10.4 C
Tehran
شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کسب و کارهای کوچک

پیشرفت کسب و کارهای کوچک با ۱۹ ابزار

با توجه به این امر که کسب و کارهای کوچک با بودجه کمی مواجه هستند، همواره این تصور وجود دارد که فرصت رشد آن‎ها بسیار محدود بوده و باید به سطح مشخصی قانع باشند. به همین خاطر بسیار مهم است تا نسبت به آن‎ها آگاهی داشته باشیم. در ادامه به بررسی 19 مورد منتخب خواهیم پرداخت.
فروش اینترنتی تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین ویدیویی؛ راهی برای رساندن پیام هدف دار

تبلیغات آنلاین در حال فراگیر شدن است. تبلیغات آنلاین ویدیو یکی از راه های اصلی و روشی برای رساندن پیام هدف‌دار به مخاطب است. تبلیغات باید هم جذاب باشد، هم به‌گونه ‌ای باشد که انگیزه ‌های خرید را در افراد ایجاد کند و یا بالا ببرد.
برند محبوب

معرفی کتاب برند محبوب اثر روبرتز کوین

چه چیزی باعث وفاداری شما به برندی خاص می‌شود؟ عشق عاملی است که برای نجات برندها نیاز داریم. ایجاد ارتباطات عاطفی با مصرف‌کنندگان، برند محبوب را به‌وجود می‌آورد.
هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی کشور

شهرآفتاب میزبان هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار

 هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و لوازم مهندسی ۱۴ تا ۱۷ مرداد و با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می ‌شود.
تولید محتوای مناسب

تولید محتوای مناسب با بهبود مهارت نوشتاری

در زمینه تولید محتوا، این امر که توان نویسندگی بالایی را داشته باشید، بسیار مهم بوده و باعث خواهد شد تا تاثیر اقدام شما افزایش پیدا کند.
شخصیت برند

چگونه از جذابیت برندمان مطمئن شویم؟

هدف اصلی ما در مقاله کنونی بررسی شیوه اطمینان از جذابیت برند برای مخاطب هدف است. ما در این راستا از تجربه برندهای بزرگ برای موفقیت در این زمینه استفاده کرده ایم. همچنین با هدف تاثیرگذاری بیشتر مطالب اقدام به طراحی آنها در 4 بخش به صورت پرسش های کلیدی کرده ایم.
انتخاب نام برند

چالش های انتخاب نام برند و محصولات

انتخاب نام برند یا محصولات امر بسیار ساده ای محسوب نمی شود. اغلب برندها بیش از اندازه بر روی فرآیند تولید محصولات تمرکز دارند. به این ترتیب در عمل دیگر فرصتی برای توجه به اهمیت نام‎گذاری محصولات باقی نخواهد ماند. روند مشابهی در مورد انتخاب نام برند نیز وجود دارد.
نو آوری کارآفرینان

۱۰ ویژگی کارآفرینان موفق

یکی از سخنران های پر طرفدار در زمینه مدیریت، جاستین کالدبرگ است که تاکنون موفق شده است با توصیه های خود، بسیاری از کارآفرینان و مدیران حال حاضر را به شهرت و موفقیت برساند. وی در جدیدترین مصاحبه خود، به 10 ویژگی کارآفرینان موفق پرداخته است که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
بازاریابی دیجیتال

بررسی ۵ ترند بازاریابی دیجیتال امسال

اگرچه سال 2020 با شیوع ویروس کرونا به بدترین شکل برای زمینه های مختلف تجارت در حال پیگیری است، با این حال این امر باعث نخواهد شد تا از بررسی ترندهای مهم سال غافل شویم. درواقع این شرایط سخت نیز زمانی به صورت کامل از بین خواهد رفت و اکنون نشانه های کمرنگ شدن آن در بسیاری از کشورها به چشم می خورد. توجه به این نکته ضروری است که در حال حاضر، وارد یک دهه جدید شده ایم که براساس آن نیاز است تا تغییراتی در تمامی حوزه ها شکل گیرد. در این رابطه بازاریابی دیجیتال را می توان یکی از حیاتی‎ترین بخش ها برای هر برندی دانست. در ادامه به بررسی 5 ترند مهم سال، خواهیم پرداخت.
برندسازی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی و ۴ پرسش ضروری

امروزه دیگر تفاوتی ندارد که صاحب یک برند محلی و یا جهانی باشید، فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه های اجتماعی به یک اقدام کاملا...
تمرکز

چرایی استفاده از تبلیغات اینترنتی در کسب و کار

پیدایش اینترنت و گسترش تبلیغات اینترنتی تحولات ریشه ای در مدل بازاریابی و افزایش مخاطبین کسب و کارهای مختلف ایجاد کرده است. با رشد روز افزون و علاقه مندی به کسب و کار اینترنتی و دسترسی عموم مردم به اینترنت، تبلیغات اینترنتی به رکن اصلی رشد و شکوفایی بیزینس های نوپا یا افزایش مخاطبان بیزینس های قدیمی تبدیل شده است.
کارآفرینی

شیوه های بازاریابی مجدد با استفاده از گوگل

امروزه مفهوم بازاریابی مجدد برای رفع شکست اولیه در حوزه بازاریابی و تبلیغات امر رایجی محسوب می شود. هدف اصلی در این الگو تلاش برای بازیابی توجه مخاطب هدف است.
فروش آنلاین

۱۰ راهکار برای افزایش فروش آنلاین و رفع مشکلات آن

در رابطه با فروش آنلاین به بررسی 10 راهکار ساده خواهیم پرداخت که درصد بالایی از مشکلات را از بین برده و شرایط را برای فعالیت شما مساعد خواهد کرد.
روش های استخدامی بدون ریسک

عبور کسب‌ و ‌کارهای کوچک از بحران کرونا

سیاست‌های فاصله‌گیری اجتماعی و تعطیلی کسب و کارهای غیر الزامی، به‌مرور در اکثر نقاط جهان اجرا و تشدید می‌شوند. شیوع ویروس کرونا در ماه‌های انتهایی سال ۲۰۱۹ و اوج‌گیری آن در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ باعث شد تا بسیاری از کارمندان و مدیران مجبور به حضور در خانه و دورکاری شوند.
هوش مصنوعی

تحول در کسب و کار با هوش مصنوعی

 با توجه به کاربرد فزاینده‌ی هوش مصنوعی در محیط کار و زندگی روزمره، این فناوری به اساس کار و زندگی افراد تبدیل خواهد شد.  نگرانی ‌های زیادی بر سر این تغییر وجود دارد. طبق پژوهش دانشجویان دانشکده‌ی کسب‌ و کار هاروارد روی ۵۷۰۰ نفر، ۵۲ درصد از این گروه معتقدند شرکت‌ها در سه سال آینده تعداد کارمندان خود را کاهش می‌دهند.
جنبش اجتماعی

مشکلات اساسی برندها و راهکارهای غلبه بر آنها

هدف اصلی ما در مقاله پیش روی تحلیل شیوه مدیریت مشکلات در کسب و کارهای مختلف است. بدون شک تمرکز ما بر روی مشکلات عمومی در دنیای کسب و کار خواهد بود. بنابراین در ادامه به بررسی مشکلات اساسی برندها در دنیای کسب و کار خواهیم پرداخت.
مشتریان

بازاریابی شرکت‌ های چاپی در دوران شیوع کرونا

ارائه‌دهنده خدمات چاپ و گرافیک در جامعه، سازگار هستیم. رکود بزرگ اخیر در جهان به خاطر کرونا چندین درس ارزشمند را به ما آموخت و حکم هدایتگر ما را داشت و اکنون آموزه‌ های بازاریابی آن می ‌توانند به عنوان یک کتاب مرجع و کاربردی عمل کنند.
طرح صیانت از حقوق کاربران

دوران پسا کرونا فرصتی برای تبلیغات بیشتر

بازگشایی کسب و کارها در دوران پسا کرونا تغییرات مهمی از نظر تبلیغاتی ایجاد کرده است. اکنون برندها تمایل بیشتری برای پرداخت هزینه در ازای تبلیغات در شبکه های اجتماعی دارند.
برندسازی

توجه به تولید ملی و اهمیت برندسازی

تفاوت بین برندسازی شخصی و برندسازی یک محصول برای یک تولیدکننده در چیست؟ اگر در حوزه خدمات شخصی هستیم، می توانیم برندسازی شخصی داشته باشیم؛ مانند پزشکان، وکلا، سخنرانان، مدرسان در هر زمینه ای، مشاوران (مانند مشاوران کسب و کار یا خانواده) اگر در حوزه محصول خاصی هستیم، برندسازی شخصی زیاد اولویت ندارد؛ مانند تولیدکننده یک محصول غذایی یا کشاورزی. این یک نوع دسته بندی کلی هست که می توانیم مدنظر داشته باشیم.
مشتریان

۶ مهارت جدید بازاریابی در دهه پیش رو

بازاریابی در دهه کنونی دشواری های بسیار زیادی خواهد داشت. سطح رقابت در بازارهای مختلف به شدت افزایش یافته است. این نکته نیاز به...