مدیر فروش مجموعه نشر و صحافی پیک فدک گفت: پیشنهاد می کنم غرفهها در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بهصورت تفکیکشدهتر در مرحله جانماییها چینش شوند تا هم بازدیدکنندگان سردرگم نشوند هم غرفهگذاران نیز با طیب خاطر بیشتری به مراجعهکنندگانشان پاسخگو باشند.
مریم بشیری مدیر فروش مجموعه نشر و صحافی پیک فدک اظهار داشت: مجموعه پیک فدک یکی از بزرگترین و قدرتمندترین شرکتها در زمینه چاپ و تولید سررسید، تقویم رومیزی، تقویم دیواری و هدایای تبلیغاتی است که قدمتی بیستساله دارد و همواره تلاش کرده است تا محصولاتش را با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.مجموعه نشر و صحافی پیک فدک
وی در رابطه با حضور این مجموعه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بیان داشت: با توجه به پیشینه بیستساله مجموعه چاپ و صحافی پیک فدک ما در ادوار مختلف این رویداد حضور داشتهایم. باید بگویم که نمایشگاه امسال بسیار پربار و قوی بود و بازدیدکنندگان بیشتر و تخصصیتری را نسبت به سال گذشته داشت. همچنین کیفیت محصولات از منظر طراحی بسیار افزایش یافته بود و ما با کارهای درخشانی از سوی همکارانمان مواجه شدیم.
مجموعه نشر و صحافی پیک فدک:دقت بیشتری در مورد مسئله جانمایی غرفه ها لازم است
بشیری بیان داشت: موضوعی که بهعنوان یک شرکتکننده در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی میتوانم آن را بهعنوان یک پیشنهاد مطرح کنم این است که غرفهها باید بهصورت تفکیکشدهتر در مرحله جانماییها چینش شوند. به این شیوه نهتنها بازدیدکنندگان سردرگم نخواهند شد بلکه غرفهگذاران نیز میتوانند با طیب خاطر بیشتری به مراجعهکنندگانشان پاسخگو باشند.مجموعه نشر و صحافی پیک فدک
بیشتر بخوانید: مجموعه بازرگانی باتیس؛ حضور رقبای خارجی در نمایشگاه
وی در رابطه با هدف مجموعه پیک فدک از شرکت در این آوردگاه گفت: توانایی پیک فدک در عرصه تولیدات ذکرشده موجب شده است که مشتریان خود را داشته باشد؛ بهصورتی که صف سفارشهایش در طول سال پر است؛ در نتیجه حضور ما در این نمایشگاه برای جذب مشتری جدید نیست بلکه هدفمان بیشتر همان دیدوبازدیدهای سالانه و معرفی محصولات و تولیدات جدیدمان به بازار است.