مجموعه نما پرچم؛ استفاده از پتانسیل‌های شرکت‌کنندگان برای ارتقای نمایشگاه ها

    0
    42
    نما پرچم

     مدیر مجموعه نما پرچم گفت: ما آماده هستیم تا برای رشد و ارتقا نمایشگاه خدماتمان را به‌صورت رایگان در اختیار این آوردگاه قرار بدهیم.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ شهاب عباسپور مدیر مجموعه نما پرچم درباره حضورش در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی اظهار داشت: متأسفانه کیفیت برپایی نمایشگاه هرسال نسبت به سال گذشته پایین‌تر می‌آید، برای مثال همین امسال ما برای گرفتن غرفه با مشکلات زیادی روبرو شدیم و در آخرین دقایق حضورمان قطعی شد. تبلیغات و اطلاع‌رسانی مطلوب نبود.

     نما پرچموی اظهار داشت: نمایشگاه تبلیغات بسیار مهم است و به همه صنوف ربط پیدا می‌کند و باید بیش از این‌ها به آن بها داده شود. این آوردگاه در بخش کیفیت اجرا و مخاطب‌شناسی جای کار زیادی دارد.

    مدیر مجموعه نما پرچم افزود: مجموعه‌هایی مانند نما پرچم شرکتی هستند و شوروم ندارند؛ بنابراین حضور در چنین آوردگاه‌هایی به آن‌ها فرصت می‌دهد تا توانایی‌ها و پتانسیل‌های خود را به نمایش بگذارند و از محصولات جدیدشان پرده‌برداری کنند. چنین رویدادهایی مانند یک فستیوال و همایش است که همه دورهم جمع می‌شوند و مشتریان جدید پیدا کرده و با مشتریان قدیمی نیز تعامل برقرار می‌کنند. از سوی دیگر ما در چنین رویدادهایی به‌نوعی اعلام حضور و حیات می‌کنیم.

    مجموعه نما پرچم؛ ایجاد کارگاه های آموزشی

    عباسپور در ادامه درباره حضور بخش بین‌الملل بیان داشت: سال‌های گذشته ما بازدیدکنندگان زیادی از سایر کشورها داشتیم؛ اما در سال‌های اخیر بهای چندانی به این مهم داده نشده، خود بنده مشتریانی از سایر کشورها دارم که در نمایشگاه حضور نداشتند.

    بیشتر بخوانید: نوید تجارت ایساتیس؛ تعدد نمایشگاه و مشکلات تولیدکنندگان

    وی افزود: مسئولان می‌توانند کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه برگزار کنند و مکانی از آوردگاه را به این موارد اختصاص دهند. برخی از برندها حضورشان در نمایشگاه قوت قلب است و لازم است که برای حضور آن‌ها تسهیلات ویژه‌ای نیز اختصاص بدهند؛ البته در کنار این مهم نباید از حضور شرکت‌های کوچک‌تر غافل شد چراکه حضور این عزیزان باعث می‌شود مشتریان جدیدتری در حوزه‌های مختلف این رسته به بازدیدکنندگان نمایشگاه بپیوندند. صد غرفه ۲۰ متری می‌تواند ۱۰۰ مشتری در بخش‌های مختلف را به این آوردگاه اضافه کند. مسئولان باید این مسائل را در نظر بگیرند.

    عباسپور در انتها بیان داشت: ما آماده هستیم تا برای رشد و ارتقا نمایشگاه خدماتمان را به‌صورت رایگان در اختیار این آوردگاه قرار بدهیم.

    مقاله قبلیمدیر چاپ مهیار: نمایشگاه IPP بسترساز تجارت است
    مقاله بعدیبازرگانی احسان؛ صنعت چاپ و ارتقای فرهنگ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.