مدیریت شرایط سخت از دید ۵ کارآفرین موفق
نگاه به اتفاقات و راهکارهای افرادی که درگیر شرایط سخت بوده اند، بهترین راه حل موجود است. مطالعه مصاحبه با چند کارآفرین که موفق...
راهکارهای کاهش خطای نیروی انسانی در شرکت های تولیدی
تا همین چند وقت پیش یکی از دردسرهای دائمی کارآفرینان در شرکت های تولیدی وجود اشتباهات انسانی بسیار گسترده بود. این امر بر روی کیفیت نهایی محصولات تاثیر بسیار گسترده ای داشته و نارضایتی شدید مشتریان را به همراه داشت.
بخش چهارم: کسب و کار در دنیای نوین
همواره یکی از مهمترین ابزارهای به دست آوردن اطلاعات کسب و کار در دنیای نوین؛ پرسشگری است. در ادامه به وجوه مختلف این مبحث بااهمیت پرداخته خواهد شد.
بازاریابی منفی الگوی نوین بازاریابی
بازاریابی منفی یکی از الگوهای نوین برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب می شود. بسیاری از برندها در فرآیند تبلیغات بر روی نکات مثبت و خوش بینانه تاکید دارند. چنین الگویی از بازاریابی شاید در نگاه نخست جذابیت بسیار زیادی داشته باشد، اما به مرور زمان برای کاربران تکراری خواهد شد.
۱۰ ایده بازاریابی ویدئویی مدنظر مشتریان
یکی از ایده های ساده و جذاب برای بازاریابی ویدئویی با هزینه بسیار اندک مربوط به آپدیت ویدئوهای قدیمی است. در ادامه برخی از ایده های برتر برای طراحی ویدئوهای بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مشتریان را مورد توجه قرار خواهیم داد.
مشتریان ناراضی؛ تعامل و بازیابی
در ادامه راه و رسم بازیابی مشتریان ناراضی را یاد بگیرید. پس دفتر و قلم تان را آماده کنید تا کلاس درس مان را شروع کنیم.
۱۰ اقدام موثر در مصاحبه کاری
بدون شک این موضوع که هر فردی با اطمینان بالا وارد دفتر مصاحبه شود، خواسته هر فردی محسوب می شود. با این حال واقعیت این است که بیش از نیمی از افراد، در زمینه مصاحبه کاری مشکلات جدی داشته و همین امر باعث می شود که علی رغم شایستگی، نتوانند به موقعیت شغلی موردنظر خود دست پیدا کنند.
جلب رضایت مشتریان با در نظر گرفتن معیارهای اساسی
هر کسب و کاری به دنبال مشتریان خوشحال و راضی است. بدون شک مواجهه با مشتریان ناراضی به معنای از دست دادن بخشی از اعتبار برند است. تعامل با مشتریان برای جلب رضایت شان به برخی از فعالیت های ساده یا حتی نظرخواهی مداوم از آنها محدود نمی شود. اغلب اوقات کسب و کارها به دلیل استفاده از شیوه های نادرست از افزایش رضایت مشتریان در عمل تاثیرگذاری معکوس بر روی آنها به ارمغان می آورند. هدف اصلی در این مقاله بررسی برخی از نکات مهم و تاثیرگذار برای جلب رضایت مشتریان است. این امر در توسعه فعالیت برندها و تبدیلشان به موسسه های کاری حرفه ای با دامنه وسیعی از مشتریان خوشحال نقش اساسی ایفا خواهد کرد.
ویدئوهای کوتاه و تاثیر آن بر ترندهای بازاریابی
امروزه ویدئوهای کوتاه دیگر در گوشه و کنار فضای آنلاین به سادگی در دسترس قرار دارد. بسیاری از کاربران به جای تماشای محتوای متنی یا دیگر فرمت ها به سوی ویدئو گرایش پیدا کرده اند.
نقش و قدرت رنگ ها در بهبود شناخت برندینگ و بازاریابی
درک نقش و قدرت رنگ ها و ارتباط بین رنگ، احساسات انسانی و رفتار مصرفکننده یک بینش بازاریابی قدرتمند برای برندها است.
ه راهکار ساده برای تقویت تیم های بازاریابی و روابط عمومی
مشاهده فعالیت تیم های بازاریابی و روابط عمومی در شرکت های مختلف همیشه جذاب است. اگر شما نسبت به این نکته توجه نشان دهید، فعالیت یکسان و مشابه بسیاری از تیم های بازاریابی و روابط عمومی نظرتان را جلب خواهد کرد. متاسفانه امروزه عنصر خلاقیت در عرصه کسب و کار به ندرت یافت می شود. همین امر تفاوت میان برندهای موفق و شکست خورده را تعیین می کند.
تیم های مجازی در دنیای کسب و کار
از زمان شروع کرونا یکی از ترندهای جدید، ایجاد تیم های مجازی بوده است. اگرچه این موضوع در چند سال اخیر توجهات را به سمت خود جلب کرده، با این حال در سال گذشته، رشد فوق العاده ای را پیدا کرده است.
نکات مهم گوگل مارکتینگ ۲۰۲۴
ما در این مقاله سراغ بررسی برخی از مهمترین نکات مورد بحث در گوگل مارکتینگ لایو امسال رفتیم. اگر شما هم دوست دارید اطلاعات دست اولی درباره بازاریابی آنلاین به دست بیاورید، بد نیست در ادامه با ما همراه شوید.
۷ سایت کاربردی برای تولید محتوای موفق
اهمیت تولید محتوا به حدی است که حتی برندهای تازه کار نیز می توانند با استفاده از آن، سال نخست فعالیت خود را کاملا درخشان نمایند. در این راستا هفت سایتی را بررسی خواهیم کرد که باعث می شود تا تولید محتوای موفق تری را داشته باشید.
خلاقیت در بازاریابی نوین
بازاریابی در دنیای نوین با گوشی های هوشمند گره خورده است. استفاده از گوشی هوشمند برای زندگی مردم گریز ناپذیر شده است.این امر باعث توسعه و بهبودی روندهای ارتباطی میان مردم شده است.
فروشندگان حرفه ای چگونه کار می کنند
وقتی شما به عنوان کارآفرین مشغول فعالیت هستید، فرآیند فروش و فروشندگان دارای اهمیت بسیار زیادی است. برخی از افراد به سرعت تکنیک های...
اصل مشتری سازی در بستر اینترنت
اگرچه اینترنت بستری رایگان محسوب می شود، با این حال اگر خواهان فروش از طریق آن هستید، لازم است تا به نکات مشتری سازی در بستر اینترنت توجه داشته باشید و بودجه مناسبی را به آن اختصاص دهید. در این رابطه ابدا نمی توان با افکاری که تاکنون در رابطه با فروش مستقیم داشته اید، رفتار نمایید.
برند، ارزش ویژه برند و استراتژی های برندینگ
در قواعد بازاریابی، یک برند به عنوان یک «نام، عبارت، علامت نمادین (یا ترکیبی از آنها) که سازنده یا فروشنده محصول را تعیین میکند» تعریف میشود. در ادامه درباره ارزش ویژه برند و استراتژی های برندینگ خواهیم گفت.
کسب مهارت های نوین در دوره پسا کرونا
بدون تردید عرصه کسب و کار دیگر مانند گذشته نخواهد بود.این امر به معنای ضرورت استفاده ابزارهای تازه و همچنین کسب مهارت های نوین به منظور تاثیرگذاری مناسب بر روی مخاطب هدف است.
معمای مدت زمان ویدئو در اینستاگرام
تولید محتوا در اینستاگرام مثل یک مسابقه بزرگ با جایزه های متنوع است که هر بازاریابی را به خودش جذب می کند. این وسط مدیران معمولا انتظارات بی نهایت زیادی از اینستاگرام مارکتینگ دارند. به طوری که حتی یک وقفه کوچک در بازگشت سرمایه نیز آنها را دلسرد خواهد کرد.