بازاریابی چندکاناله و بازاریابی بینکانالی
روشهای جدید به بازاریابان کمک میکنند تا مشتریان را در کانالهای بیشماری هدف قرار دهند؛ در این میان دو مورد از محبوبترین روشها عبارتند از بازاریابی چندکاناله و بازاریابی بینکانالی.
هوش مصنوعی در صنعت مارکتینگ
هوش مصنوعی مدتی است سر و صدای زیادی در بازار به راه انداخته و تقریبا همه مردم دنیا دوست دارند استفاده ای هرچند اندک از آن داشته باشند. صرف نظر از نسخه های پولی ابزارهای دارای هوش مصنوعی، کلی نسخه رایگان نیز دم دست کاربران قرار دارد.
کاربردهای بازاریابی نوستالژیک
خاطرات گذشته برای بسیاری از افراد معنا و مفهوم خاصی دارد. خب آدم وقتی دلش می گیرد یا روزهای کسل کننده ای را پشت سر می گذارد، مرور خاطرات همیشه لبخند به صورتش خواهد آورد. این دقیقا همان چیزی است که خیلی ها از نوستالژی مدنظر دارند.
بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک
اکنون در بخش هفتم و پایانی؛ هفت پرسش استراتژیک نیز عدم قطعیتهای استراتژیک آزاردهنده را به مطالعه مینشینیم.
بررسی علمی تکنیک های فروش
در فضای مجازی و کتابها و… پر از ترفندها و تکنیک های فروش است. خیلی از مواقع این ترفندها با هم در تعارض و گاهی تناقض شدید هستند. این موضوع باعث سردرگمی شده و تشخیص تکنیک های فروش مؤثر را سخت میکند.
بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک
با ما همراه باشید تا در این بخش، بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
بلاگری و درآمدزایی
بلاگری حوزه ای است که در طول سال های اخیر آدم های بی نهایت زیادی را به خود جلب کرده است. سالانه شمار زیادی از افراد به امید موفقیت و کسب سودهای کلان وارد دنیای تولید محتوا و بلاگری می شوند. اگرچه همین حالا هم کلی آدم شناخته شده به عنوان بلاگر در دنیا وجود دارد، اما باز هم این سوال مطرح است که آیا واقعا امکان درآمدزایی از این حوزه وجود دارد یا نه؟
ارتباط با فریلنسرها
فریلنسرها در طول دو دهه اخیر دنیای کسب و کار را به طور کامل زیر سلطه خود درآورده اند. آنها رقیب جدی برای کارمندان کلاسیک محسوب شده و در هیچ قاعده سنتی جای نمی گیرند. اگر بخواهیم تعریف ساده ای از آنها داشته باشیم، در واقع آنها نیروی کاری هستند که آزاد کار می کنند.
مشتری مدرن و شبکه های اجتماعی
فعالیت کسب و کارها در دنیای دیجیتال و با توجه به شبکه های اجتماعی امروز دیگر شباهتی به گذشته ندارد. به طوری که اگر کسی را با یک ماشین زمان جادویی از دهه 80 یا 90 میلادی به امروز بیاوریم، هیچ درکی از فرآیندهای تجاری نخواهد داشت. این مسئله در گوشه و کنار دنیای کسب و کار به خوبی قابل مشاهده است.
بخش پنجم؛ هفت پرسش استراتژیک
با ما همراه باشید تا در این بخش، بخش پنجم؛ هفت پرسش استراتژیک را بررسی کنیم.
فروش اقناعی چیست
فروش اقناعی معمولا کمتر به گوش کارآفرینان و حتی فروشنده ها خورده است. به همین خاطر صحبت درباره آن کمی عجیب به نظر می رسد. ما در روزنامه فرصت امروز قصد داریم این بحث تازه را با شما در میان بگذاریم.
معرفی دوره های مختلف بازاریابی در گذر زمان
در سیر تحولات بازاریابی، ما با دوره های مختلف بازاریابی روبرو میشویم
مفهوم بازاریابی در طول زمان تکامل یافته است. در حالی که در کسب...
معرفی ۵ گام از نردبان وفاداری مشتری
۵ گام در نردبان وفاداری مشتری وجود دارد، که هر گام نشاندهنده یک نوع از مشتری بر اساس وفاداریاش به کسب و کار میباشد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا با هر گام از این نردبان آشنا شوید.
استراتژی بازاریابی و ۷ عنصر اصلی آن
عناصر زیادی در استراتژی وجود دارند که هر یک دارای ماهیتی پویا هستند. بطور طبیعی، هنگامی که یک عنصر تغییر میکند، سایرین نیز تغییر خواهند کرد. هریک از ۷ عنصر کلیدی استراتژی بازاریابی، متغیرهای وابسته خود را دارند که آن عنصر را تعریف میکنند.
برند، ارزش ویژه برند و استراتژی های برندینگ
در قواعد بازاریابی، یک برند به عنوان یک «نام، عبارت، علامت نمادین (یا ترکیبی از آنها) که سازنده یا فروشنده محصول را تعیین میکند» تعریف میشود. در ادامه درباره ارزش ویژه برند و استراتژی های برندینگ خواهیم گفت.
برندینگ بر اساس شخصیت موسس
در دنیایی که برندها در دریایی از رقابت غوطه ورند، تمایز و جلب نظر مخاطب به چالشی بزرگ تبدیل شده است. در این میان، برندینگ براساس شخصیت موسس، راهی نوین برای خلق هویتی منحصر به فرد و ماندگار به حساب می آید.
معرفی کتاب عصر تاثیرگذاری: قدرت اینفلوئنسرها برای تعالی برند شما
کتاب عصر تاثیرگذاری نوشتهی نیل شافر، راهنمایی برای صاحبان کسبوکار است تا یاد بگیرند چطور میتوانند از قدرت افراد تأثیرگذار در شبکههای اجتماعی که اصطلاحاً به آنها «اینفلوئنسر» گفته میشود استفاده کنند و برند خود را رشد و توسعه دهند.
آشنایی با تکنیک های فروش در دنیای دیجیتال
ما در این مقاله قصد داریم شما را با تکنیک های فروش ساده در دنیای دیجیتال آشنا کنیم.
آشنایی با بازاریابی B2B و تاثیرگذاری آن
بازاریابی B2B معمولا با دیگر روش های این حوزه اشتباه گرفته می شود. به طوری که بازاریاب ها از همان شیوه های رایج در حوزه B2C استفاده کرده و انتظار دریافت نتایج حیرت انگیز را هم دارند. این نکته ای است که برای بسیاری از کارشناس ها و حتی کارآفرینان عجیب به نظر می رسد.
تکنیک های کاربردی بازاریابی محلی در حوزه دیجیتال
ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از تکنیک های کاربردی برای بازاریابی محلی در حوزه دیجیتال بیندازیم.