کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» تألیف دکتر سیدفتحالله امیری عقدایی و دکتر مجید فروزان، با شمارگان ۲۵۰ نسخه، دارای ۲۰۱ صفحه و ۹ فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.
این کتاب به معرفی، تحلیل و ارائهی تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان پرداخته است.
بیشتر بخوانید: کتاب «بازاریابی کارآفرینانه» منتشر شد
چاپ دوم این کتاب در تابستان ۱۴۰۱ با قیمت هشتصد و پنجاه هزار ریال عرضه شد و علاقمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره ۰۳۱۳۳۹۱۲۷۱۱ کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.