11.5 C
Tehran
جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
مایکل پورتر

مایکل پورتر و نظریه ‌های تاثیرگذارش

مایکل پورتر اقتصاددان، محقق، نویسنده، مشاور، سخنران و مدرس است. وی در طول فعالیت خود در مدرسه بازرگانی هاروارد، مفاهیم نظریه اقتصادی و استراتژی را برای بسیاری از چالش برانگیزترین مشکلات پیش روی شرکت‌ها، اقتصاد و جوامع به وجود آورده است.
روانشناسی فروش

نکاتی مهم درباره روانشناسی فروش و تکنیک های روانشناختی

روانشناسی فروش اصطلاحی است که در طول چند سال اخیر در بین کارآفرینان حسابی جا باز کرده است. به طوری که بعید است در یک جمع کاری باشید و اشاره ای به این اصطلاح نشود. ما در این مقاله قصد داریم برخی از مهم ترین نکات برای فروش بی دردسر را مرور کنیم؛ آن هم با استفاده از تکنیک های روانشناختی.
شبکه های اجتماعی

نقش شبکه های اجتماعی در گسترش کسب و کار

حضور کسب و کارها در دنیای آنلاین پدیده تازه ای نیست. امروزه بسیاری از برندها برای تجربه موفقیت در زمینه فروش یا حتی تعامل با مخاطب هدف نیاز به حضور در شبکه های اجتماعی دارند. اگر دقت کرده باشید، بسیاری از آدم ها نیز تعاملات اجتماعی شان را کاملا در پلتفرم های اجتماعی دنبال می کنند.
ایمیل سرد

بهترین زمان استفاده از استراتژی ایمیل سرد

در علم بازاریابی هنگامی که از کلمه سرد نام برده می شود، منظور این است که ارتباطی با فرد مورد نظر نداشته اید و انتظار اقدامی از سوی شما نیز وجود ندارد. درواقع این اصطلاح برای بخش های مختلف نظیر تماس، ارسال پیام، ایمیل سرد و... مورد استفاده قرار می گیرد.
وفاداری مشتریان ارتباط با مشتریان

استراتژی برنامه وفاداری مشتریان

 استراتژی برنامه وفاداری مشتریان  در دنیای تجارت کنونی بسیار مهم است. هر کارآفرینی در دنیا دوست دارد کلی مشتری وفادار دم دستش باشد که هر روز اقدام به خرید از برندش کرده و آن را با هیچ رقیب دیگری عوض نکنند.
یوتیوب

یوتیوب و کسب درآمد با ویدیوهای کوتاه

در سال 2023 میلادی، یوتیوب امکان کسب درآمد از طریق ویدیوهای کوتاه یا Shorts را برای تولیدکنندگان محتوا فعال کرد.
تبلیغات پیامکی

علل عدم موفقیت تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی و بازاریابی در دنیای امروز دستخوش تغییرات عمده ای شده به گونه ای که حتی قابل مقایسه با شیوه ها و متدهای گذشته نیست. امروز در کنار شما هستیم تا از علت ها و دلیل های عدم موفقیت در تبلیغات و بازاریابی پیامکی یاد کنیم. 
رهبری BS

رهبری BS و چشم‌انداز واقع‌بینانه‌تر از رهبری

کتاب «رهبری BS» به قلم جفری ففر و ترجمه امیرحسین مروی توسط انتشارات نگاه معاصر، به چاپ دوم رسید.
بازاریابی آفلاین

۵ ایده خلاقانه برای بازاریابی آفلاین

در دنیای امروز که بازاریابی دیجیتال حرف اول را می زند، شاید بازاریابی آفلاین به حاشیه رانده شده باشد.
یادداشت عیدانه علی مهتاب‌خواه؛ مدیرعامل سالنامه دموت

یادداشت عیدانه علی مهتاب‌خواه؛ مدیرعامل سالنامه دموت

یادداشت عیدانه علی مهتاب‌خواه؛ مدیرعامل سالنامه دموت
بازاریابی طرفداری

معرفی بازاریابی طرفداری و انواع آن

مفهوم بازاریابی طرفداری کاملاً ساده است؛ مشتریان خود را وادار کنید تا طرفداران برند شما شوند.
یک منتور خوب

ویژگی های یک منتور خوب

منتورها (Mentor) بخش مهمی از رشد شخصی و شغلی هستند. آن‌ها راهنمایانی هستند که زمان نیاز مردم به شخصی که بتواند آن‌ها را به مسیر درست هدایت کند، در کنارشان حضور می‌یابند. یک منتور خوب فردی مشتاق است و از نقشی که در کمک به دیگران در رسیدن به اهدافشان ایفا می‌کنند، لذت می‌برد.
کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار

معرفی کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار

کتاب قدرت داستان‌گویی در کسب‌‌و‌کار نوشته کیندرا هال با ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریاناقلم به چاپ رسیده است.
بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک با هوش مصنوعی

زمانه دیگر عوض شده و برندهایی که خودشان را با این تغییرات هماهنگ نکنند، خیلی زود کارشان به جاهای باریک خواهد کشید. درست به همین خاطر ما قصد داریم بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک را با فناوری هوش مصنوعی ترکیب کنیم.
بازاریابی قبل از رونمایی محصولات

آشنایی با بازاریابی قبل از رونمایی محصولات

بازاریابی قبل از رونمایی محصولات به شما کمک می کند تا هیجان کافی در مشتریان ایجاد کرده و به محض رونمایی از محصول تان کلی ثبت سفارش دریافت کنید.
دنیای بازاریابی و برندینگ

استفاده از داستان ها در دنیای بازاریابی و برندینگ

ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به استراتژی داستان سرایی مشترک در دنیای بازاریابی و برندینگ بیندازیم. این استراتژی به شما کمک خواهد کرد تا به شیوه ای کاملا تازه سراغ مخاطب تان رفته و از مزایای متعددی استفاده کنید.
مشتریان وفادار

راه های یافتن مشتریان وفادار

در دنیای پررقابت امروز، وفاداری مشتری به مثابه گنجی ارزشمند برای هر کسب و کار محسوب می ‎شود. مشتریان وفادار نه تنها به طور مداوم از شما خرید می‎ کنند، بلکه حکم سفیران برندتان را نیز ایفا کرده و دیگران را به استفاده از محصولات یا خدمات شما تشویق می کنند. کافی است نگاهی به دور و برتان داشته باشید تا کلی برند با چنین وضعیتی را مشاهده کنید.
ربات های چت صنعت بازاریابی

ربات های چت یکی از برترین ابزارهای بازاریابان

امروزه در دنیای به سرعت در حال تغییر دیجیتال، بازاریابی نیز مثل هر حوزه دیگری به طور فزاینده ای به سمت استفاده از ابزارهای نوین و خلاقانه گرایش پیدا کرده است. در این میان، ربات های چت (Chatbots) به عنوان یکی از جدیدترین و کارآمدترین ابزارهای بازاریابی، توجه بسیاری از کسب وکارها را به خود جلب کرده اند.
شبکه های اجتماعی بازاریابی اینترنتی

بازاریابی با کمک شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی در بازار هستید، به هر حال پلتفرم های اجتماعی به شما برای تعامل بهتر با مخاطب و معرفی برندتان به مشتریان بالقوه کمک خواهد کرد.
موبایل مارکتینگ اپلیکیشن بازاریابی موبایلی

موبایل مارکتینگ در دنیای مدرن

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی برای بسیاری از افراد مفهوم عجیبی محسوب می شود. انگار که آنها انتظار ندارند برای تعامل با کاربران گوشی های هوشمند از یک استراتژی سوءاستفاده شود.