نگاهی به ماشین های چاپ فلکسوگرافی «بخش نهم»
در فلکسوگرافی از ماشین آلات و تجهیزات مختلفی برای چاپ استفاده میشود. بهطورکلی ماشین های چاپ فلکسوگرافی دارای چهار بخش اصلی است
کلیشه چیست؟ روند ساخت آن چگونه است؟
در ادامه سلسسه بررسی های مسایل و موضوعات ورق و کارتن در این مطلب به بحث کلیشه و مراحل ساخت آن پرداخته میشود.
نگاهی به ماشین های چاپ فلکسوگرافی «بخش هشتم»
در فلکسوگرافی از ماشینآلات و تجهیزات مختلفی برای چاپ استفاده میشود. بهطورکلی ماشین چاپ فلکسوگرافی دارای چهار بخش اصلی است
بسته بندی محصول و افزایش فروش
هدف از این پژوهش بررسی تأثیر بسته بندی محصول بر رفتار خرید مصرفکننده است. این پژوهش، یک تحقیق مقدماتی است که دادهها از طریق پرسشنامهای سازمانیافته از مردم پاسخدهنده جمعآوری شده است. چارچوب نظری اصلی این پژوهش بر یافتن رابطه بین تصمیم مصرفکننده پیرامون خرید محصول و عوامل مختلف بستهبندی از قبیل رنگ، تصویر پسزمینه، طرح لفاف و مواد بستهبندی متمرکز است.
ساک های دستی خرید؛ نمایندگان برند
به این تعبیر میتوانید ساک های دستی خرید را نمایندگانی از برند خود در زیستگاه مشتریانتان دیروز و امروز و فردایتان -بالقوه و بالفعل- بدانید!
گراور و صنعت بسته بندی
اگرچه این چاپ در گذشته برای چاپ روزنامهها بسیار کاربردی بوده است اما امروزه از این چاپ در موارد دیگری استفاده میشود. درواقع صنایع بستهبندی بستری فراهم آورده تا چاپ گراور نقش عمدهای در این صنعت به عهده داشته باشد.
همه چیز درباره چاپ ملخی
فرآیند چاپ در گذر زمان بسیار تغییر کرده است و روش های متفاوتی برای چاپ طرح بر روی کاغذ، مقوا و غیره وجود دارد. یکی از روش های چاپ طرح، چاپ ملخی است.
اکونومی قهقرایی صنعت چاپ
اکونومی قهقرایی صنعت چاپ
چاپ، بزرگترین صنعت مکمل در تولید و اشتغالزایی است. این صنعت در رتبهبندی ارزش افزوده ناخالص ملی«GVA» و تولید ناخالص ملی «GDP»، بر اساس اعلام انجمن صنایع چاپ انگلستان«BPIF»، بعد از صنعت داروسازی، میتواند رتبه دوم را در کشورهای پیشرفته داشته باشد و با ارزش افزوده 48 درصدی، جزو 10 صنعت اول کشورهای نوظهور و درحالتوسعه باشد.
چاپ متالایز؛ ویژگی ها، مزایا و معایب
چاپ متالایز یکی از روش های نسبتا نوین است. از آنجایی که بسته بندی محصولات تاثیر بسزایی در فروش آنها دارد؛ کاغذ و فیلم متالایز عموما در بسته بندی و جعبههای فانتزی و لیبلهای مواد دارویی و آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.
اهمیت رنگ در چاپ کارت ویزیت
یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار، طراحی و چاپ کارت ویزیت است. در واقع از مهمترین دلایلی که یک کارت ویزیت می تواند مشتری را جذب آن کسب و کار کند، ترکیب هارمونی های رنگ های استفاده شده در طراحی کارت ویزیت است.
معرفی ایده هایی خلاقانه برای بسته بندی شکلات
برای اکثر دوستداران شکلات، بسته بندی شکلات احتمالاً چیزی است که باعث میشود فرد بهسرعت تحریک شود و بدون در نظر گرفتن محتوای واقعی درون بستهبندی اقدام به خرید محصول کند.
بسته بندی دارویی؛ یک رسته ی تخصص محور
بسته بندی دارویی اشاره به بستهبندی و مراحل بسته بندی داروها دارد. این شامل کلیه عملیاتها از تولید و توزیع دارو تا رسیدن به دست مصرفکننده نهایی است.
معرفی تبلیغات کاغذی پرکاربرد (بخش دوم)
مسائلی از قبیل انواع تبلیغات در رسانهها، تبلیغات کاغذی، بیلبوردهای شهری و یا بنرها و یا طراحی وبسایت، رعایت سئو، تبلیغ در گوگل و خرید کلیدواژه و دیگر بخشهای معمول تبلیغاتی هر مجموعه در اصل بخشی از برندسازی هر کسبوکار محسوب میشوند
هدایای تبلیغاتی و کسب و کارها
تخفیف و هدایایی که دریافت میکنیم، حالمان را خوش میکند. همین حس است که بازاریابان را به سمت تهیه و تدارک هدایای تبلیغاتی میبرد. آنها از احساس ما نسبت به هدایای تبلیغاتی بهره میبرند و کاری میکنند که بیشتر درباره محصول و برندشان صحبت کنیم.
نگاهی به محصولات پرکاربرد کاغذی در تبلیغات و برندینگ (بخش اول)
برندسازی امروز به یکی از مسائل عام هر کسبوکاری تبدیل شده است. مجموعه های مختلف وقتی تفوق مجموعه های بزرگ را می بینند و چگونگی رشد آن را بررسی می کنند بهخوبی تأثیر تبلیغات و برندینگ را در آن ها می بینند.
آشنایی با فرآیندهای چاپ روی کارتن
در ادامه بررسی مسایل و موضوعات ورق و کارتن در مطلب آشنایی با فرآیندهای چاپ روی کارتن به موضوع بحث فیلم، نگاتیو و چاپ روی کارتن و مراحل آن پرداخته میشود.
نگاهی به وضعیت صنعت چاپ در جهان
نگاهی به وضعیت صنعت چاپ در جهان نشان میدهد آمریکا، آلمان، ژاپن، ایتالیا، انگلستان، هند، اندونزی و چین در حال حاضر بیشترین سهم صنعت چاپ جهان را به خود اختصاص دادهاند.
نگاهی به ماشین های چاپ فلکسوگرافی «بخش هفتم»
در فلکسوگرافی از ماشینآلات و تجهیزات مختلفی برای چاپ استفاده میشود. بهطورکلی ماشین های چاپ فلکسوگرافی دارای چهار بخش اصلی است
کنسرسیوم لیبل ها
به استناد «کنسرسیوم لیبلهای هوشمند» و بیانیه موسسه چشمانداز پایدار غذا و بحرانهای آب و هوایی 11 درصد از مردم دنیا از طریق دادههای درجشده روی لیبل محصولات غذایی مانند تاریخ تولید و انقضاء، تصمیم میگیرند یک ماده غذایی را بخورند یا از آن استفاده نکنند.
نگاهی به ماشینهای چاپ فلکسوگرافی «بخش ششم»
در فلکسوگرافی از ماشینآلات و تجهیزات مختلفی برای چاپ استفاده میشود. بهطورکلی ماشین چاپ فلکسوگرافی دارای چهار بخش اصلی است