۱۰ راهکار بازاریابی کاربردی در شرایط بحران کرونا
بازاریابی در شرایط بحران ناپایدار شیوع ویروس کرونا دشواری های بسیار زیادی دارد. اغلب کسب و کارها مدتزمان زیادی تعطیل بوده اند. اکنون نیز صاحبان کسب و کار با تردیدهای بسیار زیادی کسب و کارشان را شروع کرده اند. اگر شما در زمینه مدیریت کسب و کارهای کوچک فعالیت دارید، چالش های پیش روی تان بیشتر هم خواهد بود. برندهای بزرگ به دلیل برخورداری از بودجه های فراوان به طور معمول احساس خطر کمتری در شرایط اضطراری دارند. مشکل اساسی کسب و کارهای کوچک محدودیت بودجه و نیاز به ادامه فعالیت در سریع ترین زمان ممکن است.
آغاز به کار دفتر رسمی «برندینگ» در ایران
رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور با بیان اینکه راهاندازی دفتر رسمی برندینگ میتواند رونق تولید و کسبوکار را بیشازپیش فراهم کند، گفت: با توجه به غنی بودن کشور ایران در حوزه نشانه جغرافیایی، توجه به نحوه تولید، بستهبندی و برندسازی محصولات میتواند کمک مؤثری برای تجاریسازی و رونق کسبوکار باشد.
گوگل ۵۰درصد از بودجه تبلیغاتی خود را کاهش داد
براساس گزارش های رسمی گوگل در شرایط کنونی اقدام به کاهش 50درصدی بودجه تبلیغاتی اش کرده است. این استراتژی برای نیمه دوم سال جاری اعمال خواهد شد. به این ترتیب تاثیر شیوع جهانی کرونا بر روی فعالیت گوگل نیز قابل مشاهده خواهد بود.
بازاریابی اینترنتی موفق با اینستاگرام
امروزه شبکه های اجتماعی از جمله مهمترین ابزارهای مورد استفاده در امر بازاریابی اینترنتی محسوب میشوند. چرا که این شبکهها پرکاربردترین مجرای ارتباط عمومی در اینترنت هستند. لذا طبیعی است که مبحث بازاریابی و تبلیغات در رسانههای اجتماعی یا همان سوشیال مارکتینگ هر روز گستردهتر و جدیتر از قبل شود.
۱۵ قدم برای رسیدن به فروش موفق
فروش یکی از مهمترین مسائل هر شرکتی محسوب میشود. بدون این بخش عملا بقا غیرممکن بوده و تمامی تلاشها بدون دلیل خواهد شد. اگرچه...
۳ راهکار مناسب برای شروع کسب و کار
رویای شروع کسب و کار برای هر فردی وسوسهبرانگیز است. شاید شما در راستای تاسیس کسب و کار مستقل تان نیاز به اعتماد به...
راهکارهای بازاریابی و فروش مستقیم در اینستاگرام
بدون تردید اغلب ما نسبت به تاثیر اینستاگرام بر روی وضعیت کسب و کارمان آگاهی داریم. شمار بالایی از برندها در شبکه های اجتماعی...
راهکارهای بهبود تاثیرگذاری بر مخاطب هدف
تاثیرگذاری نخست در روابط اجتماعی نقش مهمی دارد. بسیاری از افراد از همان لحظه نخست دیدار با دیگران جلوه ای جذاب و تاثیرگذار از...
برندسازی در زمان بحران ویروس کرونا
بیماری کووید ۱۹ بحرانی جهانی را رقم زده است؛ اما شرکتها میتوانند از این موقعیت نیز برای ارتقای جایگاه برند خود استفاده کنند.
اهمیت برندسازی در توسعه اقتصادی کشور
برندسازی در جهان سبب تمایز تولیدات یک کشور و یا سازمان با کالاهای مشابه آن در بازار میشود. در واقع یک برند، ذهنیتی مثبت را در مشتری به وجود آورده و او را ترغیب به خرید آن کالا میکند.
بازاریابی هوشمندانه دریچهای بهسوی پیروزی
به گزارش چاپ و نشر آنلاین، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در دنیای پرتلاطم و شتابزده صنعتی امروز هیچ گاه تاکنون کاربرد علوم بازاریابی و...
راهکارهایی برای جلب نظر مشتریان تازه با برندسازی
ما در این مقاله برخی از ساده ترین راهکارها برای جلب نظر مشتریان تازه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. چنین راهکارهایی برای اغلب کسب و کارها قابل استفاده خواهد بود بنابراین مشکلات کارآفرینان و صاحبان برند در زمینه جلب نظر مشتریان تازه تا حدود زیادی رفع خواهد شد.
جلوگیری از ریزش مشتریان وفادار
استفاده درست از مشتریان در دنیای کسب و کار اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در این هدف اصلی ما بررسی معنای این مفهوم و...
۶ نکته مهم بازاریابی و روابط عمومی در دوران کرونا
اکنون سراسر دنیا با ویروس کرونا مواجه است. این امر تاثیر انکارناپذیری بر روی شرایط کسب و کارهای مختلف دارد.برخی از نکات مهم در زمینه بازاریابی و روابط عمومی در شرایط وجود ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
۵ راز ساخت برندی ماندگار
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چه عواملی منجر به ایجاد برندی ماندگار می شود؟ درواقع تنها ساخت برند کافی نبوده و این امر دلیل اصلی ناموفق بودن بیش از نیمی از برندهای جهان می باشد.
بِرندسازی محصولات موجب جهش تولیدات است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متقاضیان با یک مشکل فرهنگی به نام بِرندسازی محصولات مواجه هستند که باز میگردد به ۵۰ سال گذشته، باید بپذیریم نتوانستم در تولیدات داخلی در کشور برندسازی کنیم.
توسعه کسب و کار با تبلیغات کاربردی
امروزه همه ما با محتواهای گوناگون در تعامل هستیم. این امر در زمینه بازاریابی و تبلیغات با نگاهی اجمالی به اطراف مان قابل تایید...
بررسی انواع مختلف آرم تجاری
لوگو را باید معرف یک برند دانست. در واقع اگر بخواهیم نخستین و مهم ترین اقدام در زمینه بازاریابی را نام ببریم، بدون شک ایجاد آرم تجاری، انتخابی شایسته خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که هیچ چیز به اندازه این موضوع، در ذهن مخاطب باقی نخواهد ماند. این امر در حالی است که هنوز هم بسیاری از افراد با انواع مختلف آرم های تجاری آشنایی نداشته و این امر باعث می شود تا انتخاب برای آنها بسیار سخت باشد. در این راستا به بررسی پنج نوع اصلی آن خواهیم پرداخت.
۵ توصیه برای موفقیت از نظر بیل گیتس
اگر بخواهید از الگوی خود در زندگی برای کسب موفقیت نام ببرید چه فردی را انتخاب خواهید کرد؟ اگرچه تعداد افراد موفق جهان زیاد است، با این حال بهترین گزینه فردی است که در کنار موفقیت عظیم شغلی در زمینه زندگی شخصی خود نیز کاملا موفق ظاهر شده باشد. در این رابطه بیل گیتس گزینه کاملا مناسبی محسوب می شود.
مدیریت شرایط سخت از دید ۵ کارآفرین موفق
نگاه به اتفاقات و راهکارهای افرادی که درگیر شرایط سخت بوده اند، بهترین راه حل موجود است. مطالعه مصاحبه با چند کارآفرین که موفق...