نگاهی به برترین سازندگان ماشین های چاپ در جهان (بخش سیزدهم: میماکی)

0
49
میماکی

صنعت چاپ در جهان صنعتی کلیدی است و تنها چند کشور هستند که در زمینه تولید ماشین های چاپ فعالیت دارند؛ ما در سلسله مقالاتی به معرفی بهترین سازندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی و نوآوری های آن ها در جهان می پردازیم؛ در ادامه کمپانی میماکی (MIMAKI) را معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

سازندگان ماشین های چاپ و بسته بندی هر ساله به تولید جدیدترین ماشین های چاپ و بسته بندی دست می زنند و در نمایشگاه های تخصصی این صنعت همچون نمایشگاه دروپا شرکت کرده و دستاوردها و ماشین آلات خود را به منصه ظهور می گذارند.

میماکی یک کمپانی ژاپنی فعال در زمینه چاپ دیجیتال و ساخت چاپگر در انواع و ابعاد مختلف است. این شرکت اکنون یکی از ۱۰ شرکت برتر در زمینه تولید ماشین‌آلات چاپ در جهان محسوب می‌شود که در کشورهای مختلف دارای شعبه است. این کمپانی در کنار تولید چاپگر در زمینه هوش مصنوعی نیز فعالیت دارد.

میماکیاین مجموعه که در سال ۱۹۷۵ در تومی‌شی ناگانو ژاپن تأسیس شد، شامل بیش از ۵۰ محصول است که راه‌حلی برای گردش کار برای بازارهای تابلوهای گرافیکی، نساجی و پوشاک، صنعتی و بازارهای سه‌بعدی ارائه می‌دهد. کمپانی مهندسی میماکی به عنوان یک شرکت خصوصی با مسئولیت محدود شروع به کار کرد. سال ۱۹۷۹ اولین شعبه فروش خود را در توکیو راه‌اندازی کرد و سال ۱۹۸۱ به عنوان یک کمپانی مستقل وارد بازار سهام شد.

میماکیاین شرکت در سال ۱۹۸۳ شروع به ساخت دستگاه پلات تخت سایز A2 کرد و دو سال بعد فروش این محصول با برند هوکوسای آغاز شد. از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۵ میماکی در استان‌های مختلف ژاپن شعب متعددی را افتتاح کرد. همچنین در سال ۱۹۹۵ اولین شعبه میماکی در تایوان افتتاح شد. در سال ۱۹۹۹ میماکی موفق به دریافت گواهی ایزو ۹۰۰۱ شد و شعبه میماکی آمریکا را در ایالت جورجیا افتتاح کرد. در سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ شعب و نمایشگاه مختلفی در ژاپن، آمریکا و اروپا تأسیس کرد و در سال ۲۰۰۵ مرکز تماس و پشتیبانی فنی میماکی افتتاح شد.

میماکیسپس میماکی به مهندسی ماشین‌های هوشمندتر اختصاص داده شده‌ و به مشتریانش کمک می‌کند گردش کار را خود را بهبود ببخشند و کسب‌وکارشان را رشد دهند. میماکی در سال ۲۰۱۹ نیز انواع نمایشگاه‌های محصولات و مراکز فروش در بسیاری از کشور های دنیا اعم از استرالیا، تایلند، اندونزی، ترکیه، لیتوانی، سنگاپور و… را برگزار کرد. این شرکت اکنون در حالی چهل و هفتمین سالگرد خود را در سال ۲۰۲۲ جشن گرفته است که به تعهداتش برای ارائه محصولات، خدمات و پشتیبانی بهتر در ۱۵۰ کشور در سراسر جهان ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به برترین سازندگان ماشین های چاپ در جهان (بخش دوازدهم: ریسو)

هنگامی که دفتر مرکزی این کمپانی در ایالات‌متحده افتتاح شد؛  حضورش به‌سرعت در آمریکای شمالی افزایش یافت. امروز، میماکی هفت دفتر منطقه‌ای و مرکز فناوری در سراسر ایالات‌متحده و کانادا را اداره می‌کند. بازدیدکنندگان از این مراکز می‌توانند در نمایش زنده محصولات، آموزش برنامه‌های کاربردی، خانه‌های باز، دوره‌های صدور گواهینامه تکنسین فروشنده، بوت‌کمپ‌های مدیریت رنگ، آموزش نرم‌افزار و غیره شرکت کنند.

میماکی

مقاله قبلیغلامحسین حدیدی؛ آهنین مردی از چاپ
مقاله بعدیفعالیت مجدد سامانه «بازار کتاب» با چند تفاوت

یک پاسخ بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.