مدیرعامل سالنامه سپیدان : یکی از مشکلات ما عدم برنامهریزی برای گسترش بازار در میان کشورهای همسایه است که بخشی از آن نیز به عدم ثبات قیمت مواد اولیه برمیگردد. این ضعف موجب شده تا در رقابت با ترکیه و یا بازارهای حوزه خلیجفارس با مشکل مواجه شویم.
گروه تولیدی سپیدان با هدف توسعه و اعتلای صنعت و ارائه بهتر خدمات به مخاطبان و گروهها با تکیهبر دانش روز، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را بهصورت رسمی در حوزه تولید انواع سررسید، تقویم و هدایای تبلیغاتی آغاز کرد. فریدون فدایی مدیرعامل سالنامه سپیدان با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۳۸۴ بهطور متناوب در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکند، گفت: هدف ما برای حضور در این رویداد توسعه بازار و کسبوکار، معرفی محصولات جدید و ارتباط مستقیم با مشتریانمان است.
وی ادامه داد: اگرچه این دوره از نمایشگاه کیفیت مطلوبی ازنظر اجرا نداشت اما از لحاظ حضور و مشارکت بازدیدکنندگان قابلقبول بود. همچنین مهمترین ایراد نمایشگاه زمان برگزاریاش بود که از ابتدای هفته آغاز شد، درصورتیکه برای بازار هدف ما مناسبتر این بود که شروع یا پایان این رویداد مقارن با تعطیلات آخر هفته باشد.
مدیرعامل سالنامه سپیدان: عدم حمایت دولت و مشکل تهیه مواد اولیه
به گفته فدایی هدایای تبلیغاتی تولید شده در کشورمان ظرفیت بالایی برای صادرات دارند اما با عدمحمایت دولت در این راستا مواجه هستند. وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما عدم برنامهریزی برای گسترش بازار در میان کشورهای همسایه است که بخشی از آن نیز به عدم ثبات قیمت مواد اولیه برمیگردد. این ضعف موجب شده تا در رقابت با ترکیه و یا بازارهای حوزه خلیجفارس با مشکل مواجه شویم.
بیشتر بخوانید: مدیر مجموعه تولیدی آونگ زمان : نمایشگاهی با سطح کیفی خوب
وی افزود: در گذشتهای نهچندان دور نوسانات قیمت سالی یکبار اتفاق میافتاد اما این فرازوفرودهای اقتصادی اکنون ساعتی رخ میدهند! این مسئله تهیه مواد اولیه و تولید را برای ما مشکل کرده است بهطوریکه دغدغه تهیه مواد اولیه مانند کاغذ، چرم، پلاستیک و… بیشتر انرژی و زمان ما را به خود اختصاص داده است.