شرکت پارت؛ بازدید بهتر نسبت به ادوار گذشته

    0
    50
    شرکت پارت

    سهیل رضا مدیرعامل شرکت پارت اظهار داشت: بزرگ‌ترین معضل و مشکلی که صنف ما با آن مواجه است بی‌برنامگی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد است. دوستان مسئول در وزارتخانه امسال در تاریخ بیستم آبان تقویم سال بعد را در اختیار ما قرار دادند که این به معنای القای استرس و فشار مضاعف به تولیدکنندگان است.

    شرکت پارت در سال ۷۵ کار خود را در رسته چاپ آغاز کرد و در ادامه با تولید سررسید، سالنامه و هدایای تبلیغاتی و همچنین راه‌اندازی لاین اتومات تولید هاردباکس و جعبه‌های تزئینی، فعالیت‌های خود را گسترش داد.

    وی ضمن بیان این نکته که امسال دهمین تجربه حضور در نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و بازاریابی را پشت سر گذاشته است، ادامه داد: مجموعه پارت امسال بسیار قوی‌تر از سال‌های گذشته در این آوردگاه حضور یافت. ما امسال ست‌های هدیه مختلف و متفاوتی را به محصولاتمان اضافه کردیم. در سال‌های گذشته شاید با دو یا سه نمونه از محصولاتمان در این رویداد شرکت می‌کردیم اما در این دوره بیش از سی مورد ست هدیه جدید و خلاقانه را رونمایی کردیم و در دسترس علاقه‌مندان قرار دادیم.

    رضا در رابطه با هدف خود برای شرکت در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اظهار داشت: ازآنجاکه مجموعه پارت همواره از بهترین برندهای سررسید در سطح کشور بوده است، دغدغه ما برای حضور در این نمایشگاه معرفی خودمان نیست چون این اطمینان را داریم که در بازار به‌عنوان برندی معتبر شناخته شده هستیم؛ بنابراین هدف ما برای حضور در این آوردگاه، ارائه اطمینان خاطر به مشتریانمان است که ما هنوز در این بازار گسترده حضور داریم و آن‌ها می‌توانند با طیب خاطر به ما تکیه کرده و اعتماد کنند.

    مدیرعامل شرکت پارت: تعلل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه ریزی

    مدیرعامل شرکت پارت، ادامه داد: سررسیدهایی که امسال در نمایشگاه از سوی ما عرضه شد علاوه بر متریال متفاوتی که دارند و موجب تفاوت در کیفیتشان شده است، از نظر ظاهری نیز بسیار خاص و شکیل طراحی شده‌اند که ما یک سری امکانات ازجمله واقعیت افزوده و کارت ویزیت دیجیتال به آن‌ها افزوده‌ایم؛ همچنین برخی از سررسیدها می‌توانند به‌عنوان تقویم رومیزی یا حتی بوک مارک مورداستفاده قرار بگیرند. این تفاوت در کیفیت و شکل ظاهری قطعاً موجب ایجاد تمایل و رغبت بیشتر مشتریانمان برای خرید خواهد شد.

    بیشتر بخوانید: سالنامه سپیدان؛ لزوم توجه به تبلیغات برای ارتقا صادرات

    رضا اذعان داشت: حضور مجموعه پارت علاوه بر ارائه ویژه محصولات از نظر جانمایی نیز متفاوت بوده است، ما امسال در سالن ۳۸ حضور داشتیم. باید بگویم که در کلیت برگزاری نمایشگاه شاهد هیچ اتفاق و رخداد تازه‌ای نبودیم و با همان روند همیشگی روبرو شدیم اما تعدد بازدیدکنندگان به‌ویژه در غرفه خودمان بسیار بهتر از ادوار گذشته بود.شرکت پارت

    وی در پایان بیان داشت: بزرگ‌ترین معضل و مشکلی که صنف ما با آن مواجه است بی‌برنامگی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد است. دوستان مسئول در وزارتخانه امسال در تاریخ بیستم آبان تقویم سال بعد را در اختیار ما قرار دادند که این به معنای القای استرس و فشار مضاعف به تولیدکنندگان است. اگر این اتفاق در نیمه اول سال رخ بدهد، هم ما می‌توانیم کارهایمان را به‌صورت منظم‌تری به تولید و انجام برسانیم و هم محصول نهایی با قیمت تمام شده پایین‌تری در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. این نوع از تحویل کار در آخرین لحظات موجب اختلال و افزایش فشار کاری روی ما می‌شود.شرکت پارت

    مقاله قبلیپیش ثبت نام هفتمین نمایشگاه بین‌ المللی کاغذ و مقوا ۱۴۰۳ آغاز شد
    مقاله بعدیقالب‌سازی ابتکار؛ ضرورت مطالبه گری از مسئولان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.