مدیر سالنامه امسال: استقبال از نمایشگاه بهطورکلی خوب بود اما ایراداتی هم از جمله عدم تبلیغات و اطلاعرسانی مناسب داشت. نمایشگاه تجهیزات پزشکی همزمان با این رویداد برگزار شد اما متأسفانه تبلیغات برای این دو آوردگاه موازی، یکسان نبود. این به معنای بیاهمیت جلوه دادن حوزه تبلیغات و بازاریابی است.
سالنامه امسال تولیدکننده عمده تقویمهای رومیزی است که به گفته سیامک رنجبر یکی از مدیران این مجموعه، تمامی طرحهای سالنامه امسال اختصاصی، ثبت شده و دارای پایههای تزریقی هستند. وی بیان داشت: نوآوری مهمترین اصلی است که ما در این مجموعه دنبال میکنیم و هماکنون نیز به دنبال افزایش سبد کالایی از طریق طراحی صنعتی هستیم. یکی از مهمترین برنامههای ما صادرات به کشورهای اطراف، آسیای میانه و حتی کشورهای اروپایی است که به جد این هدف را دنبال میکنیم.
وی در رابطه با جایگاه تقویم رومیزی در میان هدایای تبلیغاتی گفت: تقویم رومیزی یکی از هدایای محبوب مشتریان هست که اگر با کیفیت تولید شود واقعاً کاربردی و قابلاستفاده هستند. از سوی دیگر این محصولات به دلیل مزایایی چون قیمت مناسب و برد تبلیغاتی بالا، بهصرفهتر از سایر هدایای تبلیغاتی هستند.
رنجبر در ادامه به مشکلات تولیدکنندگان در این صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین مشکل در این کار عدم ثبات قیمتها است. این معضل فقط مربوط به حوزه کاغذ نیست بلکه ما در تهیه مواد پلاستیکی نیز با مشکل مواجه هستیم. متأسفانه مسئول مستقیم این افزایش بیرویه قیمت در یک بازه زمانی کوتاه نیز جز دولت نمیتواند باشد.سالنامه امسال
مدیر سالنامه امسال: تولید کنندگان بخش تبلیغات توان صادارتی دارند
وی افزود: نوسانات قیمت در حوزه کاغذ تا حدودی قابلپذیرش است چرا که کاغذ یک محصول وارداتی و تابع قیمتهای جهانی است اما مواد پلاستیکی که مربوط به پتروشیمی و تولید داخل هستند، چرا باید دچار افزایش قیمت اینچنینی شوند؟سالنامه امسال
رنجبر ادامه داد: ما تولیدکنندهای هستیم که پتانسیل صادرات هم داریم اما متأسفانه هیچ حمایتی از ما نمیشود. صحبت از شکوفایی اقتصادی نیازمند به نگاهی همهجانبه دارد. چرا برخی فکر میکنند هدایای تبلیغاتی بیاهمیت هستند درحالیکه کشور چین از همین طریق سود سرشاری میبرد؟ چرا دولت کمکی به صادرات محصولات ما نمیکند درحالیکه کار ما میتواند ارزآوری بالایی برای کشور داشته باشد؟ چرا باید محصولات پتروشیمی را بهصورت خام بفروشیم درحالیکه تکمیل آن میتواند برای کشورمان ارزشافزوده ایجاد کند؟
بیشتر بخوانید: مدیرعامل سالنامه سپیدان: توسعه بازار هدف اصلی شرکت در نمایشگاه
رنجبر درباره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی گفت: استقبال از نمایشگاه بهطورکلی خوب بود اما ایراداتی هم از جمله عدم تبلیغات و اطلاعرسانی مناسب داشت. نمایشگاه تجهیزات پزشکی همزمان با این رویداد برگزار شد اما متأسفانه تبلیغات برای این دو آوردگاه موازی، یکسان نبود. این به معنای بیاهمیت جلوه دادن حوزه تبلیغات و بازاریابی است.سالنامه امسال