معرفی مرکب های چاپ الکتروگرافیک
چاپ الکتروگرافیک پایهی اصلی فرآیند چاپ دیجیتال است، در نتیجه مرکب سازان رقابت نزدیکی در مورد ترکیب مرکب دارند. در ادامه بهاختصار مطالبی پیرامون مرکب های الکترو ایندیگو، الکوگرافی و تونرهای پودری ارائه می شود.
مدیریت ریسک در صنعت چاپ
این راهنما خطراتی را که پتانسیل وخامت بخشی به زمان بیکاری و زیان در صنعت چاپ دارند را شناسایی کرده و راهکارهایی را برای حل این خطرات با استفاده از استراتژی ها و برنامه های امنیتی و جلوگیری از زیان ارائه می کند.
روش های بررسی ویژگی های کاغذ
در این جستار به برخی از روش های معمول ارزیابی و ویژگی های کاغذ اشاره می شود. اکثر روش های بررسی ویژگی های کاغذ از طریق انجمن آمریکایی آزمون و مواد (ASTM) و یا جامعه فنی صنعت کاغذ و خمیر کاغذ (TAPPI) مطرح شده است.
مدیریت رنگ ها در دوربین دیجیتال و چاپ
این روزها نیاز به مدیریت رنگ ها و بهبود کیفیت آن ها بیش از پیش احساس می شود، چرا که خیلی ها دوربین دیجیتال دارند و عکس های خود را با نرم افزارهای حرفه ای ویرایش کرده و با پرینترهای جوهرافشان خوب چاپ می کنند.
بازاریابی بر مبنای رفتار مصرف کننده
در دو قسمت قبل تلاش کردیم تا شما خواننده این مطلب را با مقوله بازاریابی عصبی به عنوان یکی از روش های نوین و تاثیرگذار بازاریابی جدید دنیا و همچنین ابعاد فنی آن آشنا کنیم. اما این قسمت یعنی بخش سوم این مقاله، به تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده می پردازیم، چرا که هر بازاریابی باید با آشنایی از ذائقه و رفتار مصرف کننده ها، شیوه کاری اش را انتخاب کند.
معرفی مرکب های چاپ جوهر افشان
به منظور آشنایی بیشتر با فناوری چاپ جوهر افشان در ادامه مطالبی پیرامون جوهر افشان ادامه ای، جوهر افشان قطره ای بر پایه تقاضا، توسعه فناوری جوهر افشان و ویژگی های جوهر افشان را بهاختصار شرح می دهیم.
استفاده از جعبه های بسته بندی مقوایی به جای پلاستیک
یکی از مهم ترین و ارزشمندترین و نیز ارزان ترین مواد تجزیه شدنی که برای مشتری نیز جذاب باشد جعبه های بسته بندی مقوایی است.
انواع بسته بندی از لحاظ کاربرد
بسته بندی از لحاظ کاربرد به سه دسته کلی، بسته بندی اولیه، ثانویه و بسته بندی های حمل و نقل تقسیم می شوند. هر بسته بندی بنابر جنسی که در بر گرفته و اولیه یا ثانویه بودنش باید شرایط خاصی داشته باشد که در ادامه به شرایط عمومی هر کدام از این سه نوع بسته بندی خواهیم پرداخت.
آگاهی از مراحل عملیات بسته بندی
شناخت فناوری و آگاهی از مراحل عملیات بسته بندی، شناخت پیمانکار تأمین کننده مواد و آشنایی با محدودیت ها و امکانات وی و سعی در ارتباط گیری با پیمانکاران بزرگ و شناخته شده و عدم کارسپاری به مقاطعه کاران و دلالان کوچک،مواردی است که در این مطلب بررسی خواهد شد.
مدیریت رنگ ها در دوربین دیجیتال و چاپ
در این نوشتار، قدم به قدم مدیریت رنگ ها در کامپیوتر را توضیح خواهیم داد. مفاهیم فوق الذکر همیشه برای کاربران مورد سوال و اشکال بوده است. با فهم این اصول و نیز طرز برخورد کامپیوتر با آنها، به راحتی می توانید دارای سیستمی شوید که رنگ ها را به خوبی به شما نشان می دهد.
ویژگی های فنی تولید در راستای اهداف بازاریابی عصبی
در بخش اول این مطلب نگاهی داشتیم به تعریف کلی بازاریابی عصبی و ویژگی های آن. در این قسمت اما، ویژگی های فنی تولید در راستای اهداف بازاریابی عصبی را با هم مرور می کنیم.
اهمیت «امنیت» در بسته بندی دارو
مفاهیم نوآورانه بسته بندی دارو با وجود و یا دقیقاً به دلیل رقابت با داروهای عمومی درحال توسعه هستند.در ادامه در این خصوص بیشتر می خوانید.
بسته بندی های دوستدار محیط زیست
این مقاله، به بحث بسته بندی و این نکته که در کنار سایر ملزومات یک طرح باید به محیط زیست هم توجه داشت می پردازد.
معرفی آزمون های تشخیص خواص مقوا
در این مطب به معرفی آزمون های تشخیص خواص مقوا خواهیم پرداخت. چون مقوا از مشتقات کاغذ است بسیاری از آزمون هایی که برای شناخت ویژگی های کاغذ کاربرد دارند در این آزمون ها هم به کار می روند.
مرکب های پایه آب چاپ اسکرین
در روش چاپ سیلک اسکرین می توان انواع سطوح مختلف اعم از تخته، پلاستیک، فلزات شیشه، به ویژه مدارهای الکتریکی را چاپ کرد. در این مطلب با مرکب های پایه آب چاپ اسکرین مورد استفاده در این شیوه پرکاربرد چاپی، بیشتر آشنا خواهیم شد.
آنچه باید درباره روش های مدرن بسته بندی بدانیم
مقاله حاضر در صدد ارائه تاریخچه مختصری از روش های بسته بندی و تشریح آخرین فناوری ها و روش های مدرن بسته بندی در این زمینه است که در قالب بسته بندی اسپتیک ظهور پیدا کرده است.
مدیریت رنگ ها در دوربین دیجیتال و چاپ
در این نوشتار ابتدا مفاهیم اساسی مطرح مانند Color Gamut ،Profile ،Color Space Working Space و… را توضیح خواهیم داد و سپس روش قدم به قدم مدیریت رنگ در کامپیوتر را بیان خواهیم کرد.
بازاریابی عصبی در صنعت چاپ بسته بندی
بازاریابی عصبی از جمله علومی است که اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصبشناسی است.
طراحی و معماری چاپخانه
اولین و اساسی ترین قدم برای طراحی و معماری چاپخانه، محاسبات، نیازها و پارامترهای فنی یک ساختمان است.
از APF چه می دانید؟
اتحادیه بسته بندی آسیا APF (Asian Packaging Federation) یک سازمانی غیرانتفاعی است که در سال 1967 توکیو/ ژاپن تاسیس شد. منافع بسته بندی همه تجارت ها و صنایع در منطقه اقیانوس آرام آسیایی و فراتر از آن را زیر یک چتر به نام همکاری متحد می سازد.