا هال با ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریاناقلم به چاپ رسیده است.
برنامه فروش

طراحی برنامه فروش

 برنامه فروش یک محصول چقدر می تواند سخت باشد؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان و حتی آدم های عادی دائما مطرح می کنند. معمولا هم طوری قیافه حق به جانب می گیرند که انگار فروش یک کار کاملا فرعی است.
دورکاری

۶ نکته مهم بازاریابی و روابط عمومی در دوران کرونا

اکنون سراسر دنیا با ویروس کرونا مواجه است. این امر تاثیر انکارناپذیری بر روی شرایط کسب و کارهای مختلف دارد.برخی از نکات مهم در زمینه بازاریابی و روابط عمومی در شرایط وجود ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تیک تاک

۴ دلیل استفاده از تیک تاک برای کسب و کارها

تیک تاک به عنوان موفق ترین شبکه نوظهور جهان، بسیاری از آمارها را جا به جا کرده و یکی از هفت شبکه اجتماعی برتر محسوب می شود.