نگاهی به برترین سازندگان ماشین های چاپ در جهان (بخش پنجم: ساکورایی)

0
59
ساکورایی

صنعت چاپ در جهان صنعتی کلیدی است و تنها چند کشور هستند که در زمینه تولید ماشین های چاپ فعالیت دارند؛ ما در سلسله مقالاتی به معرفی بهترین سازندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی و نوآوری های آن ها در جهان می پردازیم؛ در ادامه کمپانی ساکورایی (Sakurai) را معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

سازندگان ماشین های چاپ و بسته بندی هر ساله به تولید جدیدترین ماشین های چاپ و بسته بندی دست می زنند و در نمایشگاه های تخصصی این صنعت همچون نمایشگاه دروپا شرکت کرده و دستاوردها و ماشین آلات خود را به منصه ظهور می گذارند.

شرکت ژاپنی ساکورایی Sakurai Graphic System Corporation در سال ۱۹۴۶ تأسیس شد و ازآن‌پس در حال تولید تجهیزات چاپی در زمینه‌های چاپ سیلک اسکرین و چاپ افست و همچنین ارائه خدماتی پیچیده و حرفه‌ای به مشتریانی است که ارتباط بسیار نزدیکی با صنعت چاپ در کشور ژاپن و سراسر جهان دارند.

ساکوراییکلیه فعالیت‌های این شرکت تحت یک فلسفه کاری مبتنی بر مشتری‌مداری، دقت، صداقت و ارتباط با مشتریانی است که بعضاً چندین نسل از ایشان با شرکت ساکورایی در ارتباط بوده‌اند.

ساکوراییهم‌زمان با تحولات سریع صنعت اطلاعات و جوامع اطلاعات محور در سراسر جهان و بهره‌مندی این جوامع از فناوری اطلاعات، صنعت چاپ نیز به‌عنوان یکی از ارکان صنعت هر کشور، با انقلابی ساختاری در پاسخگویی سریع به مشتریان، تکرارپذیری و پیش‌بینی‌پذیری و همچنین الزامات بسیار متنوعی در بازار کار روبرو بوده است.

شرکت ساکورایی نیز همگام با این تحولات، تلاش روزافزونی را در جهت رشد و توسعه تجهیزات چاپی و بهره‌گیری از فناوری پیشرفته به عمل آورده تا بتواند نام خود را به‌عنوان یک شرکت ارائه‌کننده راهکارهای یکپارچه و برآوردن نیازهای بازار، همچنان مطرح نگاه دارد.

ساکورایی

ساکورایی

مقاله قبلیمدیر چاپ ابیانه: باید به صنعت چاپ بها داده شود
مقاله بعدیامسال نمایشگاه تخصصی کتاب کودک برگزار می شود

یک پاسخ بدهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.