مدیران مجموعه سالنامه امسال گفتند: یکی از مهم ترین مشکلات نمایشگاه امسال تغییر روزانه قوانین بود. این مشکلی است که به برنامه ریزی نادرست مسئولان پیش از شروع نمایشگاه برمیگردد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ محسن محمدی و سیامک رنجبر مدیران سالنامه امسال هستند که در جریان برگزاری نمایشگاه بینالمللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته به گفت و گو با خبرنگار ما نشستند. این مجموعه تولید کننده تقویم های رومیزی خلاق، سررسید و سالنامه است که در چهار سال گذشته صرفاً به ساخت تقویم های پیش تولید روی آورده است. این تقویم ها تلفیقی از طراحی صنعتی و هنر گرافیک هستند.
سالنامه امسال تولیدکننده تقویمهای رومیزی خلاق، سررسید و سالنامه است که در چهار سال گذشته صرفاً به ساخت تقویمهای پیشتولید روی آورده است.
محمدی با بیان اینکه چهارمین دوره است که در این نمایشگاه حضور می یابند، اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات نمایشگاه امسال تغییر روزانه قوانین بود. این مشکلی است که به برنامه ریزی نادرست مسئولان پیش از شروع نمایشگاه بر می گردد.
محمدی افزود: یکی دیگر از مشکلات نمایشگاه عدم اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده رسانه ای و شهری بود. متأسفانه تنها یک بیلبورد آنهم به شکل حقیرانه ای در ابتدای ورودی جنوبی نمایشگاه قرار داشت. حضور ما در این نمایشگاه با چنین شرایطی نهتنها سودی برایمان نداشت بلکه موجب زیر سؤال رفتن اعتبارمان نیز شد.
در ادامه سیامک رنجبر یکی دیگر از مدیران سالنامه امسال نیز بیان داشت: کم کردن ساعت نمایشگاه از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره کرد. مسئولان با تقلیل ساعت نمایشگاه زمان طلایی تبلیغات را از غرفه گذاران گرفتند.
بیشتر بخوانید: مدیر شرکت کیهان پوشش سپاهان؛مؤثر در سودآوری
رنجبر عدم توانایی در رصد بازدیدکنندگان را یکی دیگر از نقاط ضعف نمایشگاه برشمرد و در این رابطه پیشنهاد کرد: بهتر است حراست و حفاظت، نظارت بیشتری روی ورود و خروج افراد داشته باشد. یکی از راهکارها در این خصوص این است که بازدیدکنندگان کارت دعوت همراه داشته باشند و برای باقی افراد نیز هزینه ورودی افزایش بیابد.