کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» منتشر شد

    0
    40
    «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری»

    کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان منتشر شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان کتاب «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری» تألیف دکتر سیدفتح‌الله امیری عقدایی و دکتر مجید فروزان، با شمارگان ۲۵۰ نسخه، دارای ۲۰۱ صفحه و ۹ فصل، در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

    «نگرشی تحلیلی بر مدیریت فروش و مشتری مداری»این کتاب به معرفی، تحلیل و ارائه‌ی تصویری اجمالی و کامل از رفتار و عملکرد مشتریان و فروشندگان در جهان پرداخته است.

    بیشتر بخوانید: کتاب «بازاریابی کارآفرینانه» منتشر شد

    چاپ دوم این کتاب در تابستان ۱۴۰۱ با قیمت هشتصد و پنجاه هزار ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره ۰۳۱۳۳۹۱۲۷۱۱ کتاب فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس www.16Book.ir اقدام به خرید نمایند.

    مقاله قبلیافزایش قیمت کاغذ و مقوا در بازار نیازمند بررسی بیشتر
    مقاله بعدیمدیر صنایع تولیدی پک لوازم: کمبود نیروی متخصص و زبده

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.