برگزاری جلسات آنلاین برای مدیران و کارکنان
برگزاری جلسات آنلاین برای اکثر شرکت ها با باید ها و نباید هایی همراه بوده است. هیچ فناوری ای در عرصه کسب و کار...
کارشناس فروش شرکت رث گرافیک: نمایشگاه پر رونق و پر بازدید بود
کارشناس فروش شرکت رث گرافیک : مهمترین هدف ما برای حضور در این آوردگاه ارتباط با مشتریان قدیمی و معرفی محصولاتمان به افراد و همکارانی است که برای تبلیغات و معرفی برندشان تمایل به چاپ سررسید و تقویم دارند.
۲۲ قانون جاودانه بازاریابی که بازاریابان باید بدانند
کتاب 22 قانون جاودانه بازاریابی نوشته ال ریس، جک تروت دربارهی اصول مهم و پراهمیت بازاریابی است که هر مدیر یا صاحب کسبوکاری باید بداند. ال ریس و جک تروت در این کتاب ۲۲ اصل بازاریابی رو توضیح می دهند که اگر آنها را به درستی یاد بگیریم، باعث می شود مسیر کسب و کارمان را درستتر بپیماییم.
اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا
دنیای بازاریابی و شبکه های اجتماعی پر از مفاهیمی است که شباهت بسیار زیادی به هم دارند. به طوری که هر آدم حرفه ای را هم به شک می اندازد. حالا اگر یک بازاریاب بخت برگشته هیچ اطلاعی از تفاوت میان مفاهیم مختلف در این میان نداشته باشد، احتمالا کارش حسابی سخت خواهد شد. از جمله مفاهیمی که اغلب اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند، اینفلوئنسر (Influencer) و تولیدکننده محتوا (Content Creator) است.
کارکرد گوگل ریویو (Google Review) در بازاریابی
کسب و کارها در پایان روز بیشتر از هر نکته دیگری به میزان اثرگذاری شان بر روی مشتریان نگاه می کنند. اینکه یک برند چقدر در طول روز نگاه مثبت مشتریان را جذب کرده، معیار مهمی برای داوری درباره عملکرد آن محسوب می شود. درست به همین خاطر در حوزه بازاریابی و فروش کلی معیار به غیر از تعداد فروش مورد توجه قرار می گیرد.
معرفی مجموعه کتاب های برایان تریسی درباره بازاریابی و فروش
«بازاریابی»، «فروش موفق» و «استراتژی های کسب و کار»، از جدیدترین کتاب های برایان تریسی برای مدیران، کارآفرینان و بازاریابان است.
کاربردهای بازاریابی نوستالژیک
خاطرات گذشته برای بسیاری از افراد معنا و مفهوم خاصی دارد. خب آدم وقتی دلش می گیرد یا روزهای کسل کننده ای را پشت سر می گذارد، مرور خاطرات همیشه لبخند به صورتش خواهد آورد. این دقیقا همان چیزی است که خیلی ها از نوستالژی مدنظر دارند.
تبلیغات و اصول بازاریابی
هر روز تغییرات جدیدی برای ماندن در دریای تلاطم کسب و کار ایجاد می شود. در همین خصوص باید دنیای تبلیغات و تغییرات آن را به خوبی زیر نظر داشته باشید تا از قافله عقب نمانید.
بیان تجربه های بد ریبرندینگ در دنیا
ریبرندینگ یا بازآفرینی برند یکی از استراتژی هایی است که طرفدارهای زیادی در دنیا دارد. به طوری که تا کوچک ترین ناکامی در فعالیت یک برند روی می دهد، همه مدیران بازآفرینی برند را چاره کار می دانند.
معرفی کتاب قدرت داستانگویی در کسبوکار
کتاب قدرت داستانگویی در کسبوکار نوشته کیندرا هال با ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریاناقلم به چاپ رسیده است.
اینترنت و ایجاد اشتغال
یکی از تحولاتی که اینترنت در دنیای امروز ایجاد کرده است امکان دورکاری است. به این ترتیب که این امکان برای افراد جویای کار به وجود می آید که کسب و کاری اینترنتی به وجود بیاورند
بازاریابی بین نسلی در دنیای امروز
ما در این مقاله قصد داریم به شما برای آشنایی با بازاریابی بین نسلی کمک کنیم. اینطوری دستی به سر و گوش بازاریابی تان کشیده و آن را از حالت کلاسیک خارج خواهید کرد و بازاریابی برای گروه های سنی مختلف را بررسی می کنیم.
۳ راهکار استراتژیک توسعه کسب و کار و حفظ مشتریان
هدف اصلی در این مقاله بررسی و ارائه 3 راهکار استراتژیک به عنوان مهمترین نکات برای تاثیرگذاری بهینه بر روی بازار و توسعه کسب و کار در کنار حفظ مشتریان است.
نکات کلیدی ارائه پیشنهادات محدود به مشتریان
استراتژی ارائه پیشنهادات محدود از نظر زمانی انواع بسیار مختلفی دارد. ما در این مقاله قصد نداریم گونه های مختلف آن را با شما زیر ذره بین برده و بررسی کنیم. در عوض سعی می کنیم یک چارچوب دقیق و کاربردی برای تقویت این هنر برایتان ترسیم کنیم. اینطوری میزان فروشتان در بازه های زمانی کوتاه به طور حیرت انگیزی افزایش خواهد یافت. خب اجازه دهید بدون مقدمه چینی بیشتر برویم سراغ اصل ماجرا.
راهکارهای مدیریت مشتریان بدحساب
مدیریت مشتریان بدحساب یکی از مسائلی است که به راهکارهای موثری نیاز دارد. راههایی که علاوه بر کارا بودن مشتری را نیز همچنان برای مجموعه حفظ کند.
پرفروش ترین محصولات دیجیتال دنیا
کالای دیجیتال اصطلاحی است که تا همین چند دهه قبل هر کارآفرینی را به خنده می انداخت. خب تصور اینکه یک روزی محصولات عرضه...
چگونگی فروش خدمات آنلاین
فروش خدمات آنلاین اغلب اوقات چالش برانگیز است. خب مردم در حالت عادی محصولات مختلف را نیز به طور آنلاین کمتر می خرند؛ چراکه همیشه شک و تردیدهایی درباره برندهای این حوزه و همچنین بحران اعتماد به آنها وجود دارد.
مدیریت شرایط سخت از دید ۵ کارآفرین موفق
نگاه به اتفاقات و راهکارهای افرادی که درگیر شرایط سخت بوده اند، بهترین راه حل موجود است. مطالعه مصاحبه با چند کارآفرین که موفق...
۳ راهکار مناسب برای دستیابی به مخاطب هدف
یکی از بزرگترین چالش هایی که شما به عنوان متخصص با آن روبرو هستید این است که به مخاطب هدف خود به طور مؤثر برسید. در حقیقت، هدف اصلی روابطعمومی و بازاریابی انتقال پیام مناسب به افراد مناسب است و برای انجام این کار صحیح، باید یاد بگیرید که چگونه به طور هدفمند به مخاطبان خود برسید.
معرفی بازاریابی تجاری؛ مزایا و معایب
بازاریابی تجاری یا ترید مارکتینگ (Trade Marketing) یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین روش های بازاریابی است. در بازاریابی تجاری، تمرکز تولیدکننده روی نقطه فروش و زنجیره ارزش است.