مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری

    0
    63
    مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری

    بازاریابی پیامکی فروشگاه‌ های اینترنتی یکی از بهترین روش‌ ها برای جذب مشتریان بیشتر با هزینه اندک است. فروشگاه‌ های اینترنتی می‌ توانند از روش‌ های مختلفی اقدام به جذب مشتری کنند. در ادامه مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری را می خوانید.

    فعالیت‌ هایی مانند سئو و دیجیتال مارکتینگ که شامل تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و بنری در سایت‌ های معتبر و غیره می‌ شود از جمله مهم‌ ترین انواع بازاریابی مناسب فروشگاه‌ های اینترنتی هستند. با این حال، اگر به دنبال روشی مستقیم، ساده، کم هزینه و از همه مهم‌ تر مؤثر هستید، قطعاً بازاریابی پیامکی گزینه ایده آلی خواهد بود. طبق آمار، تأثیر اس ام اس تبلیغاتی حدود ۳۰ درصد است که چندین برابر میزان تأثیر تبلیغات کلیکی و ایمیلی است. به همین بهانه قصد داریم در این مطلب به بررسی مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری فروشگاه‌ های اینترنتی بپردازیم.

    مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری در فروشگاه‌ های اینترنتی 

    زمانی که یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می‌ کنید، در شروع کار باید هزینه‌ های زیادی را صرف طراحی سایت، ورود محصول و تولید محتوای مناسب برای سایت خود کنید. به این ترتیب معمولاً بودجه زیادی برای بازاریابی و تبلیغات فروشگاه‌ های اینترنتی باقی نمی‌ ماند. درحالی که در مراحل اولیه، معمولاً وب سایت‌ های فروشگاهی شرایط سختی برای دیده شدن در مقابل رقبای قدیمی‌ تر خود در بازار اینترنتی دارند.

    اینجاست که روش‌ های تبلیغاتی کم هزینه‌تر مانند استفاده از پنل پیامکی می‌ تواند یک راه حل جایگزین و بسیار مؤثر برای فروشگاه‌ های اینترنتی باشد. ما در اینجا به چند مورد از مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری اشاره می‌ کنیم.

    مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتریجذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات پیامکی 

    اولین مزیت تبلیغات اس ام اسی برای فروشگاه‌ های اینترنتی این است که می‌ توانید با استفاده از روش‌ های تبلیغاتی مناسب، مشتریان جدیدی را به سایت خود هدایت کنید. پنل های پیامکی مانند پنل فراز اس ام اس این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهند که از بانک شماره موبایل جامع مشتریان بالقوه خود را براساس جنسیت، سن، محل زندگی، شغل و … انتخاب کنید و پیامک تبلیغاتی هدفمندی را برای آن‌ ها ارسال نمایید. به این ترتیب در طی مدت زمان کوتاهی می‌ توانید تعداد زیادی مخاطب برا به سایت خود هدایت کنید. دسترسی مستقیم به مشتریان بالقوه از مهم‌ ترین مزیت‌ های این روش تبلیغاتی است.

    قرار دادن لینک فروشگاه اینترنتی در پیامک

    یکی دیگر از مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتری فروشگاه اینترنتی، قابلیت ارسال لینک فروشگاه در پیامک است. به این ترتیب علاوه بر آگاهی از برند و نام فروشگاه می‌ توانید با قرار دادن لینک مستقیم، مشتریان بالقوه خود را به سایت هدایت کنید. شما می‌ توانید لندینگ های خاصی را برای این منظور در سایت ایجاد کنید تا مخاطبان بعد از ورود از طریق لینک‌ های موجود در پیامک‌های تبلیغاتی متناسب با نیاز خود به بخش‌های مختلف فروشگاه یا محصولات ویژه که شامل تخفیفات خاصی می‌شوند دسترسی داشته باشند. همچنین می‌ توانید برای محصولات استراتژیک خود نیز کمپین‌ های تبلیغات پیامکی ایجاد کنید و لینک صفحه این محصولات را برای مخاطبان ارسال نمایید.

    جمع آوری شماره موبایل مشتریان و ریدایرکت کردن آن‌ها به فروشگاه اینترنتی

    زمانی که یک مشتری وارد سایت شما می‌شود و خریدی را در فروشگاه اینترنتی انجام می‌دهد، این قابلیت را دارد تا خریدهای دیگری نیز از شما انجام دهد. شما می‌ توانید در صفحه خرید با جمع آوری شماره موبایل این مشتریان، در آینده طبق استراتژی مشخصی پیامک‌های تبلیغاتی را برای آن‌ها ارسال کنید. به این ترتیب هیچ گاه مشتریانی که یک بار از شما خرید کرده‌اند را از دست نخواهید داد.

    علاوه براین قرار دادن یک فرم تماس در صفحه اصلی یا در هنگام ورود کاربران به سایت نیز ایده جذابی برای جمع آوری شماره تماس آن‌ها است. به این ترتیب حتی اگر این افراد خریدی از سایت شما انجام ندهند نیز می‌توانید با پیگیری پیامکی و اختصاص یک کد تخفیف آن‌ ها را به خرید از سایت تشویق کنید. همه این کارها از طریق افزونه های پیامکی به سادگی قابل انجام خواهد بود. کافی است تا یک پنل پیامکی از فراز اس ام اس تهیه کنید و سپس افزونه پیامکی را روی سایت نصب کرده و آن را به وب سرویس فراز اس ام اس متصل کنید.

    مزایای استفاده از پیامک در جذب مشتریارسال پیامک خودکار برای تأیید هویت و ارسال اطلاعات خرید

    مزایای استفاده از پنل و افزونه‌های پیامکی تنها به تبلیغات و تشویق مشتریان به خرید ختم نمی‌ شود. بلکه این افزونه‌ها نقش بسیار مهمی در ارتباط با مشتریان و کاربران سایت دارند. تأیید هویت از طریق پیامک برای عضویت در سایت و ایجاد پنل کاربری، ارسال اطلاعات خرید، اعلام تکمیل فرم‌های قرار داده شده در سایت و … از دیگر قابلیت‌های افزونه‌های پیامکی هستند.

    با استفاده از پنل و افزونه پیامکی برای فروشگاه‌ های اینترنتی می‌توانید به صورت خودکار پیامک‌های حاوی اطلاعات مهم را برای کاربران خود ارسال کنید. 

    مقاله قبلیبرگزاری جلسه کمیته نظارت بر عملکرد چاپخانه ها و کانون های آگهی و تبلیغاتی
    مقاله بعدیحمایت از تولیدات ایران زمین، راه جهانی شدن

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.