مدیر تولید سالنامه شفق: تبلیغات یکی از مهمترین مواردی است که بهوسیله آن میتوان افراد فعال یک حوزه را از رویدادهای مهم آگاه کرد؛ ولی متأسفانه مسئولان برپایی نمایشگاه امسال در این مورد قوی عملنکرده بودند. بسیاری از مشتریان ما از برپایی آوردگاه هیچ اطلاعی نداشتند.
جمال زمانی مقدم، کارشناس چاپ و مدیر تولید سالنامه شفق است. وی درباره چگونگی برپایی هجدهمین نمایشگاه بینالمللی تبلیغات و بازاریابی تهران بیان داشت: نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته عملکرد ضعیفی داشت. یکی از مهمترین مشکلات امسال نمایشگاه، زمان برپایی آوردگاه بود. بسیاری از مشتریان این رویداد از شهرهای مختلف در نمایشگاه شرکت میکنند؛ بنابراین اگر آوردگاه را در روزهای پنجشنبه و جمعه بر پا کنند میتوانیم شاهد حضور بسیار گستردهتر بازدیدکنندگان باشیم.
وی در ادامه اظهار داشت: سالنهای امسال نمایشگاه جانمایی خوبی نداشت. بازدیدکنندگان باید مسافت زیادی را طی میکردند تا به غرفهها برسند.
زمانی مقدم افزود: تبلیغات یکی از مهمترین مواردی است که بهوسیله آن میتوان افراد فعال یک حوزه را از رویدادهای مهم آگاه کرد؛ ولی متأسفانه مسئولان برپایی نمایشگاه امسال در این مورد قوی عملنکرده بودند. بسیاری از مشتریان ما از برپایی آوردگاه هیچ اطلاعی نداشتند.
بیشتر بخوانید: مدیر بازرگانی شرکت ایرانیان نوشتافزار آرین: ادغام بهمنظور ارتقاء
مدیر تولید سالنامه شفق: برگزاری بهتر نمایشگاه با توجه به موارد مهم
وی بیان داشت: تأکید بنده روی تبلیغات است، اطلاعرسانی شهری، تلویزیونی یا از طریق مجله میتواند در جهت هر چهبهتر برپایی این رویداد مهم اقتصادی تأثیرگذار باشد.
کارشناس چاپ و مدیر تولید سالنامه شفق افزود: با وجود همه مشکلاتی که در نمایشگاه وجود داشت چون مجموعه ما مشتریان خاص خودش را دارد ما توانستیم بازخورد نسبتاً خوبی داشته باشیم، اما همانطور که اشاره کردم این رویداد میتوانست با رعایت چند نکته مهم بسیار تأثیرگذارتر عمل کند.