نگاهی به برترین سازندگان ماشین های چاپ در جهان (بخش پانزدهم: اُمت)

0
30
اُمت

صنعت چاپ در جهان صنعتی کلیدی است و تنها چند کشور هستند که در زمینه تولید ماشین های چاپ فعالیت دارند؛ ما در سلسله مقالاتی به معرفی بهترین سازندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی و نوآوری های آن ها در جهان می پردازیم؛ در ادامه شرکت اُمت (OMET) را معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

سازندگان ماشین های چاپ و بسته بندی هر ساله به تولید جدیدترین ماشین های چاپ و بسته بندی دست می زنند و در نمایشگاه های تخصصی این صنعت همچون نمایشگاه دروپا شرکت کرده و دستاوردها و ماشین آلات خود را به منصه ظهور می گذارند.

شرکت اُمت (OMET) یک شرکت فعال از سال ۱۹۶۳ و متشکل از پنج سایت تولیدی در ایتالیا با بیش از ۳۰۰ کارمند است. این شرکت عمدتاً با تولید ماشین‌آلات چاپ لیبل، بسته‌بندی و تبدیل بافت سروکار دارد. اکنون چهار شعبه خارجی بازارهای خاور دور، هند، آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی و شمالی OMET را دنبال می‌کنند؛ شرکتی که برگرفته از تفکرات بنیان‌گذار خود، آنجلو بارتساقی است.

اُمت در دهه شصت بر نوآوری تمرکز کرد تا ماشین‌ های ویژه‌ای را که طراحی کرده بود، افزایش دهد. اومت همیشه چشم به فناوری‌ها داشته است و سعی می‌کند راه‌حل‌های کاربردی و آسان را با حداکثر توان به مشتریان خود ارائه دهد.

اُمتهمه‌چیز در یک صبح جمعه بسیار سرد در سال ۱۹۶۳ آغاز شد. اولین روز فوریه، صبح جمعه، لحظه‌ای بود که OMET متولد شد! یک گاراژ به‌عنوان اولین کارگاه مورداستفاده قرار گرفته بود. دوستانی که دور هم جمع شده بودند تا در خلوتی شب برای ساختن اولین دستگاه دستمال‌کاغذی و اولین دستگاه چاپ لیبل با شوقی مثال‌زدنی به هم کمک کنند و نوآوری را به وجود ‌آورند. کنجکاوی، نگرش، مطالعه مداوم، اکتشاف و بررسی محیط برای گرفتن روندهای بازار، درک ویژگی‌های مشتریان و مدیریت و ایجاد مناسب‌ترین راه‌حل‌ها، انگیزه‌هایی بود که از ابتدا در بدنه و ساختار اومت وجود داشت.

اُمتدر دهه هفتاد قرن بیستم، اُمت به لطف رضایت تعداد زیادی از مشتریان که از کیفیت، سطح نوآوری و قابلیت اطمینان ماشین‌آلات آن قدردانی می‌کردند، رشد قابل‌توجهی داشت. به همین دلیل، OMET یک کارخانه جدید ساخت و به سرمایه‌گذاری روی افراد و فناوری ادامه داد. دهه هفتاد یکی از شدیدترین دوره‌ها ازنظر ارتباطی است که بین کسانی که در OMET کار می‌کردند ایجاد شد.

اوایل دهه ۸۰ سال‌هایی برای تأیید OMET به‌عنوان یک شرکت سازمان‌یافته و ساختاریافته بود. بار دیگر، فضای موجود کفایت تولید را نمی‌داد. دست‌اندرکاران اومت باید بزرگ‌تر از قبل فکر می‌کردند و به فکر توسعه مجدد می‌بودند، پس‌زمینه‌ای برای ساخت مجتمع جدید Via Polvara ایجاد شد که امکان تقسیم دو بخش را فراهم می‌کرد و انگیزه جدیدی به رشد هر منطقه تجاری داد.

اُمتطی آن سال‌ ها اُمت شرکت‌ های تابعه‌ای را در آلمان (OMET Nord GmbH)، اسپانیا (OMET Ibericas) و چین (OMET شانگهای) تأسیس کرد و با نمایندگان در هر نقطه از جهان شراکت برقرار کرد. بخش Systems in Motion OMET رشد قوی در دهه ۹۰ تجربه کرد و خود را به‌عنوان رهبر بازار در ایتالیا برای سیستم‌های غلتکی ویژه معرفی کرد و درعین‌حال حضور خود را در اروپا افزایش داد.

اُمتدر طول دهه ۲۰۰۰، OMET به‌عنوان نوآورترین شرکت جهان در زمینه چاپ فلکسوگرافی، جایزه FTA برای بهترین نوآوری فنی سال ۲۰۰۸ (XFlex) و جایزه عالی Confindustria را دریافت کرد.

اُمت ابتدا با هدف انتخاب تأمین‌کنندگان محصولات و قطعات نهایی در سال ۲۰۰۷ با شروع تولید داخلی، همکاری خود را با چین آغاز کرد. تکامل در بخش چینی OMET Systems in Motion منجر به تأسیس Suzhou OMET Mechanical Co. Ltd در سال ۲۰۰۷ شد. این شرکت مسئولیت فروش ماشین‌های چاپ و ماشین‌های تبدیل بافت را بر عهده دارد و از سال ۲۰۱۲ نمایشگاه و مرکز فناوری با ماشین‌آلات موجود برای آزمایش و نمایش به مشتریان خود را دارد.

اُمتبیشتر بخوانید: نگاهی به برترین سازندگان ماشین های چاپ در جهان (بخش سیزدهم: میماکی)

در سال ۲۰۲۱، دفتر مرکزی جدید بخش تجاری چاپ بسته‌بندی اُمت در مولتنو، چند کیلومتری لکو افتتاح شد. محل جدید قرار است کارایی لجستیک را بهبود بخشد و سازمان‌دهی بهتر کلیه فعالیت‌ها و فرآیندهای تولیدی را تضمین کند. این شرکت بار دیگر با ارائه یک محیط کاری مناسب از طریق سیاست رفاهی که مشخصه فلسفه کل گروه OMET است، با هدف اصلی ایجاد فضای مثبت و بهبود کارایی، تعهدی قوی نسبت به کارکنان و همکاران خود نشان می‌دهد.

اُمت

مقاله قبلیتامین کاغذ ناشران با تولید کاغذ ایرانی
مقاله بعدینقطه قوت نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا؛ حضور شرکت‌های معتبر

یک پاسخ بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.