پیشرفت کسب و کارهای کوچک با ۱۹ ابزار

    0
    38
    کسب و کارهای کوچک

    با توجه به این امر که کسب و کارهای کوچک با بودجه کمی مواجه هستند، همواره این تصور وجود دارد که فرصت رشد آن‎ها بسیار محدود بوده و باید به سطح مشخصی قانع باشند. به همین خاطر بسیار مهم است تا نسبت به آن‎ها آگاهی داشته باشیم. در ادامه به بررسی ۱۹ مورد منتخب خواهیم پرداخت.

    با توجه به این امر که کسب و کارهای کوچک با بودجه کمی مواجه هستند، همواره این تصور وجود دارد که فرصت رشد آن‎ها بسیار محدود بوده و باید به سطح مشخصی قانع باشند.

    این امر در حالی است که کوچک بودن یک شرکت، به معنای همیشگی بودن آن نبوده و با نگاهی به اکثر برندهای جهانی حال حاضر، متوجه این امر خواهید شد که تمامی آن‎ها در ابتدا جزو کسب و کارهای کوچک محسوب می‎شدند، با این حال سوالی که مطرح است این است که چگونه می‎توان مقدمات پیشرفت را برای خود مهیاتر ساخت. بدون شک در جهان حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از اقدامات از طریق ابزارهای مختلف، به سادگی انجام می‎شود. به همین خاطر بسیار مهم است تا نسبت به آن‎ها آگاهی داشته باشیم. در ادامه به بررسی ۱۹ مورد منتخب خواهیم پرداخت.

    ۱-Google Analytics

    کمتر کسی را می‎توان پیدا کرد که اسم ابزار تحلیل گوگل (گوگل آنالیتیکس) را نشنیده باشد. درواقع تبدیل داده به انواع آمارها، اقدامی سخت و زمانبر محسوب می‎شود، با این حال گوگل این اقدام را در چند ثانیه انجام می‎دهد. همچنین امکان مقایسه آمارهای ایجادشده، از دیگر مزیت‎های آن محسوب می شود.

    کسب و کارهای کوچک

    ۲-Hotjar

    این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا به تمامی اطلاعات موردنیاز در رابطه با سایت خود دست پیدا کرده و اطلاعات بیشتری را از کاربران خود داشته باشید. نکته بسیار جالب این است که ابزار مذکور تنها به ارائه اطلاعات بسنده نکرده و انواع تحلیل‎ها و توصیه‎ها را نیز انجام می‎دهد.

    ۳-Canva

    در هر زمینه‎ای یک طراحی زیبا، باعث افزایش چشمگیر تاثیر اقدام شما خواهد شد. در این رابطه Canva یک ابزار رایگان با امکانات متنوع محسوب شده که محیط کاربری بسیار ساده‎ای دارد. به همین خاطر حتی اگر در زمینه طراحی و گرافیک تجربه‎ای را نداشته باشید، می‎توانید تا حدود زیادی با این ابزار نیاز خود را تامین کنید.

    ۴-ProProfs Help Desk

    از این دست ابزارها تحت عنوان میز خدماتی نام برده می‎شود. به کمک آن شما قادر خواهید بود تا ارتباط به مراتب بهتری را با مشتریان خود داشته و در زمینه پاسخ‎دهی، سرعت بالاتری را داشته باشید. این امر در نهایت به افزایش نرخ تعامل منجر خواهد شد.

    ۵-JungleScout

    برای فروش آنلاین موفق، شما به یکسری آموزش‎ها نیاز خواهید داشت. با این ابزار شما به انواع اطلاعات موردنیاز و راهنمای گام به گام دسترسی پیدا کرده و از آن می‎توانید جهت ارتقای سطح خود استفاده کنید. نکته مهمی که باعث جایگاه بالاتر JungleScout در مقایسه با سایر رقبای خود شده است، تنوع در شیوه ‏‎های آموزشی آن است. درواقع شما می‏توانید به وبینار، فایل صوتی و یا کتاب‎های الکترونیکی، دسترسی داشته باشید. همچنین بخشی به نام راهنما وجود دارد که به وسیله آن می‎توانید سوالات خود را از افراد متخصص پرسیده و سریعا مشکل خود را برطرف کنید.

    ۶-Kickstarter

    در این سایت می‎توانید برای ایده‎های خود، سرمایه گذار پیدا کرده و سریعا شروع به اقدام کنید. درواقع در موارد متعددی مشاهده شده است که افراد به علت مشکلات مالی قادر به شروع کسب و کارهای کوچک نبوده و یا برندهایی با کمبود بودجه برای اقدامات جدید مواجه شده‎اند. این سیاست دقیقا چیزی است که به آن نیاز دارید. آمارها در رابطه با این سایت بیانگر آن است که بیش از ۲۰۰ هزار ایده تا به امروز با حمایت مالی همراه شده است.

    ۷-MailChimp

    ارسال ایمیل به تعداد انبوه اگر به صورت رایگان باشد، بدون شک فرصتی ایده‎آل خواهد بود. این امر درست اقدامی است که با ابزار فوق می‏‎توانید انجام دهید. نکته جالب آن است که حتی اگر مخاطبین زیادی ندارید، این سایت به شما افراد مختلفی را پیشنهاد می‎کند. درواقع به نوعی ابزاری برای پیداکردن مخاطبان جدید نیز محسوب می‎شود.

    ۸-Buffer

    بدون شک مدیریت صفحات مختلف در شبکه‎های اجتماعی، اقدامی سخت و زمانبر خواهد بود. به همین خاطر نیاز به ابزاری در این زمینه کاملا مشهور است. در این رابطه Buffer امکانات فوق‎العاده‎ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگرچه تمامی امکانات آن رایگان نیست، با این حال برای کسب و کارهای کوچک، بخش رایگان کاملا کافی خواهد بود.

    کسب و کارهای کوچک

    ۹-Qualaroo

    توجه به بازخوردها امری بسیار ضروری محسوب می‎شود، با این حال تشخیص میزان موارد مثبت در مقایسه منفی‎ها بدون شک اقدامی سخت خواهد بود. در این رابطه بازار فوق، تمامی آمارهای لازم در رابطه با بازخوردهای شما را نشان خواهد داد.

    ۱۰-Zapier

    انجام کارهای تکراری، تنها منجر به هدر رفتن زمان شما خواهد شد. درواقع این ابزار را می‎توان دستیار بسیار خوبی دانست که باعث خواهد شد تا برخی از اقدامات، به صورت خودکار انجام شود.

    ۱۱-Shopify

    برای ایجاد فروشگاه آنلاین، نیاز به دانش کافی است، با این حال طبیعی است که بسیاری از افراد در این بخش تبحر لازم را نداشته باشند. تحت این شرایط استفاده از قالب‎های آماده، راهکار بسیار خوبی خواهد بود. نکته جالب آن است که بیش از یک میلیون نفر از خدمات این سایت استفاده می‎کنند.

    ۱۲-Doodle

    در اختیار داشتن یک تقویم قدرتمند با انواع امکانات مختلف، بدون شک نیاز هر فردی خواهد بود. در این رابطه ابزار فوق بهترین حال حاضر محسوب می‎شود.

    ۱۳-Skype

    کمتر کسی در جهان وجود دارد که حداقل یک بار از Skype استفاه نکرده باشد. این ابزار برای تماس تصویری بسیار فوق‎العاده بوده و باعث خواهد شد تا نیاز به برگزاری جلسه و حضور در شهرهای دیگر از بین برود. این امر به معنای صرفه‎جویی شدید در بودجه شما خواهد بود. همچنین بخش چت نیز وجود داشته و شما تنها به تماس تصویری محدود نیستید.

    ۱۴-Docracy

    همکاری با یک وکیل اگرچه اقدام بسیار مثبتی محسوب می‎شود، با این حال پرهزینه نیز خواهد بود. تحت این شرایط Docracy می‎تواند بخش زیادی از نیاز شما در این زمینه را برطرف کرده و توصیه‎های حقوق لازم را داشته باشد. همچنین فضایی برای ذخیره انواع اسناد حقوقی محسوب می‎شود.

    ۱۵-Slack

    برای ایجاد وبینار دیگر اسکایپ گزینه مناسبی نبوده و شما به ابزاری دیگر نیاز خواهید داشت. از دیگر مزیت‎های این برنامه، هماهنگی آن با انواع نرم‎افزارها و فرمت‎ها است که کار را بسیار ساده کرده است. در نهایت امنیت بسیار بالا، باعث می‎شود تا گزینه بسیار خوبی باشد.

    ۱۶-Dropbox

    وجود فضایی برای ذخیره‎سازی اطلاعات، بسیار مهم است، با این حال اگر در این رابطه از مواردی نظیر انواع هاردها استفاده کنید، با مشکل عدم امکان دسترسی همگانی مواجه خواهید شد. تحت این شرایط انتخاب فضای ابری، گزینه به مراتب بهتری محسوب می‎شود. خوشبختانه امنیت Dropbox در بالاترین وضعیت ممکن قرار داشته و این امر باعث می‎شود تا امکان دسترسی به اطلاعات موردنیاز، با سهولت بالایی همراه باشد.

    ۱۷-WordPress

    جهت ساخت و مدیریت محتوا، ابزار فوق یک گزینه کاملا کاربردی محسوب می‎شود. آمارها در این رابطه حاکی از آن است که بیش از ۴۰درصد سایت‎ها از این ابزار استفاده می‎کنند. محیط کاربری آن نیز بسیار ساده بوده ولی توصیه می‏شود که برای استفاده حداکثری از امکانات آن حتما از افراد باتجربه مشورت بگیرید.

    ۱۸-Grammarly

    برای رفع ایرادهای متن، مشاهده مجدد محتواها امری ضروری خواهد بود. با ین حال این امر بیش از حد زمانبر نیز محسوب می‎شود. در این رابطه ابزار فوق به ما کمک خواهد کرد تا در کمترین زمان ممکن، اشتباهات را برطرف کرده و محتوای خود را آماده ارسال کنید. در نهایت در نسخه پولی آن، امکان تشخیص کپی برداری‎های انجام‎شده از مطالب سایرین نیز وجود دارد.

    ۱۹-Pixabay

    استفاده از تصاویر در هر سایتی باعث افزایش رضایت کاربران خواهد شد، با این حال تامین این نیاز کاری ساده نبوده و باعث می‎شود تا به جست و جوی مداوم نیاز داشته باشید. این امر در حالی است که سایت Pixabay انواع تصاویر را در اختیار شما قرار می‏دهد که بدون نگرانی از حق انتشار آن، می‎توانید موارد موردنیاز خود را پیدا کنید.

    بیشتر بخوانید: تبلیغات آنلاین ویدیویی؛ راهی برای رساندن پیام هدف دار

    مقاله قبلیتاثیرگذاری بسته بندی و جعبه در افزایش فروش محصولات
    مقاله بعدیمدیر بازرگانی مجموعه تجارت آلتین| پیش بینی آینده‌ای متزلزل برای صنعت چاپ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.