سالنامه امسال؛ توزیع ناعادلانه در نمایشگاه تبلیغات

    0
    52
    سالنامه امسال

    سالنامه امسال؛ یکی از مهم‌ترین اهداف ما از شرکت در آوردگاه‌های این‌چنینی دریافت بازخورد از مشتریانمان است. ما مسلماً می‌خواهیم بدانیم کارهایی که در سال گذشته به مشتریانمان ارائه دادیم چه نقاط قوت و ضعفی داشته است تا بتوانیم در جهت اصلاحات اصولی آن‌ها گام برداریم. تعامل دوطرفه، رو درو و چهره به چهره برای ما بسیار ذی‌قیمت است، ما درصدد هستیم که خودمان را از دید مخاطب بررسی کنیم.

    سیامک رنجبر یکی از مدیران مجموعه سالنامه امسال درباره پنجمین دوره حضور خود در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بیان داشت: نمایشگاه امسال آوردگاه خوبی بود اما یکی از نقاط ضعف این رویداد نبود تبلیغات کافی و لازم بود. برای داشتن تبلیغات کافی نیاز به تهیه تیزرهای تبلیغاتی، پیامک و پخش آگهی از رادیو و تلویزیون است.

    سالنامه امسالوی در ادامه افزود: مجموعه ما یک شرکت نوآور است و از همین رو باید محصولات جدیدمان را در معرض دید قرار بدهیم. یکی از عمده‌ترین اهداف ما نمایش نوآوری‌هایمان است که تا به اینجا توانسته‌ایم به اهداف مورد نظرمان دست پیدا کنیم.

    رنجبر اظهار داشت: در طی این چند سال بازدیدکنندگانی از کشورهای آلمان، عراق، یمن و کشورهای خلیج‌فارس داشته‌ایم اما در سال جدید بازدیدکننده‌ای نداشتیم و یکی از مهم‌ترین دلایل این مسئله نبود تبلیغات لازم است. ما در شهر خودمان تبلیغ لازم برای جذب مشتری نداشتیم و این ضعف مسلماً در سطح بین‌المللی نیز تأثیر خودش را گذاشته است.سالنامه امسال

    محمدی یکی دیگر از مدیران سالنامه امسال در همین باره بیان داشت: ما در سال‌های گذشته مشتریانی از دیگر کشورها داشتیم، در یکی دو سال اخیر نیز نمایندگانی از آن‌ها در نمایشگاه حضور پیدا کردند که به‌صورت کنسرسیوم بودند و کالاهای ما را در کشورهای عراق و یمن و… می‌فروختند. بنده برای این دوره تبلیغات میدانی به آن صورتی که باید ندیدم؛ تنها یک بیلبورد به چشمم خورد که همان هم جذابیت لازم برای جذب مخاطب را نداشت.سالنامه امسال

    وی افزود: در تکمیل صحبت‌های جناب رنجبر عرض می‌کنم که یکی از مهم‌ترین اهداف ما از شرکت در آوردگاه‌های این‌چنینی دریافت بازخورد از مشتریانمان است. ما مسلماً می‌خواهیم بدانیم کارهایی که در سال گذشته به مشتریانمان ارائه دادیم چه نقاط قوت و ضعفی داشته است تا بتوانیم در جهت اصلاحات اصولی آن‌ها گام برداریم. تعامل دوطرفه، رو درو و چهره به چهره برای ما بسیار ذی‌قیمت است، ما درصدد هستیم که خودمان را از دید مخاطب بررسی کنیم.

    سالنامه امسال؛ اطلاع رسانی باید درست و اصولی انجام شود

    محمدی در ادامه تصریح کرد: ستاد برگزاری نمایشگاه باید اطلاع‌رسانی درستی داشته باشد و اگر همه را به سایتشان ارجاع می‌دهند، سایت را به‌گونه‌ای طراحی کنند که پاسخگوی نیاز مشارکت‌کنندگان باشد؛ باید خط‌وربط ثبت‌نام و گرفتن غرفه‌ها را مشخص کنند. امسال در مورد مسئله جانمایی غرفه‌ها مسئولان برگزارکننده کاملاً به شکل رانتی عمل کردند. زمانی که غرفه‌های سالن ۳۸ خالی است به بنده تعلق نمی‌گیرد؛ چراکه مجموعه ما جزو اسپانسرها نیست و ارتباطات آن‌چنانی نداریم. مجموعه‌هایی مانند سالنامه امسال که کارهای خلاقانه انجام می‌دهند و ثبت صنعتی دارند در این رویداد نادیده گرفته می‌شوند.

    بیشتر بخوانید: سالنامه دموت؛ جانمایی ضعیف و نارضایتی برندهای مطرح

    رنجبر بیان داشت: یکی از ایرادات مملکت ما این است که تنها به مسئله علمی بودن بهاداده می‌شود، ارزآوری تنها در علم نیست. درصورتی‌که کشورهایی مانند چین از بحث هدایای تبلیغاتی چندین میلیارد درآمد کسب می‌کنند. همه محصولاتشان هم کپی و دسته چندم است. شرکت‌هایی که در کشور ما در این زمینه کار می‌کنند می‌توانند صادرات داشته باشند و ارزآوری کنند. مشکلی که کشور ما دارد این است که گمان می‌کنند باید مهندسی معکوس داشته باشند؛ چرا فکر نمی‌کنید ما شرکت‌هایی داریم که می‌توانند نوآوری داشته باشند و محصولاتی تولید کنند که به‌مراتب از کالاهای خارجی بهترند. بخش تبلیغات نیز می‌تواند مانند صنایع غذایی و شوینده و… ارزآوری بسیار خوبی برای کشور داشته باشد.

    وی در پایان افزود: ما به دلیل آنکه می‌خواهیم در تعامل مداوم با مشتریانمانمان باشیم گزینه‌مان هرساله شرکت در این آوردگاه است؛ اما مسئولان برپایی نمایشگاه در یکسری موارد مانند جانمایی غرفه‌ها باید تجدیدنظر کنند و توزیع عادلانه‌تری برای این مهم داشته باشند. مجموعه‌ای مانند برند امسال لیاقت آن را دارد که در بهترین غرفه و بهترین سالن محصولات خود را به مشتریانش عرضه کند.

    مقاله قبلیگروه صنایع سلولزی پرشیا؛ رقابت تنگاتنگ صادراتی و لزوم حمایت دولت ها
    مقاله بعدیرئیس اتحادیه صنف صحافان: باید تدابیری برای وضعیت اصناف اندیشیده شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.