ایران پرینت پک، تخصصی و حرفهای
مدیرعامل سالنامه دموت ضمن بیان اینکه نمایشگاه چاپ و بستهبندی تهران موسوم به ایران پرینت پک، آوردگاهی تخصصی، حرفهای و پرمخاطب است به مسئولان برگزارکننده نمایشگاه پیشنهاد کرد که بهمنظور برگزاری کاملتر این رویداد، تعداد سالنهای آن را افزایش بدهند.
بازاریابی مناسبتی با کمک هوش مصنوعی
سعی می کنیم برخی از مهمترین نکات در زمینه استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی مناسبتی را مرور کنیم.
معرفی کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانیترین شرکت میبرد»
کتاب «عصیان بازاریابی؛ انسانیترین شرکت میبرد» تازهترین اثر مارک دبلیو شفر از سوی نشر نقد فرهنگ منتشر شد.
مدیرعامل سالنامه پرتو: لزوم حمایت بخش دولتی برای بقای بازار سررسید
مدیرعامل سالنامه پرتو معتقد است که بازار سررسید با موانع زیادی مواجه است اما یکی از مهمترین چالشهای این بازار هماکنون مسئله نوسانات قیمت کاغذ است.
مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان: تولید سررسید کار پر ریسکی است
مدیرعامل مجموعه هدایای تبلیغاتی آونگ زمان معتقد است که تولید سررسید کار بسیار پر ریسکی است؛ قیمت های مواد اولیه به خصوص قیمت کاغذ به شدت افزایش پیدا کرده است و همین مطلب باعث عدم ثبات این بازار شده است.
مدیرعامل مجموعه دیدار: حمایت دولت از کالای داخلی لازم است
مدیرعامل مجموعه دیدار : حمایت از تولید داخلی بسیار مهم است. مسئولان میتوانند با قانونگذاری درست به تولیدکنندگان یاری رسانند. مسائلی مانند بیمه، دارایی و مواردی ازایندست تولیدکنندگان را فرسوده میکنند، بهگونهای که انگیزهشان را برای کار از دست میدهند.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات افتتاح شد
دکتر سیدعلی اعتدالی، رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات گفت: این رویداد با رشد ۳۰ درصدی شرکتکنندگان و ۲۵ درصدی متراژ تحت پوشش نسبت به سال گذشته، صبح امروز ۱۳ آذرماه افتتاح شد و تا تاریخ ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا است.
مدیرعامل صنایع چاپ و بستهبندی گاموت:ابتکار و نوآوری رمز ماندگاری است
مدیرعامل صنایع چاپ و بستهبندی گاموت:بازار سرسید عملاً به سمتی پیش میرود که تنها کسانی میتوانند در آن دوام بیاورند که از سرمایه مالی بسیار قوی برخوردار باشند. مجموعههای متوسط و ضعیف با وجود مشکلاتی که در حال حاضر به وجود آمدهاند مجبور به ترک بازار خواهند شد.
مدیر سالنامه امسال:رسالت های اجتماعی در سایه تولید عملی می شود
مدیر سالنامه امسال: خانواده تولیدکنندگان این رسته شغلی آنچنان به بلوغ کاری و تنوع صورتهای خروجی رسیدهاند که نیازمند تشکیل یک صنف بهعنوان فرصتی برای تبادل تجربیات، ایدهها و راهکارهای موفق درزمینة تولید سالنامه و هدایای تبلیغاتی باشند.
چگونه تجربه مشتری را مدیریت کنیم؟
مدیریت تجربه مشتری، مجموعه فرآیندهایی است که یک شرکت برای ردیابی، نظارت و سازماندهی هرگونه تعامل بین مشتری و سازمان در طول چرخه عمر مشتری به کار میبرد. اگر کسبوکارها نتوانند تجربه مشتری را بهطور مؤثر مدیریت کنند، محکوم به از دست دادن مشتریان خود خواهند شد.
سررسید کالای تبلیغاتی برتر
مدیر مجموعه سالنامه امسال گفت: با وجود اینکه دنیای امروز کاملاً دیجیتالی شده است؛ مردم هنوز کار با کاغذ را میپسندند و آن را به نتهای گوشی ترجیح میدهند و هنوز در این میان سررسید کالای تبلیغاتی برتر است.
مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا: تغییر همگام با تکنولوژی لازمه حیات صنایع است
مدیر مجموعه سالنامه آوای عرشیا: در صنف سررسید و هدایای تبلیغاتی سندیکا وجود ندارد؛ اما با توجه به پتانسیلهایی که در این بخش برای پیشرفت وجود دارد ما نیاز داریم کارگروهی به شکل سندیکا ایجاد شود تا همکارانمان در حوزههای تولید، واردات و فروش عمده بتوانند با یکدیگر ارتباطات برقرار کنند و با ایجاد تعاملات مثبت باعث رشد بازار شوند.
مدیر سالنامه دموت: سرسید بازاری پر تقاضا دارد
مدیر سالنامه دموت: معضلات ما به اقتصاد کلان و عملکردهای دولتی بازمیگردد. البته دوستان و همکاران پیشنهادهایی به وزارت صمت و ارشاد دادهاند و منتظریم پیگیریهای لازم انجام شود؛ برای مثال بزرگترین مسئله ما به تهیه کاغذ بازمیگردد. این کالا وارداتی است و به همین دلیل نمیتوانیم در چگونگی وارداتش و یا قیمت آن اقدامی انجام دهیم.
مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: ایجاد اتحاد با تاسیس اتحادیه لازم است
مدیرعامل چاپ و تبلیغات کیانیکو: همکاران باید به لحاظ حرفهای به هم احترام بگذارند و از روی طرحهای یکدیگر تقلید نکنند. قانون کپیرایت عملاً در ایران وجود ندارد و از این رو خودمان باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.
مدیر مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای ادامه حیات الزامی است
سید امیرحسین صادقی یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای کسبوکار ما حیاتی است. این روزها برقراری ارتباط با مشکل مواجه شده است. ایجاد رابطه چه در بخش صادرات و چه در حوزه واردات با موانع زیادی همراه است. برای فروش ما محدود به بازارهای داخلی هستیم. اگر راههای ارتباط با دنیا گشوده شود کمک بسیار بزرگی خواهد بود.
اهمیت سئو برای سایت های تازه تاسیس
اهمیت سئو برای سایت های تازه تاسیس غیر قابل انکار است. راه اندازی سایت اولین اقدامی است که به ذهن کارآفرینان در حوزه های مختلف می رسد. کسب و کاری که سایت رسمی داشته باشد، از نظر اعتبار و پرستیژ در وضعیت بسیار بهتری نسبت به رقبا قرار می گیرد. البته شما قرار نیست یک سایت برای دل خودتان طراحی کرده و بعد هم همه چیز را فراموش کنید.
کتاب «تکنیک های تحلیل حرفهای کسبوکار» منتشر شد
کتاب «تکنیک های تحلیل حرفهای کسبوکار» اثر اکبر صمدی، پریسا بامداد و محمد عباسی از سوی شرکت چاپ و نشر بازرگانی در ۴۸۱ صفحه و قیمت ۳۶۳ هزار تومان منتشر شد.
چاپ سررسید تبلیغاتی و تاثیر آن در برندینگ و بازاریابی
کاربرد گسترده سررسید در بین افراد و گروه های مختلف باعث شده تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک به فکر سفارش سررسید تبلیغاتی برای ارتباط با مخاطبانشان باشند.
اعتمادسازی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی قواعد خاص خودش را دارد. شما حتی اگر بهترین محتواهای دنیا را هم جلوی پای مخاطب تان قرار دهید، تا آنها به شما اعتماد نداشته باشند، هیچ تغییری در وضعیت تان روی نخواهد داد. این روزها بسیاری از کسب و کارها برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف هزینه های سرسام آوری برای تولید محتوا می کنند.
موفقیت یک برند با الگوبرداری از برندهای بزرگ
در این مطلب قصد داریم با بررسی برخی از اصول و استراتژی های کلیدی و عوامل موفقیت یک برند بزرگ، این معنای چند مجهولی را حل کنیم.