قدرت تیزر تبلیغاتی در رونق کسب و کار
آیا با قدرت تبلیغات ویدیویی آشنایی دارید؟ آیا می دانید آگهی تبلیغات موثر می تواند در گسترش کسب و کارتان و در نتیجه فروش بالای تولیداتان موثر باشد؟ ما در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از منحصر به فردترین و موثرترین روش های تبلیغات که دارای تنوع بالایی است، یعنی تیزر تبلیغاتی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید تا بتوانید به کسب و کارتان رونق درخشانی ببخشید.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از برنا، ساخت تیزر تبلیغاتی باکیفیت و شگفت انگیز که در ذهن اکثر افراد حتی تا چندین سال باقی بماند نیازمند دانش، تجربه و استفاده از امکانات ویژه و کار تیمی هماهنگ است.
اگر شما می خواهید در مدت زمان کوتاه به هدف اصلیتان یعنی دیده شدن، پیشرفت و فروش بالا برسید؛ بهترین راه استفاده از تیزر تبلیغاتی می باشد. تیزر تبلیغاتی روشی است که هیچ وقت قدیمی نمی شود زیرا که میزان تاثیرگذاری ویدیو نسبت به تصویر بیشتر است و از همین رو تیزر و کلیپ های تبلیغاتی نسبت به عکاسی تبلیغاتی طرفداران زیادی دارد.
تیزر تبلیغاتی موجب برانگیخته تر شدن احساسات بیننده می شود و او را به فکر فرو می برد و موجب می شود که مخاطب با برند و محصول تبلیغی شما بیشتر انس بگیرد. ویدیوهای تبلیغاتی محتواهای بسیار قوی برای بازاریابی هستند که در مکان هایی همچون وب سایت ها، پلتفرم های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلویزیون، همایش و کنفرانس ها پخش می شوند.
هزینه ای که بابت ساخت تیزر تبلیغاتی پرداخته می شود نسبت به عکاسی بیشتر است ولی باید این را در نظر گرفت که هزینه کردن برای این روش، به معنای بازگردانی سود چندین برابری و دیده شدن بیشتر است.
انواع تیزرهای تبلیغاتی بسته به نوع مخاطب و برند ساخته می شوند که این موضوع با برگزاری جلسات بین صاحب کسب و کار و تیم سازنده انجام می گیرد. از انواع سبک های تیزرهای تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.
تیزر تبلیغاتی رئال
رئال به معنی واقعی است. در این نوع تیزر از شخصیت ها، افراد و همچنین مکان های واقعی و بدون هیچگونه افکت و یا جلوه خاصی استفاده می شود. این نوع تیزر اغلب در تلویزیون پخش می شود و از آنجایی که اغلب بینندگان تلویزیونی افراد میانسال هستند، این نوع تیزر با بازدید بالایی روبرو است.
تیزر تبلیغاتی انیمیشن
تیزری است که شخصیت ها و محیط آن کارتونی است. این نوع تیزرها می توانند برای تبلیغ خوراکی های مخصوص کودکان و نوجوانان بسیار مناسب باشند و مخاطبین اصلی آنها این دو گروه از افراد هستند که از نمونه های آن می توان به تبلیغ پفک، چیپس، بیسکوییت و … در برندهای معتبر اشاره کرد. این تیزرها در دو نوع دو بعدی و سه بعدی ساخته می شوند.
تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشنی
تیزری است که در آن از انیمیشن و واقعیت با هم استفاده می شود. این تیزرها جلوه و جذابیت های بسیار بالایی بین مخاطبین دارند.
بیشتر بخوانید: طراحی برنامه فروش
تیزر موشن گرافیک
تیزری است که برای صفحات مجازی و سایت ها بسیار مناسب است و از ویژگی های برجسته آن می توان به هزینه کم و همچنین سرعت ساخت بالا اشاره کرد.