14.9 C
Tehran
جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
مدیریت ریسک در حوزه کسب و کار

۶ نکته طلایی برای رونق کسب و کار

نجات و رونق کسب‌ و کار در شرایط رکود بستگی به استراتژی‌ های بازاریابی دارد. این نکته به‌ویژه برای بیزینس‌ های تازه وارد به...
بازاریابی محتوا محور

آموزش روش‌ های بازاریابی محتوا محور

کتاب «قدرت محتوا؛ داستان تاثیر گذار، بازاریابی کمتر، مشتری بیشتر» به قلم جو پولیتزی و ترجمه سعید زرگریان، توسط نشر آموخته منتشر شده است. این کتاب در 464 صفحه به آموزش روش‌ های بازاریابی محتوا محور می پردازد.
آینده شبکه های اجتماعی

دنیای بازاریابی و آینده شبکه های اجتماعی

اگر شما هم قصد دارید وارد دنیای بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا تولید محتوا در این عرصه شوید، بد نیست در ادامه با ما همراه باشید و درباره آینده شبکه های اجتماعی بخوانید .
مهمترین درس های تبلیغاتی

مهمترین درس های تبلیغاتی سال ۲۰۲۳

انگار که همه از سالی که گذشته حسابی ناراضی هستند. البته ما چنین نگاه تیره و تاری به سال گذشته نداریم. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم نگاهی به مهمترین درس های تبلیغاتی این سال بیندازیم.
مطالعه رفتار مشتریان

سال ۲۰۲۴ و تحلیل رفتار مشتریان

ما معتقدیم هیچ کسب و کاری نمی تواند دور تحلیل رفتار مشتری را به این سادگی ها خط بکشد. به همین خاطر در طول سال های اخیر تحلیل رفتار مشتریان یکی از حوزه های کلیدی برای کارآفرینان بوده است.
دنیای بازاریابی

انقلاب در دنیای بازاریابی با هوش مصنوعی

ما در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از تغییرات احتمالی دنیای بازاریابی در پی ورود نسل جدید هوش مصنوعی آشنا کنیم.
گروه تولیدی پارسه

مدیر فروش گروه تولیدی پارسه: نمایشگاه اصفهان رویداد خوبی  برای صنعت چاپ و تبلیغات...

روایت مدیر فروش گروه تولیدی پارسه از نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان مدیر فروش گروه تولیدی پارسه با بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی،...
سنا پک

عضو هیئت‌مدیره برند سنا پک: بستر فیزیکی مناسب درنمایشگاه اصفهان

عضو هیئت‌مدیره برند سنا پک: وضعیت سالن ها و غرفه آرایی سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته اصفهان مناسب تر از نمایشگاه بین المللی تهران است. شرکت کنندگان در بازدیدهای خود می توانند از تمامی غرفه ها دیدن به عمل آورند.
مدیرعامل سالنامه سپیدان

مدیرعامل سالنامه سپیدان: ضرورت حضور برندهای معتبر در نمایشگاه ها

مدیرعامل سالنامه سپیدان ضمن بیان اینکه به دلیل عرقی که دارد هرساله در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان حضور...
سالنامه پرتو

مدیرعامل سالنامه پرتو: پیشرفت قابل توجه سیزدهمین نمایشگاه چاپ اصفهان

مدیرعامل سالنامه پرتو ضمن بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان پیشرفت قابل توجهی داشته است، از اهداف خود برای...
بازاریابی کلان بازاریابی محلی

بازاریابی کلان و ۴ عامل تاثیرگذار بر آن

مفهوم بازاریابی کلان یا ماکرو مارکتینگ  Macromarketing را می توان به عنوان سیاست ها، استراتژی ها و اهداف بازاریابی که بر جامعه و اقتصاد کل کشور تأثیر می گذارند تعریف نمود.
بازاریابی تجاری

معرفی بازاریابی تجاری؛ مزایا و معایب

بازاریابی تجاری یا ترید مارکتینگ (Trade Marketing) یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین روش های بازاریابی است. در بازاریابی تجاری، تمرکز تولیدکننده روی نقطه فروش و زنجیره ارزش است.
فیس بوک

۱۱ درس بازاریابی از فیس بوک

درس های بازاریابی از فیس بوک این است که شما باید به محصول خود اعتماد داشته باشید. از رقابت نترسید. تنها در صورتی محصول شما موفق خواهد بود که اعتماد به نفس داشته باشید.
بازاریابی همهمه‌ای

تعریف بازاریابی همهمه‌ای و نمونه هایی از آن

بازاریابی همهمه‌ای (Buzz Marketing) یا سروصدا نوعی از بازاریابی ویروسی است که برای به حداکثر رساندن پتانسیل تبلیغات دهان به دهان یک کمپین یا محصول است. این استراتژی‌ها می‌توانند مکالمه‌ها را در بین اعضای خانواده و دوستان مصرف‌کننده و ایجاد بحث‌های گسترده‌تر در رسانه‌های اجتماعی تحریک کنند.
کتاب نقشه راه بازاریابی

معرفی کتاب نقشه راه بازاریابی (روش ها، معیارها و ابزارها)

در کتاب نقشه راه بازاریابی (روش ها، معیارها و ابزارها) شما فرآیند شناسایی معیارهایی که شاخص های معتبری از عملکرد بازاریابی در زمینه های پیگیری اهداف، پیگیری معیارها در گذر زمان و استفاده از نتایج برای بهبود نحوه  انجام بازاریابی است را می خوانید.
سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات اصفهان

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات اصفهان با هدف اشتغال زایی و توسعه کسب‌ و کار

عباس محمدیان در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات استان اصفهان بر لزوم برپایی نمایشگاه‌های استانی و منطقه‌ای تبلیغات با هدف کمک به توسعه کسب‌وکارها و اشتغال زایی کشور تاکید کرد.
تولید محتوا بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی و تولید محتوا در سال ۲۰۲۴

تولید محتوا کاری نیست که شب و روز را متوجه شود. فرقی ندارد شما در چه موقعیتی هستید، در هر حالت برای اینکه برندتان در بازار جایگاه خودش را حفظ کند، چاره ای به غیر از تولید محتوا ندارید. البته یک شرط مهم دیگر نیز در این میان وجود دارد: تولید محتوایی که باب میل مخاطب باشد!
سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان

تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ در سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی...

رئیس اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان که از تاریخ 20 الی 23 دی‌ماه برگزار می شود
اینفلوئنسر

اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا

دنیای بازاریابی و شبکه های اجتماعی پر از مفاهیمی است که شباهت بسیار زیادی به هم دارند. به طوری که هر آدم حرفه ای را هم به شک می اندازد. حالا اگر یک بازاریاب بخت برگشته هیچ اطلاعی از تفاوت میان مفاهیم مختلف در این میان نداشته باشد، احتمالا کارش حسابی سخت خواهد شد. از جمله مفاهیمی که اغلب اوقات با هم اشتباه گرفته می شوند، اینفلوئنسر (Influencer) و تولیدکننده محتوا (Content Creator) است.
مجموعه طراحان 33

مجموعه طراحان ۳۳؛ برپایی در زمان و مکانی ثابت در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات...

مدیر مجموعه طراحان 33: اگر مسئولان برپایی نمایشگاه در برنامه ریزی های خود دقت بیشتری به عمل آورند و هر سال یک زمان مقرر برای برگزاری رویداد های این چنینی داشته باشند شرکت کنندگان می توانند بسیار موفق تر عمل کنند.