نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی از دید غرفهگذاران
نمایشگاه بین المللی تبلیغات ، بازاریابی و صنایع وابسته تهران، بعد از ۱۶ سال سابقه یکی از معتبرترین نمایشگاههای این حوزه در کشور است....
آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته
هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شنبه ۱۹ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد
مدیرعامل سررسید پارت:حضور مشتریان متنوع در نمایشگاه تبلیغات
مدیرعامل سررسید پارت: یکی از نقاط قوتی که در نمایشگاهها وجود دارد این است که ما میتوانیم محصولاتمان را بهتر به مشتریانمان عرضه کنیم....
۹ هدیه سازمانی عید نوروز به منظور جلب رضایت مشتریان وفادار
پیشنهادهای ویژه برای هدیه سازمانی عید نوروز
با اهدای هدیه سازمانی عید نوروز به مشتریان خود میتوانید رضایت و وفاداری آنها را بهدست بیاورید. اما...
مدیر داخلی مجموعه پیک فدک؛ لزوم افزایش تبلیغات شهری
مدیر داخلی مجموعه پیک فدک اظهار داشت: برای سال های آتی تبلیغات شهری بیشتری باید انجام شود.
بررسی استراتژی بازاریابی شرکت زارا به عنوان یکی از موفق ترین برندهای جهان
بنابراین، چه چیزی در مورد استراتژی بازاریابی شرکت زارا بسیار خاص است که میتواند آن را به عنوان یک مد جهانی قدرتمند تبدیل کند؟
نخستین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ برگزار خواهد شد
اولین دوره تخصصی بازاریابی صادرات صنعت چاپ اردیبهشت ماه امسال توسط اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برگزار خواهد شد.
بازاریابی چند فرهنگی چیست و چه اهمیتی دارد
بازاریابی چند فرهنگی نیازمند رویکردی متفکرانه به زمینه، تاریخ و حساسیتهای هر فرهنگ یا خرده فرهنگ خاص است.
چگونه بازخورد مشتری را ارزیابی کنیم
بازخورد مشتری یکی از مهمترین اطلاعاتی است که هر کسب و کاری باید ضمن دستیابی به آنها، مدیریت لازم را هم داشته باشد و بتواند اطلاعات و آمارهای موردنیاز را استخراج کند. درواقع بدون این بخش شما نمی توانید نسبت به وضعیت واقعی کسب و کار خود نتیجه گیری داشته باشید.
۱۱ راه رونق و افزایش فروش اینترنتی
رونق و افزایش فروش اینترنتی همیشه یکی از دغدغه های اصلی صاحبان فروشگاه های اینترنتی است. این روزها با همهگیر شدن ویروس کرونا، مردم بسیاری از خریدهای خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می دهند.
نشست فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات و بازاریابی برگزار شد
در سومین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی تهران نشست تخصصی با موضوع فیلترینگ و اثرات آن در تبلیغات، بازایابی و کسب و کارهای مجازی برگزار شد.
وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات برگرفته از شرایط اقتصادی کشور
نایب رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین گفت: امروزه تمامی صنوف و تشکلها و کارخانههای بزرگ به تبلیغات نیاز دارند و تبلیغات در تمامی بخشها فعال است. بنابر این میتوان با بررسی وضعیت اقتصادی بخش تبلیغات، به شرایط اقتصادی کشور پی برد.
جانشین پروری و کوچینگ سازمانی
شناسایی استعدادهای انسانی سازمان و تربیت و نگه داشت افراد برای پست های کلیدی سازمان را می توان به عنوان تعریف سرراست جانشین پروری و کوچینگ سازمانی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت تندیسنگاران معین؛ وقفه در برگزاری یک اتفاق مثبت
مدیرعامل شرکت تندیسنگاران معین؛ توصیه من به تمام همکارانم حضور در نمایشگاه با وجود تمام محدودیتها است.
هارلی دیویدسون و استراتژی های بازاریابی آن
در این مقاله، تعدادی از رویکردهای بازاریابی را که هارلی دیویدسون سالها برای حفظ قدرت خود در صنعت موتورسیکلت استفاده کرده است، مورد بحث قرار دادهایم
زاپیر و مدیریت سریع ترین شرکت کار از راه دور در جهان
در این مقاله که وید فاستر، مدیرعامل شرکت زاپیر با ما به اشتراک میگذارد نشان می دهد چگونه یکی از شرکت های کار از راه دور در جهان کارکنان خود را مدیریت می کند.
نگاهی به صلاحیت های یک کوچ
در مقالات گذشته با تاریخچه ی کوچینگ و اینکه کوچینگ چه هست و چه نیست و چه تفاوتهایی با مشاغل مشابه دارد، آشنا شدید. در ادامه قصد داریم به تعریفی دیگر از کوچینگ و صلاحیت های یک کوچ که از اهمیت خاصی برخوردار است بپردازیم.
بلاگر کیست/ نکاتی درباره کسب درآمد برای بلاگرها
یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از بلاگرها با آن مواجه هستند، عدم کسب درآمد است. این امر در حالی است که این شغل در دو سال اخیر، یکی از پردرآمدترین ها بوده است.
تغییر اولویت های بازاریابی و تبلیغات کوکاکولا در دوران کرونا
کوکاکولا به عنوان یکی از غول های عرصه تولید نوشابه های گازدار جهتگیری مشخصی در این بحران داشته است. مدیران ارشد این برند از منابع بازاریابی و تبلیغات کوکاکولا برای حمایت از کادرهای درمانی و سایر عوامل موثر در مقابله با کرونا استفاده می کنند.
تحول در کسب و کار با هوش مصنوعی
با توجه به کاربرد فزایندهی هوش مصنوعی در محیط کار و زندگی روزمره، این فناوری به اساس کار و زندگی افراد تبدیل خواهد شد. نگرانی های زیادی بر سر این تغییر وجود دارد. طبق پژوهش دانشجویان دانشکدهی کسب و کار هاروارد روی ۵۷۰۰ نفر، ۵۲ درصد از این گروه معتقدند شرکتها در سه سال آینده تعداد کارمندان خود را کاهش میدهند.