10.4 C
Tehran
شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
سوشال مدیا مارکتینگ

سوشال مدیا مارکتینگ و تاثیر آن بر کسب و کار

سوشال مدیا مارکتینگ یکی از جدیدترین تکنیک های بازاریابی است. شاید هنوز افراد زیادی باشند که هنوز به اهمیت بسیار بالای این روش بازاریابی آگاه نباشند.
تولید محتوا

تولید محتوا را آغاز کنید

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز؛ فرآیند تولید محتوا دارای بخش های متحرک بسیار زیادی است، که آن را به یکی از چالش برانگیزترین و البته سرگرم کننده ترین جنبه های محتوای برندشده تبدیل می کند. شما باید فرمت مناسب داستان خود را انتخاب کنید که خواه ویدئو، متن یا تصویر باشد.
روابط عمومی بخش ششم؛ هفت پرسش استراتژیک

مزایای همکاری آژانس های بازاریابی با برندهای مختلف در رونق کسب و کار

آژانس های بازاریابی در طول سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی در میان برندها پیدا کرده اند.
آمارهای اینستاگرام

جدیدترین آمارهای اینستاگرام

امسال به خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا، توجه به شبکه های اجتماعی با رشدی فوق العاده مواجه شده است. به همین خاطر شاهد تغییرات جدی در آمارهای اینستاگرام امسال هستیم.
مشتریان وفادار

ایجاد مشتریان وفادار دنیای جدید

سر و کار داشتن با یک عالمه مشتری تازه در طول روز آنقدر انرژی از کارآفرینان می گیرد که آخر شب آدم متوجه نشود...
خرده فروشی آنلاین

موفقیت خرده فروشی آنلاین در گرو نقش برنامه ریزی

راه اندازی یا مدیریت خرده فروشی های آنلاین همیشه امر سخت و دشواری محسوب می شود. برندها برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان شان مسیری طولانی را طی می کنند.
گوگل مارکتینگ

آپدیت های تازه در گوگل

گوگل از آن دست برندهایی است که هر وقت به آن نگاه می کنیم آپدیتی تازه برای کاربران رو می کند. انگار که مدیران این شرکت دوست دارند همیشه با دست پر در کنار کاربران حضور پیدا کرده و آنها را غافلگیر کنند.
کیفیت کار

بهبود کیفیت کار با تغییرات هوشمند

بهبود کیفیت کاری برای هر کارآفرینی دارای اهمیت است. بسیاری از افراد به طور طبیعی دارای عملکرد مناسبی از نظر کاری نیستند. همین امر انگیزه کافی برای بهبود کیفیت کاری و افزایش بهره وری را به همراه دارد.
بازاریابی محلی

بازاریابی داستان محور چیست

بازاریابی داستان محور چیست؟ داستان سرایی در حوزه بازاریابی معمولا به چند تا تکنیک خشک و خالی و صدالبته کلیشه ای محدود می شود. در چنین شرایطی خیلی از بازاریاب ها برای اینکه کارشان را راه بیندازند، از همین تکنیک های کلیشه ای استفاده می کنند. نکته جالب اینکه استفاده از چنین تکنیک های کلیشه ای همیشه با شکست همراه است.
موفقیت های کوچک

اهمیت موفقیت های کوچک در توسعه کسب و کار

بردها و موفقیت های کوچک نه فقط در دنیای فوتبال، بلکه در عرصه کسب و کار هم روی می دهد. ما در این مقاله قصد داریم کمی درباره اهمیت موفقیت های کوچک حرف بزنیم.
کلید واژه متن تبلیغاتی

ابزارهایی برای یافتن کلیدواژه

وقتی صحبت از تولید محتوا می شود، همه به فکر یافتن کلیدواژه های داغ می افتند. خب هرچه باشد پیدا کردن کلیدواژه های مناسب نیمی از مسیر تولید محتوا و صدالبته سئوی حرفه ای است.
روابط عمومی ها

بازار یابی و روابط عمومی در کسب و کارهای جدید

کسب و کارها در طول سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای تمرکزشان بر روی حوزهشبکه های اجتماعی، پیش نیاز روابط عمومی موفق افزایش پیدا کرده است. بسیاری از برندها در حال صرف هزینه های بسیار زیادی برای تشکیل تیم های حرفه ای روابط عمومی هستند.
افزایش رضایت مشتری

افزایش رضایت مشتری با شیوه های اصولی

بدون شک مهم ترین دارایی هر کسب و کار، مشتریان آن محسوب می شود که در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، حفظ آنها امری بسیار دشوار است. نکته ای که باید  در افزایش رضایت مشتری به آن توجه داشته باشید این است که بسیاری از برندها تنها به دو یا چند اقدام محدود بسنده می کنند. نکته جالب در رابطه با این برندها، آمارهای منتشر شده است که براساس آنها تقریبا نیمی از روش ها، ابدا نتایج لازم را به همراه ندارد.
برنامه فروش

طراحی برنامه فروش

 برنامه فروش یک محصول چقدر می تواند سخت باشد؟ این سوالی است که خیلی از کارآفرینان و حتی آدم های عادی دائما مطرح می کنند. معمولا هم طوری قیافه حق به جانب می گیرند که انگار فروش یک کار کاملا فرعی است.
بازاریابی دیجیتالی پیشرفته

آشنایی با شیوه‌ های نوین در بازاریابی دیجیتالی پیشرفته

کتاب «بازاریابی دیجیتالی پیشرفته» تلاشی برای آشنایی خوانندگان با شیوه‌های نوین بازاریابی در فضای دیجیتال و بررسی تاثیر تحولات فناوری بر کسب و کار و بازاریابی است.
تولید محتوای موفق

کاربرد بازاریابی کششی و بازاریابی فشار برای برنامه ریزی

نحوه استفاده و تفاوت اصلی بین بازاریابی کششی و بازاریابی فشار صحبت کرده و برخی از نمونه‌ های بازاریابی کششی و بازاریابی فشار را بررسی خواهیم کرد.
سالنامه آینده سررسید و سالنامه

سالنامه آینده؛ تأثیر عرضه و تقاضا در بازار سررسید

مجتبی رضایی مدیر سالنامه آینده : یکسری از همکاران تولیدکننده نیستند ولی از ما جنس گرفته و می‌فروشند، همان همکاران از کارهای ما تقلید کرده و خودشان دست به تولید زده‌اند که البته هم به زیان خودشان تمام شد و هم ما. ما هزینه کردیم و کاری نوین تولید کردیم اما این عزیزان با کپی کردن باعث شدند که بازار خراب شود؛ متأسفانه این مسئله هیچ راه‌حلی نیز ندارد. آینده بازار بسته به میزان عرضه است؛ اگر به میزان کافی و نه بیش از آن کار تولید شود احتمال آنکه بتوانیم بازار خوبی را در سال جاری تجربه کنیم وجود دارد.
درس تجاری

۳ درس تجاری مهم از کرونا

ویروس کرونا ادامه دارد و برای معرفی کامل نکاتی که به دست آمده است، در ادامه سه درس تجاری مهم را بررسی خواهیم کرد.
هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون و استراتژی های بازاریابی آن

در این مقاله، تعدادی از رویکردهای بازاریابی را که هارلی دیویدسون سال‌ها برای حفظ قدرت خود در صنعت موتورسیکلت استفاده کرده است، مورد بحث قرار داده‌ایم
کوچینگ

کوچینگ چه نیست؟

شاید کلمه کوچینگ به گوشتان خورده باشد اما معنی آن و کاربردش را نمی‌دانید. کلمه coach داستان جالبی در خود دارد؛ با من همراه باشید تا با کوچینگ به صورت ریشه‌ای و اصولی آشنا شوید.