مدیرعامل سالنامه سپیدان ضمن بیان اینکه به دلیل عرقی که دارد هرساله در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان حضور می یابد، بر حضور برندهای معتبر در این نمایشگاه و دیگر نمایشگاه های مرتبط تاکید کرد.
فریدون فدایی مدیرعامل سالنامه سپیدان درباره حضور خود در سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بستهبندی و صنایع وابسته اصفهان در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین، اظهار داشت: آوردگاه اصفهان ازلحاظ شرکتکننده در سطح خوبی بود اما تعداد بازدیدکنندگان این رویداد در حد و شایسته استان اصفهان نبود. بنده بهجرئت میتوانم بگویم استان اصفهان بعد از استان تهران یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی ایران محسوب میشود و از پتانسیلهایی قدرتمند برخوردار است.
مدیرعامل سالنامه سپیدان: مسئولان برپایی نمایشگاه باید ریشهیابی کنند و بفهمند چرا تعداد بازدیدکنندگان پایین است
وی در ادامه اظهار داشت: بنده به دلیل عرقی که دارم همواره در این آوردگاه شرکت کردهام و در سالهای آینده نیز حضور پیدا خواهم کرد. بعضی از همکاران گمان میکنند که این نمایشگاه برایشان بازخورد لازم را در پی نداشته است، یکی از کارهایی که مسئولان برپایی این رویداد میتوانند انجام دهند ایجاد انگیزه لازم برای حضور برندهای مطرح در نمایشگاه است؛ چنین مجموعههایی میتوانند در رونق نمایشگاه و بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان نقش بسیار مهمی ایفا کنند.
مدیرعامل سالنامه سپیدان بیان داشت: مسئولان برپایی نمایشگاه باید ریشهیابی کنند و بفهمند چرا تعداد بازدیدکنندگان پایین است تا بتوانند در سال آینده با حل مشکل رویدادی درخور این حوزه برپا کنند.
بیشتر بخوانید: رقابت و ارتقای کیفیت، نقطه قوت سیزدهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان
فدایی همچنین افزود: یکی از دلایل کمبود استقبال بازدیدکنندگان این آوردگاه نیز زمان برگزاری آن بعد از نمایشگاه تهران است، هرچند تحریمها هم در این مهم بیتأثیر نبوده است اما سایه نمایشگاه تهران باعث شده تا اکثر برندهای برتر با حضور در آن آوردگاه دیگر نیازی به شرکت در این نمایشگاه حس نکنند. مسئولان باید با آسیبشناسی صحیح سعی کنند تا تعداد بیشتری بازدیدکننده از شهرستانهای ایران جذب کنند. متأسفانه بخش بینالملل هم ضعیف عمل کرده بود و ما عملاً هیچ بازدیدکننده خارجی نداشتیم.