سالنامه سپیدان؛ لزوم توجه به تبلیغات برای ارتقای صادرات

    0
    37
    سالنامه سپیدان

    مدیرعامل سالنامه سپیدان گفت: بحث تبلیغات و بازاریابی جایگاه اصلی‌اش را در ایران ندارد. حد و ظرفیت این حوزه بسیار بالاتر است. همکاران و مسئولان باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشند؛ پایه و اساس صادرات به این حوزه وابسته است که خیلی ضعیف به آن پرداخته‌شده است؛ اگر این بخش تقویت شود می‌توان به آینده صادرات نیز امیدوار بود.

    گروه تولیدی سپیدان با هدف توسعه و اعتلای صنعت و ارائه بهتر خدمات به مخاطبان و گروه‌ها با تکیه‌بر دانش روز، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را به‌صورت رسمی در حوزه تولید انواع سررسید، تقویم و هدایای تبلیغاتی آغاز کرد. فریدون فدایی مدیرعامل سالنامه سپیدان با بیان اینکه این شرکت از سال ۱۳۸۴ به‌طور متناوب در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت می‌کند، گفت: هدف ما برای حضور در این رویداد توسعه بازار، معرفی محصولات جدید و ارتباط مستقیم با مشتریانمان است و باید بگویم که در این نمایشگاه تا حد قابل قبولی به اهدافمان دست پیدا کردیم.

    وی افزود: نمایشگاه امسال یک مقدار زودتر از زمانی که ما انتظار داشتیم برگزار شد؛ بااین‌حال استقبال خوبی از غرفه ما شد و تا حدود زیادی از حضورمان در این رویداد رضایت داریم. همان‌طور که می‌دانید اوج کار فعالان این حوزه در سه ماه آخر سال است و معمولاً در دی‌ماه بازار این محصول به اوج خود می‌رسد اما به دلیل برنامه‌ریزی مسئولان برپایی این آوردگاه، نمایشگاه کمی زودتر از موعد مقرر برپا شد.

    سالنامه سپیدان: برنامه ریزی اصولی برای برگزاری نمایشگاه ها نداریم

    فدایی اظهار داشت: متأسفانه در کشور ما چنین رویدادهایی با برنامه‌ریزی‌های اصولی انجام نمی‌شوند. مواردی که برای مجموعه‌های شرکت‌کننده مهم هست معمولاً مورد توجه قرار نمی‌گیرد و کیفیت‌ها در پایین‌ترین حد خود قرار دارند. اطلاع‌رسانی و تبلیغات معمولاً درست انجام نمی‌شوند، نقطه قوتی هم اگر وجود دارد به دلیل حضور برندهای مطرحی است که در این آوردگاه شرکت می‌کنند. یکسری از برندهای خوب نیز که در سال گذشته حضور داشتند امسال در نمایشگاه شرکت نکرده بودند و قطعاً دلیلش آن بوده که توقعاتی که از این رویداد در سال گذشته داشتند برآورده نشده است. سالنامه سپیدان

    سالنامه سپیدانبیشتر بخوانید: سالنامه امسال؛ توزیع ناعادلانه در نمایشگاه تبلیغات

    مدیرعامل سالنامه سپیدان افزود: اگر این آوردگاه در دی‌ماه برپا شود می‌تواند خیلی موفق‌تر و مؤثرتر باشد چراکه زمان کاری این حوزه سه ماه پایانی سال است. کیفیت سالن‌هایی که امسال برای برپای نمایشگاه تبلیغات در نظر گرفته بودند پایین بود؛ سال‌های گذشته سالن‌های ۸ و ۹ به نمایشگاه تبلیغات اختصاص‌یافته بود که کیفیت بالاتری داشتند؛ اگر بتوانند در سال بعد نیز در همان سالن‌ها این رویداد را برگزار کنند، خیلی بهتر خواهد بود.

    وی در پایان افزود: بحث تبلیغات و بازاریابی جایگاه اصلی‌اش را در ایران ندارد. حد و ظرفیت این حوزه بسیار بالاتر است. همکاران و مسئولان باید به این بخش توجه بیشتری داشته باشند؛ پایه و اساس صادرات به این حوزه وابسته است که خیلی ضعیف به آن پرداخته‌شده است؛ اگر این بخش تقویت شود می‌توان به آینده صادرات نیز امیدوار بود.

    مقاله قبلیسالنامه شفق؛ نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی پر بارتر از گذشته
    مقاله بعدیگرانی کاغذ و بی‌ثباتی قیمت‌ ها جدی ترین چالش ناشران و نویسندگان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.