14.9 C
Tehran
جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
خلاقیت

۷ راهکار ساده و کارآمد خلاقیت بیشتری در کسب وکار

خلاقیت برگ برنده موفقیت در کار محسوب شده و لازم است تا برای افزایش سطح آن، اقداماتی را انجام دهیم، با این حال بسیاری...
شبکه های اجتماعی

بررسی سه مزیت اصلی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

به گزارش چاپ و نشر آنلاین براساس گزارش موسسه HubSpot فرآیند بازاریابی در شبکه های اجتماعی شامل تولید محتوا برای توسعه کسب و کار...
مدیریت بحران کسب و کار

رونق کسب و کار با به‌کارگیری ۸ فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا

یک مدرس تبلیغات و بازاریابی خطاب به صاحبان کسب‌وکار در وضعیت شیوع کرونا و نزدیکی به ایام نوروز گفت: انواع فن بازاریابی در بحران ویروس کرونا را به خاطر بسپارید تا در این دوران، شاهد کسادی کسب‌وکار خود نباشید.
رفتار اشتباه

۱۰ رفتار اشتباه که افراد موفق مرتکب نمی شوند

در رابطه با افرد موفق ، همواره از اقداماتی که انجام می دهند، سخن به میان آورده می‎شود، با این حال تاکنون به این امر فکر کرده اید که چند رفتار اشتباه ، خط قرمز این افراد محسوب می شود؟ درواقع برخی از اقدامات ابدا مورد استفاده قرار نگرفته و این امر خود باعث می شود تا به موفقیتی چشمگیر دست پیدا کنند. آگاهی نسبت به این قضیه می‎تواند یک امتیاز کاملا ویژه باشد. علت این امر به این خاطر است که شما تجربیاتی که برای دیگران گران‎قیمت به دست آمده است را به صورت رایگان در اختیار قرار خواهید گرفت. در این رابطه به بررسی 10 مورد منتخب خواهیم پرداخت.
کورا

کورا ؛ یکی از بهترین منابع بازاریابی

بسیاری از مردم نسبت به شبکه های اجتماعی مختلف آگاهی دقیقی ندارند. کورا شاید مشهورترین شبکه اجتماعی نباشد، اما منبع مناسبی برای افزایش کارایی...
مطالعات بازار

۲۹ سوال برای بهبود استراتژی بازاریابی با مطالعات بازار

یکی از بهترین روش‌های کسب اطلاعات در مورد بازار و مشتریانتان پرسیدن سوال است. هنگامی که سوالات مطالعات بازار را به درستی انتخاب می‌کنید...
توسعه برند

۹ ابزار کارآمد بازاریابی محتوا

در جهان امروز، بازاریابی بدون استفاده از تکنولوژی، اقدامی کاملا اشتباه خواهد بود. این امر نه‎تنها سختی کار را بیش از حد افزایش خواهد داد، بلکه باعث می شود تا فرصت های موجود در اختیار رقبای شما قرار گیرد. به همین خاطر استفاده از آن کاملا حیاتی است، با این حال سوال اصلی این است که از چه ابزارهایی باید استفاده کنید؟ در ادامه به بررسی 9 ابزار کارآمد بازاریابی محتوا خواهیم پرداخت.
مخاطب هدف

اصول بازاریابی و تعامل برند با مخاطب هدف در اینستاگرام

افزایش سطح تعامل برند با مخاطب هدف در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد. اگرچه این فرآیند نیازمند اختصاص زمان و تلاش بسیار زیادی است،...
شبکه های اجتماعی

۵ توصیه مهم برای افزایش کارایی یک آژانس بازاریابی

شروع کسب و کار در زمینه مشاوره بازاریابی یا فعالیت به عنوان یک آژانس بازاریابی حرفه ای برای بسیاری از کارآفرینان جذابیت های بالایی دارد. تنها چالش مهم در این میان دشواری های احتمالی حضور در این عرصه است. بسیاری از افراد فعالیت آژانس های بازاریابی را همراه با مشکلات و سختی های بسیار زیادی می دانند.
اصل مدیریت

چگونه با رعایت ۹ اصل مدیریت موفق شویم؟

آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که اعتقاد دارید که برخی از افراد مدیرانی لایق آفریده می شوند؟ این جمله بیشتر به...
پادکست

استفاده از ابزار جذاب پادکست در بازاریابی اینترنتی

در حال حاضر گوش دادن به پادکست به عنوان بهترین راهکار برای افزایش دانش به شمار می رود. پادکست با رادیو هیچ فرقی ندارد...
خواسته مشتریان

چگونه مدیریت خواسته مشتریان را به دست بگیریم

برای انتظارات و خواسته مشتری نمی‌توان محدوده خاصی را تعیین کرد. به همین خاطر اگر آن را به خوبی مدیریت نکنید، بدون شک بازنده میدان خواهید بود. اگرچه از این موضوع تقریبا تمامی مدیران آگاه هستند، با این حال سوال اصلی این است که چگونه می توان در این رابطه موفق ظاهر شد؟
اینستاگرام

پولسازی از طریق اینستاگرام

آخرین آمارها حاکی از آن است که اینستاگرام در سال گذشته درآمد بالاتری را در مقایسه با بزرگ ترین پایگاه به اشتراک گذاری ویدئو...
نوستالژی

نوستالژی های برتر دنیای تبلیغات

نوستالژی در زندگی روزمره بسیاری از افراد نقش مهمی ایفا می کند. اغلب ما علاقه مند به یادآوری نکات جالب و جذاب درباره گذشته و نوعی خاطره بازی با آنها هستیم. این امر بازاریاب ها و طراح های تبلیغات را بیش از هر زمان دیگری به استفاده از عناصر نوستالژیک برای جلب نظر مخاطب هدف ترغیب کرده است.
تابلو چلنیوم

توسعه کسب و کار با استفاده از تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم امروزه یکی از بهترین شیوه های تبلیغ و برندسازی است. استفاده از تابلو چلنیوم که بسیار رواج یافته در توسعه کسب و کار ها و نیز برندینگ آن ها تاثیر گذار است.
هویت بصری

راه اندازی کسب و کار با اصول برندینگ و هویت بصری

هر کسب و کاری باید به روز باشد تا از صحنه رقابت حذف نشود. یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل در برندسازی کسب و کارها، هویت بصری برند است.
کسب و کارهای اینترنتی

خلاقیت در بازاریابی نوین

 بازاریابی در دنیای نوین با گوشی های هوشمند گره خورده است. استفاده از گوشی هوشمند برای زندگی مردم گریز ناپذیر شده است.این امر باعث توسعه و بهبودی روندهای ارتباطی میان مردم شده است.
شروع کسب و کار

۸ گام برای شروع کسب و کار

کارآفرینی یکی از شغل های بسیار محبوب و رویایی برای هر فرد محسوب می شود، با این حال شما تنها زمانی می توانید آن...
هویت برند

دانستنی هایی درباره هویت برند و شخصیت کسب و کار

هویت برند ، نمایش بصری ارزش‌ها و شخصیت یک کسب‌وکار است و می‌توان از آن برای ایجاد احساسات خاص در مخاطبان استفاده کرد. همان‌طور که...
پست تجاری

بررسی ۱۳ پست تجاری موفق در اینستاگرام

برای عملکرد حرفه ای در هر شبکه اجتماعی، شما نیازمند آگاهی از نمونه های موفق خواهید بود. این امر باعث خواهد شد تا در کنار یک راهنمای عمل بسیار مناسب، ایده هایی را نیز به دست آورید که تاکنون نسبت به آنها بی توجه بوده اید. در همین راستا به بررسی ۱۳ مورد از بهترین نمونه های پست تجاری در اینستاگرام خواهیم پرداخت.