9 C
Tehran
جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
کسب و کار کسب و کارهای کوچک

۶ نکته طلایی برای رونق کسب و کار

نجات کسب‌وکار در شرایط رکود بستگی به استراتژی‌های بازاریابی دارد. این نکته به‌ویژه برای بیزینس‌های تازه وارد به بازار هدف از اهمیت بالاتری برخوردار است. زیرا این نوع کسب‌وکارها هنوز به آگاهی از برند مطلوبی نرسیده‌اند.
پلتفرم

پلتفرم ها و تبلیغات

کدام پلتفرم ها می توانند در امر تبیغات موثر باشند. تبلیغات فرآیندی نیست که شما یک شبه درباره اش تصمیم گرفته و بعد هم موفقیت های بی نظیری را تجربه کنید. خیلی وقت ها تبلیغات حاصل زحمات طولانی مدت یک تیم حرفه ای است که شبانه روز مشغول تلاش هستند.
بازاریابی بین نسلی

بازاریابی بین نسلی در دنیای امروز

ما در این مقاله قصد داریم به شما برای آشنایی با بازاریابی بین نسلی کمک کنیم. اینطوری دستی به سر و گوش بازاریابی تان کشیده و آن را از حالت کلاسیک خارج خواهید کرد و بازاریابی برای گروه های سنی مختلف را بررسی می کنیم.
تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی؛ سنگ بنای بازاریابی

با وجود اینکه تبلیغات دیجیتال در حال حاضر به عنوان شکل پیشرو بازاریابی محسوب می‌شود؛ چاپ هنوز هم بهترین روش تبلیغاتی بوده و به این زودی‌ها از بین نمی‌رود! تبلیغات چاپی در قالب روزنامه، مجلات، بروشور‌ها و پوستر‌ها برای قرن‌ها است که به عنوان سنگ بنای بازاریابی شناخته می‌شود.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی

فرصت ها و چالش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از مهمترین و کارآمدترین روش های مارکتینگ در دنیای امروز محسوب می شود.
آزمون A/B

آزمون A/B چیست و کاربردهای آن در بازاریابی بهتر

اولین سوالی که باید به آن جواب روشنی دهیم، چیستی آزمون A/B است. خب این آزمون اصلا چرا طراحی شده و به چه دردی می خورد؟ ما در ادامه سعی می کنیم به این دست از سوالات جواب قانع کننده ای بدهیمبا ما همراه باشید.
تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

تشدید نظارت بر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و چاپخانه‌ ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از نظارت بر روند کار چاپخانه‌ ها و کانون‌ های تبلیغاتی و نشریات در زمینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان خبر داد.
بازاریابی B2B

جدیدترین تغییرات بازاریابی B2B

بازاریابی B2B در طول سال های پیش روی تغییرات زیادی را خواهد دید. ما در این مقاله سعی کردیم برخی از ترندها و تغییرات احتمالی را به اتفاق شما زیر ذره بین ببریم. اگر شما هم خیال نقش آفرینی در دنیای بازاریابی B2B را دارید، بد نیست این نکات را به طور جدی مدنظر قرار دهید.
سالنامه جهان نما

مدیر فروش سالنامه جهان‌نما: تبلیغات محیطی و موفقیت در جذب مشتری

مدیر فروش سالنامه جهان‌نما: نمایشگاه شیراز حال و هوای خوبی داشت و ما باخوردهای مثبتی دریافت کرده ایم؛ با اینهمه مسئولان برگزاری نمایشگاه می توانند با تبلیغات محیطی بیشتر این رویداد مهم صنعت چاپ را در شهرشان با شکوه تر برپا کنند.
پیامک‌ های تبلیغاتی تبلیغات پیامکی

بررسی مزایا و معایب پیامک‌ های تبلیغاتی

ارسال پیامک‌ های تبلیغاتی این روز‌ها به عنوان یکی از روش‌های اصلی و پر سود بازاریابی شناخته می‌شود.
خدمات پس از فروش تلفنی

خدمات پس از فروش تلفنی و اصول آن

خدمات پس از فروش یکی از مهمترین عواملی است که می تواند به موفقیت یک کسب و کار کمک کند. ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان نه تنها رضایت آنها را جلب خواهد کرد، بلکه  باعث افزایش وفاداری آنها به برند نیز می شود.
هویت بصری

هویت بصری و مزایای آن در بازاریابی

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای هویت بصری قوی بر روی مارکتینگ کسب و کارها بپردازیم.
مدیر فروش و مدیر بازاریابی

تفاوت مدیر فروش و مدیر بازاریابی در کسب‌وکارها

نقش مدیر فروش و مدیر بازاریابی متفاوت است. اگر شرکت کوچکی دارید هر دو کار را به یک نفر بسپارید. وگرنه باید دو فرد متفاوت را استخدام کنید.
بازاریابی سرراست

افزایش فروش با بازاریابی سرراست

کتاب بازاریابی سرراست نوشته‌ی دونالد میلر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و جی. جی پترسون؛ یک راهنمای جامع و کامل برای هر بازاریاب حرفه‌ای و یا حتی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که به دنبال توسعه و گسترش تجارت خود هستند.
استراتژی محتوا بازاریابی تعاملی

راهنمای طراحی استراتژی محتوا

تولید محتوا فرآیندی است که هیچ بازاریابی راه فراری از آن ندارد. وقتی شما تصمیم به تعامل با مخاطب هدف می گیرید، محتوا اولین و تنها کانال ارتباطی برای تان محسوب می شود. فرقی ندارد شما سراغ ویدئوهای بازاریابی در یوتیوب بروید یا یک آگهی کوتاه در تلویزیون پخش کنید، در هر صورت این کیفیت محتواست که نتیجه نهایی را مشخص خواهد کرد. درست به همین خاطر مفهوم «استراتژی محتوا» چند وقتی هست به موضوعی جذاب در گفت وگوی کارآفرینان تبدیل شده است.
فیلم های بازاریابی

معرفی برترین فیلم های بازاریابی

در اینجا لیستی از بهترین و دیدنی ترین فیلم های بازاریابی برای دانشجویان MBA یا فارغ التحصیلان مدیریت و بازاریابی آمده است.
اصول مارکتینگ

اصول مارکتینگ موثر در گسترش کسب‌وکار

اصول مارکتینگ به مجموعه‌ای از استراتژی‌ها، تکنیک‌ها، و رویکردهایی می‌گویند که به‌منظور شناخت و درک نیازهای مشتری، بازار و محیط کسب‌وکار ارائه می‌شوند. این...
تبلیغات روی بیلبورد

تبلیغات روی بیلبورد؛ بایدها و نبایدها

بیلبوردها یکی از قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین الگوهای تبلیغات هستند. تبلیغات روی بیلبورد می توانند در معرض دید تعداد زیادی...
سئو هزینه های تبلیغاتی

سئو صفحات سایت با تکنیک های ساده

سئو محتوا حوزه گسترده ای است که معمولا کارآفرینان و بازاریاب ها به سادگی در آن گم می شوند. انگار نه انگار که کلی راهنمای مختلف برای بهبود کیفیت کار دم دست و من شما قرار دارد. البته گاهی اوقات بازاریاب ها فکر می کنند دیگر به مرحله ای رسیده اند که نیازی به راهنمایی ندارند.
برندینگ سازگار با محیط زیست

بررسی مزایای برندینگ سازگار با محیط زیست

ما در این مقاله قصد داریم نکات مربوط به برندینگ سازگار با محیط زیست را به طور اصولی مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم دوست دارید وارد این حوزه شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه شده و این کار را به طور اصولی یاد بگیرید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا کمربندها را محکم ببندید تا تخته گاز کارمان را شروع کنیم.