مجموعه دموت؛ کیفیت بیمانند نمایشگاه IPP
حضور مشتریان خارجی در غرفه مجموعه دموت
مدیر مجموعه دموت ضمن پربار بودن نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته موسوم به ایران پرینت پک،...
مجموعه آراز بیکران؛ استقبال اندک بازدیدکنندگان درنوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
مدیرعامل مجموعه آراز بیکران: قرار دادن روزهای تعطیل در رویدادهای نمایشگاهی یکی از مهمترین نکاتی است که مسئولان برپایی نمایشگاه باید به آن توجه کنند.
بررسی مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴
در این مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال ۲۰۲۴ بپردازیم. اگر دوست دارید در سال جدید نه تنها مشتریان تان برند شما را ترک نکنند، بلکه بر تعداد آنها افزوده هم شود، با ما همراه باشید.
مجموعه نما پرچم؛ استفاده از پتانسیلهای شرکتکنندگان برای ارتقای نمایشگاه ها
مدیر مجموعه نما پرچم: ما آماده هستیم تا برای رشد و ارتقا نمایشگاه خدماتمان را بهصورت رایگان در اختیار این آوردگاه قرار بدهیم.
کانون پدیده سما؛ جای خالی تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
کانون پدیده سما: یکی از نقاط ضعف آوردگاه تبلیغات عدم اطلاعرسانی صحیح بود. مسئولان برپایی نمایشگاه میتوانستند با کمک گرفتن از شبکههای اجتماعی، صداوسیما و تلویزیون تبلیغات گستردهتری داشته باشند که متأسفانه باید بگویم فقدان این مهم کاملاً احساس میشد؛ بااینهمه همزمانی این رویداد با نمایشگاه شیلات و اوراسیا باعث شد تا بازدیدکنندگانی که برای شرکت در آن آوردگاهها به نمایشگاه آمده بودند از نمایشگاه تبلیغات نیز بازدید به عمل بیاورند.
مجموعه نشر و صحافی پیک فدک؛ نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی؛ پربار و قوی
موضوعی که بهعنوان یک شرکتکننده در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی میتوانم آن را بهعنوان یک پیشنهاد مطرح کنم این است که غرفهها باید بهصورت تفکیکشدهتر در مرحله جانماییها چینش شوند. به این شیوه نهتنها بازدیدکنندگان سردرگم نخواهند شد بلکه غرفهگذاران نیز میتوانند با طیب خاطر بیشتری به مراجعهکنندگانشان پاسخگو باشند.
مجتمع بینالمللی چاپ و انتشارات جنگل؛ ضرورت افزایش مشارکتکنندگان خارجی
عطیه سجاد قائممقام مجتمع بینالمللی چاپ و انتشارات جنگل اظهار داشت: نمایشگاه از کیفیت قابلقبولی برخوردار بود و بازدیدکنندگان خوبی هم داشت اما همزمانی آن با نمایشگاههای دیگر موجب ترافیک و شلوغی آن شده بود.
شرکت روکا؛ نرخ بازدید قابلقبول
مدیر عامل شرکت روکا: نمایشگاه امسال از نظر بازدیدکنندگان در وضعیت مطلوبی قرار داشت و پررونق بود. بنده بهعنوان شخصی که در ادوار مختلف این رویداد حضورداشتهام، از روند برگزاری آن راضی هستم. دوستان برگزارکننده نیز همکاری خوبی با ما داشتند.
شرکت پارت؛ بازدید بهتر نسبت به ادوار گذشته
سهیل رضا مدیرعامل شرکت پارت اظهار داشت: بزرگترین معضل و مشکلی که صنف ما با آن مواجه است بیبرنامگیهای وزارت فرهنگ و ارشاد است. دوستان مسئول در وزارتخانه امسال در تاریخ بیستم آبان تقویم سال بعد را در اختیار ما قرار دادند که این به معنای القای استرس و فشار مضاعف به تولیدکنندگان است.
سالنامه سپیدان؛ لزوم توجه به تبلیغات برای ارتقای صادرات
سالنامه سپیدان: بحث تبلیغات و بازاریابی جایگاه اصلیاش را در ایران ندارد. حد و ظرفیت این حوزه بسیار بالاتر است. همکاران و مسئولان باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشند؛ پایه و اساس صادرات به این حوزه وابسته است که خیلی ضعیف به آن پرداختهشده است؛ اگر این بخش تقویت شود میتوان به آینده صادرات نیز امیدوار بود.
سالنامه شفق؛ نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی پر بارتر از گذشته
سالنامه شفق: یکی از مهمترین اهداف ما عرضه کارهای جدیدمان بود و درصدد بودیم تا کیفیت کاریمان را به رقبا و مشتریان نشان دهیم. در چنین رویدادهایی دیدارهای حضوری داریم و این تعامل برای صنایع ضروری است.
معیارهای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مشتریان
هدایای تبلیغاتی راهی عالی برای معرفی برند به مشتریان، تقویت وفاداری آنها و ایجاد روابطی مناسب با خریداران است. البته در این میان انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی برای مشتریان می تواند چالش برانگیز باشد؛ چراکه هدیه شما در واقع هویت برندتان را نشان می دهد.
سالنامه امسال؛ توزیع ناعادلانه در نمایشگاه تبلیغات
سالنامه امسال؛ یکی از مهمترین اهداف ما از شرکت در آوردگاههای اینچنینی دریافت بازخورد از مشتریانمان است. ما مسلماً میخواهیم بدانیم کارهایی که در سال گذشته به مشتریانمان ارائه دادیم چه نقاط قوت و ضعفی داشته است تا بتوانیم در جهت اصلاحات اصولی آنها گام برداریم. تعامل دوطرفه، رو درو و چهره به چهره برای ما بسیار ذیقیمت است، ما درصدد هستیم که خودمان را از دید مخاطب بررسی کنیم.
سالنامه دموت؛ جانمایی ضعیف و نارضایتی برندهای مطرح
مدیرعامل سالنامه دموت: مسئولان برپایی نمایشگاه در جانماییها امسال ضعیف عمل کرده بودند و دیدشان نسبت به این مسئله بسیار بیزینسی بود. این ایرادی است که به نظر بنده باید حل شود، در غیر این صورت برندهای مطرح ازجمله مجموعه ما از شرکت در آوردگاههای سال بعد استقبال نخواهد کرد.
شرکت کیانیکو؛ استقبال کمنظیر بازدیدکنندگان تخصصی
مدیرعامل شرکت کیانیکو: این آوردگاه بهرغم همزمانی با چند نمایشگاه دیگر، بازدیدکنندگان کمنظیری را جذب خود کرد و ما با توجه به اینکه فکر نمیکردیم بازدید خوبی از این رویداد صورت بگیرد از این حجم شلوغی و تخصصی بودن مراجعانمان راضی بودیم. البته نمایشگاه از نظر بازدیدکنندگان خارجی، از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود.
سالنامه آینده؛ تأثیر عرضه و تقاضا در بازار سررسید
مجتبی رضایی مدیر سالنامه آینده : یکسری از همکاران تولیدکننده نیستند ولی از ما جنس گرفته و میفروشند، همان همکاران از کارهای ما تقلید کرده و خودشان دست به تولید زدهاند که البته هم به زیان خودشان تمام شد و هم ما. ما هزینه کردیم و کاری نوین تولید کردیم اما این عزیزان با کپی کردن باعث شدند که بازار خراب شود؛ متأسفانه این مسئله هیچ راهحلی نیز ندارد. آینده بازار بسته به میزان عرضه است؛ اگر به میزان کافی و نه بیش از آن کار تولید شود احتمال آنکه بتوانیم بازار خوبی را در سال جاری تجربه کنیم وجود دارد.
نوروز زودرس با سررسید و سالنامه
درست است همه ما این روزها در تکاپوی برگزاری مراسم شب چله و جشن های زمستانی هستیم و فکر می کنیم تا پایان سال و استقبال از بهار و آغاز سال 1403 زمان زیادی مانده است اما باور کنید برای کارگران چاپخانه سررسید و سالنامه ها، چند صباحی است که سال، نو شده است.
مدیرعامل شرکت خلاق اریسا:رونق بازار هدایای تبلیغاتی به کمک تولیدات داخلی ممکن است
مدیرعامل شرکت خلاق اریسا: در فرهنگ ما ایرانیان هدیه دادن و هدیه گرفتن بسیار مرسوم است به همین دلیل این بازار هرگز از فعالیت باز نمیایستد مگر آنکه وضعیت اقتصادی کشور عرصه را برای توسعه آن تنگ کند. بااینهمه بازار این حوزه در حال حاضر فعال است و ما نیز امیدوار هستیم فعالان این بخش به سمت استفاده از کالاهای ایرانی روی بیاورند تا عواید این گردش مالی در کشور عزیزمان بماند.
نگاهی به اصول برندینگ سامسونگ
اگر دوست دارید سر از کار برند سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند در بیاورید، بد نیست در ادامه با ما همراه باشید؛ چراکه علاوه بر داستان برندینگ سامسونگ با برخی از نکات کلیدی در زمینه برندسازی نیز آشنا خواهید شد.
بررسی استراتژی اقیانوس آبی در راه اندازی کسب و کار
گاهی برای راهاندازی کسبوکار خود تلاش میکنیم وارد بازارهایی شویم که دیگران سالهای زیادی در آن موفق بودهاند. اما به دلیل بازار رقابتی سعی میکنیم یک تمایزی برای مشریانمان به وجود بیاوریم یا وارد بازارهای جدیدی شویم که تاکنون کسی سراغ آنها نرفته است. این تفکر را میتوان پایه و اساس استراتژی اقیانوس آبی دانست که در این مطلب میخواهیم آن را بررسی کنیم.