مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده: نمایشگاه فرصتی برای تجدید دیدار

    0
    289
    سررسید آزاده

    مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده: متأسفانه به دلیل محدودیت در واردات هدایای تبلیغاتی امسال شاهد تنوع کمتری در نمایشگاه بودیم. حضور آیتم‌های تبلیغاتی در نمایشگاه می‌تواند فرصت‌هایی را برای رقابت ایجاد کند اما این نمایشگاه از این منظر موفق به تأمین توقعات ما نشد.

    مجموعه سررسید آزاده با قدمتی ۳۵ ساله در زمینه‌های طراحی و چاپ کاتالوگ و چاپ انواع سررسید، تقویم، ست‌های مدیریتی و هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد. این مجموعه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین جهان و با توجه و تمرکز بر جدیدترین استاندارها و تطبیق آن با فرهنگ و سلیقه ایرانی همواره تلاش کرده تا پاسخگوی نیاز مشتریانش به بهترین شکل ممکن باشد. این مجموعه در هجدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی با غرفه‌ای متفاوت حضور یافت.

    سررسید آزادهعلی حدیدی مدیرعامل مجموعه سررسید آزاده گفت: تا جایی که به‌خاطر دارم آزاده در سایر ادوار نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی حضور پیدا کرده‌ است. ما برای بهتر شدن روند کار، پاسخگویی به مشتریان و همچنین طراحی شکل ظاهری غرفه؛ از یک سال قبل برای شرکت در این نمایشگاه برنامه‌ریزی می‌کنیم.

    وی ادامه داد: از آنجا که در طول سال تیم فروش مجموعه با مشتریان ارتباط دارند این آوردگاه فرصتی را به مدیران مجموعه برای تجدید دیدارها و دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان می‌دهد. به این شکل ما می‌توانیم برای یک سال پیش رو برنامه‌ریزی و برای ارائه خدمات بهتر تلاش کنیم. چرا که آگاهی از سلایق مختلف به ما کمک می‌کند تا محصولاتمان را طبق نیاز و نظر مشتریان تولید کنیم.سررسید آزاده

    حضور قوی سررسید آزاده در نمایشگاه تبلیغات

    حدیدی در رابطه با کیفیت برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اظهار داشت: متأسفانه به دلیل محدودیت در واردات هدایای تبلیغاتی امسال شاهد تنوع کمتری در نمایشگاه بودیم. حضور آیتم‌های تبلیغاتی در نمایشگاه می‌تواند فرصت‌هایی را برای رقابت ایجاد کند اما این نمایشگاه از این منظر موفق به تأمین توقعات ما نشد. هرچه حضور شرکت‌ها متنوع‌تر باشد، اعتبار نمایشگاه افزایش می‌یابد و برعکس هرچه اعتبار نمایشگاه بالا برود درخواست برای شرکت در آن نیز بیشتر می‌شود.

    سررسید آزادهبیشتر بخوانید:بازاریابی دیجیتال مهارتی ضروری برای رشد و بقا در جهان امروز

    وی افزود: ازنظر اجرایی نیز باید بگویم که مهم‌ترین مشکل مربوط به جانمایی غرفه‌ها بود. ما برای غرفه خود وقت گذاشتیم به‌طوری‌که بدون اغراق توجه اکثر مراجعه‌کنندگان نمایشگاه را جلب کرد. پس قرار گرفتن چنین فضایی در بدو ورودی نمایشگاه برای زینت‌بخشی به آن اهمیت دارد. متأسفانه مشاهده یک فضای خالی در سالن ۱۰ و ۱۱ اعتبار نمایشگاه را زیر سؤال می‌برد درصورتی‌که برگزارکنندگان می‌توانستند با یک برنامه‌ریزی درست جانمایی‌های بهتری را برای غرفه‌ها در نظر بگیرند.

    مقاله قبلیاحیای هنرستان قدیمی چاپ قم
    مقاله بعدینوسازی صنایع کاغذ پارس نیازمند تسهیلات ارزان‌قیمت

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.