12.6 C
Tehran
پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
زیبایی‌ در بسته‌ بندی

بررسی جنبه‌ های زیبایی‌ در بسته‌ بندی (بخش دوم)

هدف از این مطلب، ارائه تحلیلی جامع نسبت به جنبه‌ های زیبایی‌ در بسته‌ بندی است که در این میان سعی می‌شود این جنبه‌ها و پیامدهای آن در سطح نگرش و رفتار مشتری با استناد به مطالعات گذشته داخلی و خارجی در حوزه بسته‌بندی تحلیل شود.
هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی و کسب‌ و کارها

تخفیف و هدایایی که دریافت می‌کنیم، حالمان را خوش می‌کند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی می‌برد. آن‌ها از احساس ما نسبت به هدایای تبلیغاتی بهره می‌برند و کاری می‌کنند که بیشتر درباره محصول و برندشان صحبت کنیم.
از رکود تا همبستگی تجاری آنیل

از رکود تا همبستگی تجاری

از رکود تا همبستگی تجاری با توجه به مشکلات مراودات سیاسی، تداوم تحریم‌های اقتصادی، تعطیلی بنگاه‌ها و رکود اقتصادی در کنار پاندمی کرونا، اکنون به خوبی ملموس و قابل تأمل‌تر است.
ساک‌ های دستی خرید

ساک‌ های دستی خرید؛ نمایندگان برند

به این تعبیر می‌توانید ساک‌ های دستی خرید را نمایندگانی از برند خود در زیستگاه مشتریانتان دیروز و امروز و فردایتان -بالقوه و بالفعل- بدانید!
بسته‌ بندی

بسته‌ بندی به مثابه‌ی فروشنده خاموش

بهره‌گیری از بسته‌ بندی مناسب و خلاق، یکی از روش‌هایی است که می‌تواند در رسیدن به این اهداف، نقش مؤثری داشته باشد.
بسته‌ بندی مواد غذایی

بهترین نوع پلاستیک برای بسته‌ بندی مواد غذایی

انتخاب پلاستیک مناسب برای بسته‌ بندی مواد غذایی نیازمند بررسی دقیق ویژگی‌های مختلف آن است. ایمنی و بهداشت، ماندگاری و حفاظت، شفافیت، انعطاف‌پذیری، قابلیت بازیافت، مقاومت حرارتی و قابلیت نگهداری در دماهای مختلف از جمله ویژگی‌های اصلی هستند که باید در نظر گرفته شوند.
سررسیدهای تبلیغاتی

همه چیز درباره سررسیدهای تبلیغاتی

یکی از انواع سررسیدهایی که در حال حاضر نیز استفاده زیادی دارند، سررسیدهای تبلیغاتی هستند. سررسیدها استفاده‌های متعددی دارند و به همین علت در انواع و اشکال مختلف تولید می‌شوند که این تفاوت در کاربردها بانی تنوع و تکثر انواع آن‌ها شده است.
بسته‌ بندی

از سوگیری‌ های تجاری تا رشد پایدار بسته‌ بندی

بسته‌ بندی، صنعتی ارزآور و سنجه‌ای مؤثر در رشد، توسعه تجاری و فرصت‌سازی صادراتی است. این صنعت از سال 2013 تا 2018، رشدی 8/6 درصدی داشته و پیش‌بینی بلندمدت مؤسسه پژوهشی اسميترز (1)، افزایش تقاضای 05/1 تریلیارد دلاری ‌تا سال ۲۰۲۴ و رشد تقریبی 3 درصد در هر سال به‌منظور دستیابی به ارزش 2/1 تریلیون دلار تا سال 2028 است.
طراحی بسته‌ بندی

مبانی طراحی بسته‌ بندی (بخش اول)

طراحی بسته‌ بندی از سه جنبه چشمگیر بودن، تصور و استنباط برتری مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد.
چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال، یک مفهوم یا یک فن‌آوری؟

پس از حدود 20 سال از ورود اولین چاپگر دیجیتال رنگی با قابلیت ارائه خدمات به مشتریان بازار چاپ و تبلیغات به ایران، همچنان در محافل حرفه‌ای و آکادمیک مرتبط با صنعت چاپ با این سوال روبرو می‌شویم که: «چاپ دیجیتال چیست و چگونه می‌توان آن را تعریف کرد؟»
مبانی طراحی بسته‌ بندی

محصول سبز، بسته‌ بندی سبز

با پیشرفت بیشتر کشورهای توسعه یافته و نگاهی به اقدامات انجام شده‌ آنان در رابطه با کاهش آسیب به محیط‌زیست و ترغیب مصرف‌کنندگان به عدم استفاده از بسته‌ بندی‌ تجدیدناپذیر درمی‌یابیم که برای داشتن محیط‌زیست سالم‌تر باید به استفاده هر چه کمتر از مواد مخرب محیط‌زیست روی بیاوریم و طراحی و تولید بسته‌ بندی سبز را ضرورتی بی‌چون و چرا برای کاهش صدمات محیط‌زیست بدانیم
کنسرسیوم لیبل‌ ها

کنسرسیوم لیبل‌ ها

به استناد «‌کنسرسیوم لیبل‌های هوشمند» و بیانیه موسسه چشم‌انداز پایدار غذا و بحران‌های آب و هوایی 11 درصد از مردم دنیا از طریق داده‌های درج‌شده روی لیبل محصولات غذایی مانند تاریخ تولید و انقضاء، تصمیم می‌گیرند یک ماده غذایی را بخورند یا از آن استفاده نکنند. 
افست، دیجیتال، فلکسوگرافی

افست، دیجیتال، فلکسوگرافی

در چاپ تحت وب افست، یک رول کاغذ مداوم از طریق چاپخانه تغذیه می‌شود، رول کاغذ چاپ می‌شود و سپس با سرعت بالا به‌اندازه مناسب بریده می‌شود.
ساخت کاغذ

مواد الیافی و افزودنی در ساخت کاغذ

در مطالب گذشته این سلسه نوشتار به موضوع تاریخ شکل‌ گیری، اهمیت کاغذ و تعریف کاغذ و نقش آن پرداخته شد که برگرفته از کتاب «مفاهیم نظری و کاربردی ساخت کاغذ و فرآیند چاپ» ترجمه و تالیف دکتر مهدی منظورالاجداد با همکاری رضا ربیعی است. 
اُمت

نگاهی به برترین سازندگان ماشین های چاپ در جهان (بخش پانزدهم: اُمت)

ما در سلسله مقالاتی به معرفی بهترین سازندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی و نوآوری های آن ها در جهان می پردازیم؛ در ادامه شرکت اُمت (OMET) را معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.
تبلیغات و برندینگ

نگاهی به محصولات پرکاربرد کاغذی در تبلیغات و برندینگ (بخش اول)

برندسازی امروز به یکی از مسائل عام هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. مجموعه‌ های مختلف وقتی تفوق مجموعه‌ های بزرگ را می‌ بینند و چگونگی رشد آن را بررسی می‌ کنند به‌خوبی تأثیر تبلیغات و برندینگ را در آن‌ ها می‌ بینند.
IML لیبل‌

IML؛ سرمایه‌گذاری لجستیکی و توسعه اقتصادی

مقوله‌ای که به واسطه‌ی بسته‌بندی‌های مبتنی بر فناوری (‌IML‌)، قابلیت اثبات یافته است.
توسعه چاپ

توسعه چاپ با نبوغ چینی

توسعه چاپ به‌ عنوان یک فن مرتبط با اقتصاد و تاثیرات اجتماعی این ارتباط مورد بررسی قرار می‌گیرد.
لیبل‌ و ظروف IML

لیبل‌ و ظروف IML، رفتار بازارهای جهانی را کاملاً تغییر می‌دهند

بسته‌بندی و لیبل‌ تا یک دهه آینده، دنیای تجارت را دچار تکانه‌های رفتاری خواهند کرد و اقتصاد بازار را تغییر می‌دهند.
کارتن‌ های کنگره‌ ای

وضعیت حال و آینده تولید و مصرف کارتن‌ های کنگره‌ ای در دنیا

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در صنعت تولید بسته‌بندی مربوط به تولید کارتن‌ های کنگره‌ ای است و بیشترین میزان رشد در تولید محصولات چاپی بین سال‌های 2006 تا 2016 مرتبط با صنعت بسته‌بندی و چاپ لیبل است.