مدیرعامل سالنامه پرتو ضمن بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان پیشرفت قابل توجهی داشته است، از اهداف خود برای حضور در این رویداد سخن گفت.
علیرضا محمدی مدیرعامل سالنامه پرتو در حدود ۲۵ سال است که در بخش تولید سالنامه به فعالیت مشغول و به لحاظ تنوع کاری نیز بسیار قوی عمل کرده است؛ وی درباره چگونگی برپایی سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بستهبندی و صنایع وابسته اصفهان گفت: آوردگاه امسال نسبت به سال گذشته پیشرفت قابلتوجهی داشت و ما نیز سعی کرده بودیم تمام کالاهایمان را در این رویداد به نمایش بگذاریم.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین، مدیر سالنامه پرتو در همین رابطه اظهار داشت: بازدیدکنندگان تخصصی در این آوردگاه داشتیم. شرکتها نیز برای تهیه سالنامه از حالت سنتی خارجشده و به نمایشگاهها مراجعه میکنند؛ بهاینترتیب میتوانند کارها را از نزدیک ببیند و با صبر و حوصله انتخاب کنند. شرکتهایی در اصفهان وجود داشتند که از حضور ما در این استان آگاه نبودند، این آوردگاه باعث شد تا بهخوبی با ما آشنا شوند و از کیفیت کاری ما نیز باخبر شدند.
مدیرعامل سالنامه پرتو: سیاست ما این است که همکاران از ما خرید کنند و این آشنایی باعث شد تا همشهریان و همکاران بهجای آنکه از دیگر شهرها خرید داشته باشند با استان اصفهان کار کنند
وی در ادامه افزود: سیاست ما این است که همکاران از ما خرید کنند و این آشنایی باعث شد تا همشهریان و همکاران بهجای آنکه از دیگر شهرها خرید داشته باشند با استان اصفهان کار کنند. بسیاری از این عزیزان با دیدن تنوع و کیفیت کالاهای ما متأسف میشدند که چرا تابهحال مجموعه پرتو را نمیشناختند و برای خرید کالاهای موردنیازشان به شرکتهای دیگر در استانهای دیگری مانند تهران مراجعه میکردند. امسال حدود ۴۰ ست متنوع با قیمتهای متفاوت داشتیم. ایدههای خوبی از دیگر کشورها گرفتیم و برای خلق کالای جدید از آنها بهره گرفتیم؛ این تولیدات جزو کالاهای تبلیغاتی خاص ما هستند.
مدیر سالنامه پرتو اظهار داشت: ما در این نمایشگاه تقریباً توانستیم به ۸۰ درصد از اهدافمان دست پیدا کنیم؛ با بازدیدکنندگانی از کشورهای دیگر هم ارتباط گرفتیم که بهاحتمالزیاد به نتیجه خواهد رسید.
بیشتر بخوانید: معرفی توانمندیها در نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اصفهان
محمدی افزود: یکی از ضعفهای این رویداد آن بود که زمانش بین دو نمایشگاه چاپ و تبلیغات تهران قرار داده شده بود، علاوه بر آن وقت بسیار کمی هم برای غرفهسازی داده بودند که این مسئله کار ما را بسیار سخت کرد؛ باید یک بازه زمانی بهتری به این رویداد اختصاص دهند. اگر آوردگاه ۱۴ و ۱۵ دیماه برپا میشد برای فعالان حوزه سررسید بسیار بهتر میشد چراکه وقتی ما سفارش دریافت میکنیم زمان لازم برای ارائه کالای سفارشی را نخواهیم داشت.
مدیر سالنامه پرتو در پایان افزود: اگر خواستهها و موارد مدنظر ما را برای سال آینده اعمال کنند در دوره بعدی این آوردگاه نیز شرکت خواهیم کرد.