سئو و بازاریابی محتوایی
سئو تقاضا میآفریند وبازار یابی محتوایی به این تقاضاها پاسخ میگوید، که از این رو میتوان گفت؛ این دو در کنار هم، کاملکننده یکدیگر هستند.
طراحی لوگو و تاثیرات آن بر برندسازی
طراحی لگو یکی از شیوه هایی است که این قابلیت را دارد تا یک برند را مهم سازد و به آن هویت ببخشد. یک...
بازاریابی اینترنتی و اصول مربوط به آن
با از بین رفتن فواصل توسط شبکه مجازی اینترنت ، بسیاری از مدیران از این بستر مناسب جهت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای کسبوکار خود استفاده میکنند. اما بازار یابی اینترنتی اصولی دارد.
صادرات زعفران در گرو برندسازی مناسب
نایبرئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: متأسفانه در خصوص صادرات زعفران ، برندسازی زعفران به صورت مناسب انجامنشده و صادرات زعفران به همین دلیل توان رقابت با برندهای خارجی را ندارد.
بازاریابی ایران در عصر دیجیتال
نوشتار حاضر که مبتنی بر سخنرانیهای ایرادشده در همایش ملی «بازاریابی در عصر دیجیتال» به نگارش درآمده، به ارائه راهکارهایی برای همگام شدن با موج تحولات انقلاب صنعتی چهارم و پنجم میپردازد.
تولید محتوای با کیفیت راز ماندگاری
بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکزشده است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که بهوضوح تعریف و شناختهشده هستند. این عمل باهدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودآور صورت میگیرد.