18.7 C
Tehran
شنبه، ۳۰ فروردین ۱۴۰۴
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
مجتمع چاپ نقش الماس
چاپ فاکتور مهیار
previous arrow
next arrow
آشنایی با فناوری های انواع ماشین آلات چاپ

توجیه یا رد ماشین های چاپ ترکیبی

سال‌ها است‌ چاپکاران‌ در‌ ماشین‌ های‌ چاپ‌ فلکسو‌ خود،‌ از‌ فرآیندهای‌ چاپی‌ دیگر‌ نیز‌ استفاده‌ می‌ کنند و با استفاده‌ از‌ ماشین های چاپ ترکیبی سعی در پیشبرد کار خود دارند.‌ این‌ روند‌ به‌ ویژه‌ در‌ ماشین‌ های‌ چاپ‌ رول‌ باریک‌ برای‌ تولید‌ لیبل‌ بیشتر‌ به‌ چشم‌ می‌ خورد.
آشنایی با کاغذهای چاپ دیجیتال

آشنایی با کاغذهای چاپ دیجیتال (بخش اول)

آنچه می‌خوانید بخش اول مطلب آشنایی با کاغذهای چاپ دیجیتال است و حاصل تلاش ایشان برای انتقال این معناست. امید که به غنای ادبیات این موضوع کمک کند.
بازاریابی پنج بعدی

بازاریابی پنج بعدی روشی برگرفته از بازاریابی عصبی

در این مقوله و در بخش پایانی مقاله یاد شده، بی‌مناسبت ندیدیم که اشاره‌ ای هم به یکی دیگر از انواع بازاریابی‌ های نوین کنونی به نام بازاریابی پنج بعدی داشته باشیم.
بسته‌ بندی شکلات

معرفی ایده‌ هایی خلاقانه برای بسته‌ بندی شکلات

برای اکثر دوستداران شکلات، بسته‌ بندی شکلات احتمالاً چیزی است که باعث می‌شود فرد به‌سرعت تحریک شود و بدون در نظر گرفتن محتوای واقعی درون بسته‌بندی اقدام به خرید محصول کند.
صنعت چاپ

بررسی خطرهای چاپی در سالن چاپ

روری است که ابتدا ساختمان مرکب ‌های افست را مورد بررسی قرار دهیم و سپس به مواد شوینده‌ی مورد استفاده در سالن چاپ بپردازیم.
صنعت کاغذسازی شرایط کاغذ در مقواسازی

شرایط کاغذ در مقواسازی (کروگیت)

در این مقاله به شرایط کاغذ در مقواسازی ازجمله رطوبت کاغذ، مقدار جذب آب توسط کاغذ، میزان کشش کاغذ و انطباق کنار و یا لبه کاغذها در زمان تولید و غیره می پردازیم.
تمرینات ورزشی ساده

تمرینات ورزشی ساده در محیط کاری چاپ

در این‌ مطلب، تمرینات ورزشی به دو صورت «کششی» و «حرکتی» مطرح شده‌اند که با انجام صحیح آن‌ها، از عوارض ذکرشده کاسته خواهد شد.
آمارهای اینستاگرام

ویژگی های فنی تولید در راستای اهداف بازاریابی عصبی

در بخش اول این مطلب نگاهی داشتیم به تعریف کلی بازاریابی عصبی و ویژگی‌ های آن. در این قسمت اما، ویژگی های فنی تولید در راستای اهداف بازاریابی عصبی را با هم مرور می‌ کنیم.
تاریخچه کاغذ

درآمدی بر کاغـذ/ تاریخچه کاغذ

ریشه‌ی لغوی کاغذ از واژه چینی «کاکتز» گرفته شده است و معادل فارسی آن رخنده یا پرزه است در این مقاله به تاریخچه کاغذ و به وجود آمدن آن خواهیم پرداخت.
مقواهای کنگره دار

 بسته ‌ها و مقواهای کنگره دار

تقاضا برای مقواهای کنگره دار به دلایل عدیده در سطح جهان رو به افزایش گذاشته است. طراحی، چیدمان، صرفه اقتصادی و نحوه دسته کردن جزو این دلایل است.
ارگونومی کارتن چاپ کارتن

بررسی مشکلات و علل وضعیت‌ نامناسب مقوا

در این قسمت مشکلات و علل وضعیت‌ نامناسب مقوا  مورد بررسی قرار می‌گیرد.
روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

از سیر تا پیاز بسته بندی/ اهمیت طرح و رنگ ها در بسته بندی

در این قسمت به انتخاب نام مناسب و مطلوب برای یک بسته بندی، جاذبه طراحی و استفاده از رنگ ها در بسته بندی پرداخته می شود.
ماشین‌ های چاپ فلکسوگرافی

نگاهی به ماشین‌ های چاپ فلکسوگرافی «بخش چهارم»

به‌طور کلی ماشین‌ های چاپ فلکسوگرافی دارای چهار بخش اصلی است؛ رول بازکن یا تغذیه، بخش چاپ، خشک‌کن و در نهایت رول جمع کن (قسمت خروجی) که تمام این تجهیزات انواع مختلفی دارند.
صنعت چاپ

کاربرد چاپ دیجیتال در صنایع مختلف

در ادامه مقاله آینده از آنِ چاپ دیجیتال است؛ سطوح چاپی مختلف در چاپ دیجیتال و کاربرد چاپ دیجیتال در صنایع پرداخته می شود.
صنعت چاپ تربت حیدریه

بسته بندی مرکب و توزیع آن

تا اوایل سال ۱۹۸۰ میلادی، مرکب در قوطی های فلزی بسته بندی می شد که با پوشش داخلی قلع پر شده بودند. در این شیوه روی بسته بندی مرکب با یک کاغذ قهوه ای رنگ مومی که به شکل گرد و به اندازه در قوطی بریده شده بود، پوشانده شده و به این طریق بسته بندی و آماده ی توزیع می شد.
خراسان جنوبی چاپخانه های حوزه چاپ دیجیتال

رشد بازار چاپ دیجیتال روی پارچه

گزارش ها و مطالعات جهانی نشان می دهند که بازار «چاپ دیجیتال پارچه» به سرعت در حال رشد است. ارزش جهانی چاپ پارچه در سال 2019، معادل 2/2 میلیارد دلار تخمین زده شده و انتظار می رود این رقم تا سال 2027 با رشد 19 درصدی، به 8/8 میلیارد دلار برسد.
بسته ‌بندی

ویژگی ‌های بسته ‌بندی مطلوب

در یک تقسیم‌ بندی کلی، می‌توان سه سطح اصلی برای هر کالا در نظر گرفت. اول خود کالاست که شامل خدماتی مشکل‌گشا یا فوایدی اساسی است که خریداران در هنگام خرید آن را انتظار دارند. در سطح بعدی، طراحان کالا بر مبنای شالوده‌ی کالا، یک کالای واقعی را به‌وجود می‌آورند که بسته ‌بندی در این سطح قرار می‌گیرد.
ماشین راپیدا

معرفی نسل جدید ماشین راپیدا

شرکت کوینگ اند بائر به تازگی نسل جدید ماشین راپیدا 76 را به بازار عرضه کرده است. این ماشین دو ورقی در دو اندازه (ابعاد استاندارد 530×750 میلی متر و فرمت ویژه 605×750 میلی متر) عرضه می شود
کیفیت مرکب

چگونگی شناسایی کیفیت مرکب خوب

از آنجا که کیفیت مرکب نقش مهمی در زیبایی کار چاپ دارد و کنترل کیفی مواد آشنایی با اجزای تشکیل دهنده آن را می‌طلبد.
بازاریابی عصبی

بازاریابی عصبی در صنعت چاپ بسته‌ بندی

بازاریابی عصبی از جمله علومی است که اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصب‌شناسی است.